Radio Code

Gesloten
maarteun
Berichten: 5
Lid geworden op: do mar 10, 2016 17:36

Radio Code

Bericht door maarteun »

Goedenavond,

Sinds begin deze maand trotste bezitter van een rode GP Sport uit 2006. Pietje precies als ik ben heb ik begin deze week mijn standaard radio vervangen voor een standaard MP3 radio om aux te kunnen aansluiten. Zoals ik op verschillende topics heb gelezen - en wat ik dus ook verwachtte - is dat er om een code wordt gevraagd. Echter kan ik via geen enkele site aan de code komen, omdat de radio geen nummer beginnend met BP heeft maar met FA?

Iemand bekend hier mee die mij kan helpen? Dealer heeft ook website geadviseerd, maar die werkt ook niet (radio-code.co.uk)


Afbeelding


Afbeelding
Gebruikersavatar
Sjoerd H.
Membro del Consiglio
Membro del Consiglio
Berichten: 1252
Lid geworden op: di mei 27, 2014 8:04

Re: Radio Code

Bericht door Sjoerd H. »

Die code zou bij je radio meegeleverd moeten worden, anders word het erg lastig geloof ik...
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
ing_BRW
Senior Stato
Berichten: 764
Lid geworden op: wo okt 10, 2012 8:00
Locatie: Zwolle

Re: Radio Code

Bericht door ing_BRW »

Hmm, lastige situatie.
Er zijn inderdaad sites (zoals radio-code.co.uk) waar je voor een klein bedrag de code kan opvragen, maar die werken alleen voor de Blaupunkt radio's van Fiat.
Je hebt helaas de dikke pech dat je een Grundig radio hebt, deze moeten gedecodeerd worden via de EPROM in de radio om zo de code te achterhalen en/of te resetten.
damted
Senior Stato
Berichten: 572
Lid geworden op: zo jun 17, 2012 16:39

Re: Radio Code

Bericht door damted »

het is niet toevallig 7316 (staat op het huis van de radio) ?
GP 1.4 8V 2006 3 deurs zwart.
maarteun
Berichten: 5
Lid geworden op: do mar 10, 2016 17:36

Re: Radio Code

Bericht door maarteun »

Nee, dat is de datum dat ik m gekocht heb :)
Maar is inmiddels opgelost: mijn dealer heeft de origineel afleverend dealer benaderd en die had m nog in t systeem staan! :) (ook leuk om te zien waar die oorspronkelijk vandaan komt)
Gebruikersavatar
Rudabroda
Moderatore
Moderatore
Berichten: 1019
Lid geworden op: zo sep 28, 2014 20:27
Locatie: Q'onoS
Contacteer:

Re: Radio Code

Bericht door Rudabroda »

Mooi. Eind goed, al goed.
ॐ मणि पद्मे हूँ (oṃ maṇi padme hūṃ)
Gesloten