Brodit PDA houder - HTC 3300 (Artemis)

Gebruikersavatar
Oeroe
Junior Stato
Berichten: 249
Lid geworden op: do jul 27, 2006 19:41

Brodit PDA houder - HTC 3300 (Artemis)

Bericht door Oeroe »

Naar aanleiding van eerder fotootje wat betere pica's

Afbeelding
Blijft hangen zonder schroeven of boren in je dash

Afbeelding
Scheef maar dat boeit niet. Tevens gekozen om hem rechts tussen de dash te schuiven zodat hij niet voor de knopjes zit van achterklep enz.

Afbeelding
Want deze komt er boven / Met swiffel, kan je hem beetje draaien. Handig bij invallend licht bv.

Afbeelding
Hier moet ik nog wat op verzinnen, niet echt mooi zo maar goed: T werkt nu. Had wellicht geen "active" moeten nemen zodat ik zelf kon kiezen of hij oplaad.

Afbeelding

Afbeelding
ExTaxi
Membre D'Oro
Berichten: 1763
Lid geworden op: za jun 17, 2006 10:13
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door ExTaxi »

waarom heb je 'm niet links naast het stuur geplaatst?
Fiat Grande Punto 130 pk mJTD Sport
New Orleans Blue - Blue&Me - Interscope - getinte zijruiten - cruisecontrol - regensensor
Gebruikersavatar
walpunto
VIP Membro
VIP Membro
Berichten: 3906
Lid geworden op: ma jun 05, 2006 19:40
Locatie: utrecht

Bericht door walpunto »

heb nog z n houder in de aanbieding
vond het niet mooi staan
dus voor evt overnemen stuur me een pm
2006 gp 1.4 starjet sport
2009 diverse verkeerde auto s
01-09-2016 gp 1.4 t=jet sport
Gebruikersavatar
buxol
Avere Una Vita
Berichten: 4165
Lid geworden op: vr feb 24, 2006 21:24
Locatie: Alphen a/d Rijn

Bericht door buxol »

Netjes, kan je nu ook je kringen weer van de voorruit poetsen :)
Had ook een GP met allemaal specificaties.
GPO
Nuovo Arrivato
Berichten: 167
Lid geworden op: di aug 22, 2006 12:21

Bericht door GPO »

Oeroe,
tipje voor het snoer: haal de radio eruit, schroef de connector los (2 kleine schroefjes bij USB plugje).
Friemel het snoer boven de asbak achter de airco en radio langs en laat het snoer bij de radioopening er weer uit komen.
Radio terugplaatsen en het snoer rechtsboven in de hoek van de radio weer richting houder laten lopen.
Connector weer vastschroeven en klaar. Heb je niet het hele krulsnoer voor je console langs lopen.
Gebruikersavatar
Oeroe
Junior Stato
Berichten: 249
Lid geworden op: do jul 27, 2006 19:41

Bericht door Oeroe »

ExTaxi schreef:waarom heb je 'm niet links naast het stuur geplaatst?
stroom.. en vind het niet lekker kijken
buxol schreef:Netjes, kan je nu ook je kringen weer van de voorruit poetsen :)
:wink:
GPO schreef:Oeroe,
tipje voor het snoer: haal de radio eruit, schroef de connector los (2 kleine schroefjes bij USB plugje).
Friemel het snoer boven de asbak achter de airco en radio langs en laat het snoer bij de radioopening er weer uit komen.
Radio terugplaatsen en het snoer rechtsboven in de hoek van de radio weer richting houder laten lopen.
Connector weer vastschroeven en klaar. Heb je niet het hele krulsnoer voor je console langs lopen.
Dat is ook wel een mooie oplossing, dus dan komt er bij de radio in de hoek gewoon stukje kabel omhoog bedoel je? Alleen snap je zin niet, schroef de connector los.. welke connector? die van de houder kan je niet los schroeven. Zit vastgelijmd volgens mij.
Gebruikersavatar
Oeroe
Junior Stato
Berichten: 249
Lid geworden op: do jul 27, 2006 19:41

Bericht door Oeroe »

ps mn ruite heb ik sinds 27 sept (dat ik de auto kreeg) nog niet van binnen gewassen. Wordt maar is tijd :lol:
Gebruikersavatar
Speedy
Membre D'Oro
Berichten: 1542
Lid geworden op: za sep 16, 2006 10:38

Bericht door Speedy »

