Fotoverslagje inbouw Yatour YT-M07 Punto 2013

Gebruikersavatar
Vitamine
Nuovo Arrivato
Berichten: 22
Lid geworden op: di aug 20, 2013 18:55
Locatie: Groningen

Re: Fotoverslagje inbouw Yatour YT-M07 Punto 2013

Bericht door Vitamine »

Punturbo schreef:Ik heb vandaag in mijn GP de blue en me geüpdatet naar versie 5.6 en mijn iphone 6 via de USB ingang aangesloten met de blue en me dongle er tussen. En ik kan nu heerlijk spotify gebruiken in de auto. Zelfs nummers skippen met de knopjes op het stuur :) zou dit bij jou ook niet moeten kunnen dan?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ben heel benieuwd hoe je dit voor elkaar heb gekregen ;).
Gebruikersavatar
BramvE
Junior Stato
Berichten: 488
Lid geworden op: di feb 11, 2014 9:11
Locatie: Arnhem

Re: Fotoverslagje inbouw Yatour YT-M07 Punto 2013

Bericht door BramvE »

Lucky13 schreef:
RicoKEVO schreef:Standaard heeft de Yatour geen Bluetooth, maar deze is wel met een BT module uitbreidbaar.
Er is er wel 1 met BT maar die heeft dan geen sd kaart functie.
http://www.carinterface.nl/fiat/yatour- ... _yt-bta-fa" onclick="window.open(this.href);return false;

Deze wil ik namelijk gaan inbouwen om via mijn telefoon muziek te spelen en meteen als handsfree te gebruiken.
Die is ook wel interessant, maar: ' Hands free telefoneren (HFP). Opnemen / ophangen via de radio of stuurknoppen'
Hoe zou dat werken dan? Op mijn stuur zitten alleen Mute, Source en Volume/Zender knoppen?
Fiat Bravo MultiAir 140 Sport Underground Grey
Afbeelding
Gebruikersavatar
Skrymger
Senior Stato
Berichten: 803
Lid geworden op: do sep 03, 2015 23:58
Locatie: 's-Gravenzande

Re: Fotoverslagje inbouw Yatour YT-M07 Punto 2013

Bericht door Skrymger »

Als je standaard Blue en me heb zitten de ophang en opneem knop wel op je stuur en zijn er gewoon een paar meer knoppen. (4 per kant) jij hebt als het goed is ook een paar bredere erbij zitten als de auto standaard niet met Blue and me is uitgevoerd.

Verstuurd vanaf mijn Nexus 6 met Tapatalk
1.3 Mjet Punto Evo '10
Gebruikersavatar
BramvE
Junior Stato
Berichten: 488
Lid geworden op: di feb 11, 2014 9:11
Locatie: Arnhem

Re: Fotoverslagje inbouw Yatour YT-M07 Punto 2013

Bericht door BramvE »

de auto is niet met B&M uitgevoerd nee, dus hoe kan ik dan als ik die Yatour met Bluetooth inbouw telefoneren via het stuur? Of denk je dat ze bedoelen dat dat kan ALS je die knoppen al wel hebt?

Ik zie niet echt in waarom je zo'n yatour in zou bouwen als je al B&M hebt...
Fiat Bravo MultiAir 140 Sport Underground Grey
Afbeelding
Gebruikersavatar
Sjoerd H.
Membro del Consiglio
Membro del Consiglio
Berichten: 1252
Lid geworden op: di mei 27, 2014 8:04

Re: Fotoverslagje inbouw Yatour YT-M07 Punto 2013

Bericht door Sjoerd H. »

Dat kan dan inderdaad niet BramvE.... De Yatour zorgt volgens mij ook nog voor een connectie met bluetooth audio streaming, zodat je rechtstreeks van spotify kan afspelen.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Lucky13
Nuovo Arrivato
Berichten: 46
Lid geworden op: wo jul 13, 2016 13:57

Re: Fotoverslagje inbouw Yatour YT-M07 Punto 2013

Bericht door Lucky13 »

Zoals ik het begreep wordt de YT BTA FA bediend met de orginel knoppen die aanwezig zijn Mute, Source en Volume/Zender knoppen, deze krijgen dus een dubbele functie. Ik heb zelf geen B&M uitvoering daarom was ik juist opzoek naar zoiets
Better To Try And Fail Than Never To Try At All
Gebruikersavatar
RicoKEVO
Nuovo Arrivato
Berichten: 91
Lid geworden op: do nov 12, 2015 14:01
Locatie: Lelystad

Re: Fotoverslagje inbouw Yatour YT-M07 Punto 2013

Bericht door RicoKEVO »

Omdat sinds het afgelopen weekend ons hele gezin aan de Spotify is geslagen. Wil ik op korte termijn zo'n YT-BTM (hier: http://www.carinterface.nl/yatour-bluet ... ule_yt-btm" onclick="window.open(this.href);return false; of iets voordeliger: http://motrade.nl/index.php?item=blueto ... 39&lang=nl" onclick="window.open(this.href);return false;) gaan aanschaffen en aan mijn Yatour hangen om zo via de iPhone offline Spotify te streamen.
Gebruikersavatar
Lucky13
Nuovo Arrivato
Berichten: 46
Lid geworden op: wo jul 13, 2016 13:57

Re: Fotoverslagje inbouw Yatour YT-M07 Punto 2013

Bericht door Lucky13 »

RicoKEVO schreef: Wil ik op korte termijn zo'n YT-BTM (hier: http://www.carinterface.nl/yatour-bluet ... ule_yt-btm" onclick="window.open(this.href);return false;
Deze kan alleen gebruikt worden met een ander yatour module deze is dus niet standalone.

