Parrot asteroid mini plaatsing/ervaring

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Java kriel
Nuovo Arrivato
Berichten: 127
Lid geworden op: za sep 26, 2015 19:40
Locatie: Top je van Fryslan

Parrot asteroid mini plaatsing/ervaring

Bericht door Java kriel »

Ik zit er over te denken om een Parrot asteroid mini aan te schaffen.
De functies als carkit en het afspelen van muziek via usb spraken mij aan. Maar zag ook dat deze navigatie heeft leek mij wel handig. Maar of het echt goed werkt kon niet echt iets vinden op het web hier over.
Vroeg mij af of iemand deze ook heeft ingebouwd in zijn GP ...
En waar hij/zij de microfoon en scherm heeft geplaatst.
Grande Punto 1.3 multijet. Als je hem wast is hij wit maar na 2 minuten zwart....
√ Originele cruise control achteraf ingebouwd
√ Originele mist lampen achteraf ingebouwd
ing_BRW
Senior Stato
Berichten: 764
Lid geworden op: wo okt 10, 2012 8:00
Locatie: Zwolle

Re: Parrot asteroid mini plaatsing/ervaring

Bericht door ing_BRW »

Heb mij weleens eerder in een vergelijkbaar systeem verdiept. Maar van een koude kermis thuis gekomen toen ik er achter kwam dat de geluidsbediening via de Parrot gaat en niet zoals met alles via de headunit van de auto zelf (groot gemis als je stuurwiel bediening hebt).

Of bij dit systeem precies hetzelfde het geval is weet ik niet.
Maar als ik zo'n systeem toch had genomen dan had ik het scherm gemonteerd op een Brodit ProClip voor de A-stijl.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Java kriel
Nuovo Arrivato
Berichten: 127
Lid geworden op: za sep 26, 2015 19:40
Locatie: Top je van Fryslan

Re: Parrot asteroid mini plaatsing/ervaring

Bericht door Java kriel »

Bedankt voor je reactie.
Met de aux kabel aan mijn telefoon kan ik hem ook niet door skippen met de stuurwielbediening
Grande Punto 1.3 multijet. Als je hem wast is hij wit maar na 2 minuten zwart....
√ Originele cruise control achteraf ingebouwd
√ Originele mist lampen achteraf ingebouwd
Gebruikersavatar
Milo-vs
Junior Stato
Berichten: 210
Lid geworden op: do sep 24, 2015 20:57

Re: Parrot asteroid mini plaatsing/ervaring

Bericht door Milo-vs »

Dat het niet kan via MiniJack is logisch, dit is echter een simpel 2 parig kabeltje dat slecht eens links en een rechts signaal draagt voor audio.
De parrot kan echter wel op de stuurbediening voor zover ik weet. Ik moet hier nog verder induiken als mijn zoektocht eindigt bij een GP zonder blue en me. Maar als het goed is kun je met de unika interface ook je stuurwielgebruiken voor parrot. Plus dat de parrot ook audio kan afspelen via USB. Eigenlijk ben je dan helemaal compleet.
Plaats reactie