Ja mooi zo'n houder! Weet nu wel dat ik de passieve maar koop, die draad is inderdaad minder zeg.
ExTaxi
Membre D'Oro
Berichten: 1763
Lid geworden op: za jun 17, 2006 10:13
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door ExTaxi »

kun je nu in 10 seconden ALLES er uit halen zodat het niet zichtbaar is dat dat ding in je auto zat?
Fiat Grande Punto 130 pk mJTD Sport
New Orleans Blue - Blue&Me - Interscope - getinte zijruiten - cruisecontrol - regensensor
GPO
Nuovo Arrivato
Berichten: 167
Lid geworden op: di aug 22, 2006 12:21

Bericht door GPO »

Oeroe schreef: Dat is ook wel een mooie oplossing, dus dan komt er bij de radio in de hoek gewoon stukje kabel omhoog bedoel je? Alleen snap je zin niet, schroef de connector los.. welke connector? die van de houder kan je niet los schroeven. Zit vastgelijmd volgens mij.
Dan is het een andere connector dan die van de Qtek 9100 (de houder ziet er verder nl. hetzelfde uit) en bij deze zit er een afdekplaatje met 2 kleine schroefjes vast. Schroef je deze los dan kan je de USB stekker er zo uit halen.
Als dat bij die van jou niet kan dan wordt het lastig om de kabel op deze manier weg te werken. Alternatief is dan om de tunnel los te halen maar daar kan je dealer evt. mee helpen. Dit heb ik bij een GP nog niet gedaan.
Gebruikersavatar
Joh@n
Junior Stato
Berichten: 459
Lid geworden op: do jul 27, 2006 15:34
Locatie: Hoofddorp
Contacteer:

Bericht door Joh@n »

Oeroe schreef:waarom heb je 'm niet links naast het stuur geplaatst?

stroom.. en vind het niet lekker kijken
Onder je dash door laten lopen en in je sigarettenaansluiting doen ;) Of nog mooier, een 12V lijntje achter je dash vandaan pakken en gewoon in laten bouwen. Zo ga ik het in ieder geval laten doen, wil geen kabels door mn auto heen.
ExTaxi schreef: kun je nu in 10 seconden ALLES er uit halen zodat het niet zichtbaar is dat dat ding in je auto zat?
Gaat je niet lukken nee, dat kan bij vaste carkits ook niet ;)
Seat Leon 1.9 TDi
Gebruikersavatar
Oeroe
Junior Stato
Berichten: 249
Lid geworden op: do jul 27, 2006 19:41

Bericht door Oeroe »

kan er nu wel een maandje mee leven. Collega's willen me wel helpen das geen probleem. Nadeel is wel dat hij dan altijd oplaad. (had dan beter passief kunnen nemen). :roll:
Gebruikersavatar
walpunto
VIP Membro
VIP Membro
Berichten: 3906
Lid geworden op: ma jun 05, 2006 19:40
Locatie: utrecht

Bericht door walpunto »

Oeroe schreef:kan er nu wel een maandje mee leven. Collega's willen me wel helpen das geen probleem. Nadeel is wel dat hij dan altijd oplaad. (had dan beter passief kunnen nemen). :roll:

beter dat ie oplaadt lijkt me
2006 gp 1.4 starjet sport
2009 diverse verkeerde auto s
01-09-2016 gp 1.4 t=jet sport
ExTaxi
Membre D'Oro
Berichten: 1763
Lid geworden op: za jun 17, 2006 10:13
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door ExTaxi »

Joh@n schreef:
ExTaxi schreef: kun je nu in 10 seconden ALLES er uit halen zodat het niet zichtbaar is dat dat ding in je auto zat?
Gaat je niet lukken nee, dat kan bij vaste carkits ook niet ;)
is zo inbraakgevoelig he.......
Fiat Grande Punto 130 pk mJTD Sport
New Orleans Blue - Blue&Me - Interscope - getinte zijruiten - cruisecontrol - regensensor
GPO
Nuovo Arrivato
Berichten: 167
Lid geworden op: di aug 22, 2006 12:21

Bericht door GPO »

ExTaxi schreef: is zo inbraakgevoelig he.......
Ik rijdt al jaren rond met een houder en nog nooit gejat.
Lijkt me ook niet dat ze je auto openhalen voor de houder. Dat is wel de reden dat mijn GPS ontvanger in de kofferbak zit (past precies klemvast in een van de plastic bakken onder de vloer) met een externe (zwarte onopvallende) antenne links naast de hoedenplank. Nu alleen nog 12v continu naar achter trekken.
Plaats reactie