Ik heb gisteren deze besteld: https://nl.aliexpress.com/item/Yatour-B ... .50.V82P94
Better To Try And Fail Than Never To Try At All
Gebruikersavatar
RicoKEVO
Nuovo Arrivato
Berichten: 91
Lid geworden op: do nov 12, 2015 14:01
Locatie: Lelystad

Re: Fotoverslagje inbouw Yatour YT-M07 Punto 2013

Bericht door RicoKEVO »

Lucky13 schreef:Deze kan alleen gebruikt worden met een ander yatour module deze is dus niet standalone.
I know, maar ik heb inmiddels een YT-M07, ik ben dan ook de TS :lol:
Gebruikersavatar
Lucky13
Nuovo Arrivato
Berichten: 46
Lid geworden op: wo jul 13, 2016 13:57

Re: Fotoverslagje inbouw Yatour YT-M07 Punto 2013

Bericht door Lucky13 »

Oke super, als je de m07 al hebt gaat het super werken.
Better To Try And Fail Than Never To Try At All
Gebruikersavatar
RicoKEVO
Nuovo Arrivato
Berichten: 91
Lid geworden op: do nov 12, 2015 14:01
Locatie: Lelystad

Re: Fotoverslagje inbouw Yatour YT-M07 Punto 2013

Bericht door RicoKEVO »

Lucky13 schreef:Oke super, als je de m07 al hebt gaat het super werken.
Ik hoop dat de YT-BTM met de YT-M07 én de standaard Fiat radio de hoge kwaliteit van Spotify een beetje aan kan...... 8-|
Gebruikersavatar
Lucky13
Nuovo Arrivato
Berichten: 46
Lid geworden op: wo jul 13, 2016 13:57

Re: Fotoverslagje inbouw Yatour YT-M07 Punto 2013

Bericht door Lucky13 »

RicoKEVO schreef:Ik hoop dat de YT-BTM met de YT-M07 én de standaard Fiat radio de hoge kwaliteit van Spotify een beetje aan kan...... 8-|
Zelf nog geen ervaringen maar wat ik zo lees is het beter geluid dan een CD, daarom heb ik ook voor yatour gekozen(en de prijs natuurlijk
Better To Try And Fail Than Never To Try At All
Gebruikersavatar
RicoKEVO
Nuovo Arrivato
Berichten: 91
Lid geworden op: do nov 12, 2015 14:01
Locatie: Lelystad

Re: Fotoverslagje inbouw Yatour YT-M07 Punto 2013

Bericht door RicoKEVO »

Op zoek naar bronnen, data, reviews etc etc van de YT-BTM stuitte ik op de Samson BT30 (http://www.samsontech.com/samson/produc ... ries/bt30/" onclick="window.open(this.href);return false;).

Ik heb hier erg veel interesse in en deze heeft op dit moment een/meerdere streepje(s) voor op de YT-BTM, omdat:
- de Yatour YT-BTM feitelijk bedoeld is om te bellen en ik al van een 'Parrot zonneklep-systeem' gebruik maak en ik tijdens het luisteren van muziek in de auto deze niet onderbroken wil krijgen door een inkomend gesprek via de YT-BTM;
- de Samson BT30, vanwege het 'missen' van de telefoniemogelijkheid aanzienlijk voordeliger is EUR 29,00 tegen EUR 40,00 - EUR 45,00 (http://www.carinterface.nl/bluetooth-op ... -streaming" onclick="window.open(this.href);return false;)
- en misschien wel het belangrijkste, de BT30 Bluetooth Version 3.0 heeft tegenover 2.1 van de YT-BTM.

Omdat bij de/mijn YT-M07 standaard een 30pin kabeltje is meegeleverd is het een kwestie van de Samson BT30 aan dit kabeltje hangen en gáán.

Edit: Zojuist besteld. Hoop deze morgen te gaan ontvangen. Ik zal mijn ervaringen posten.
Gebruikersavatar
Lucky13
Nuovo Arrivato
Berichten: 46
Lid geworden op: wo jul 13, 2016 13:57

Re: Fotoverslagje inbouw Yatour YT-M07 Punto 2013

Bericht door Lucky13 »

Ben benieuwd
Better To Try And Fail Than Never To Try At All
Gebruikersavatar
RicoKEVO
Nuovo Arrivato
Berichten: 91
Lid geworden op: do nov 12, 2015 14:01
Locatie: Lelystad

Fotoverslagje inbouw Yatour YT-M07 Punto 2013

Bericht door RicoKEVO »

Gisteren de Samson BT30 ontvangen en aan de 30-pins kabel gehangen van de YT-M07.

Echter, helaas zonder het gewenste resultaat. Ik heb de BT30 correct gepaired met de iPhone en in de Spotify App de BT30 als afspeelapparaat geselecteerd, maar er volgt geen geen geluid. Standaard begint de YT-M07 dan te 'spelen' van disk 5, terwijl die op dat moment niet aanwezig is.....

Ik heb nog eens de 30-pins kabel in de bluetooth aansluiting gestoken, maar eveneens, wel zoals verwacht natuurlijk, zonder resultaat.

Als ik mijn iPhone 6S met een lightning adapter hang aan de 30-pins kabel dan wordt de Spotify content wel afgespeeld. Zelfs met de stuurwielbediening.

Ik ga dit nog terugkoppelen naar de leverancier. Misschien heb ik ergens toch een fout gemaakt.

Tot die tijd speel ik mijn Spotify af met de lightning adapter aan de 30-pins kabel.
Plaats reactie