Iso Stekker probleempje

Plaats reactie
JoostSDM
Berichten: 6
Lid geworden op: za aug 20, 2016 15:28

Iso Stekker probleempje

Bericht door JoostSDM »

Beste forumleden,


Ik heb een probleempje met de Iso-stekker van de standaard kabelboom en de aansluiting van mijn TCP stuurwielinterface voor aansluiting van een aftermarket radio. Zoals jullie op onderstaande foto kunnen zien komen de pinnetjes niet overeen met de posities van de ingangen. Hebben ze mij de verkeerde interface geleverd of is mijn Iso-stekker afwijkend? Ik kan dit probleem namelijk niet vinden via de zoekfunctie van het forum. Ik lees wel het een en ander over een geschakelde 12v draad die nodig is voor aftermarket radio maar nu weet ik niet of dat voor mij ook geldt. Ik ging er namelijk vanuit dat ik met een stuurwielinterface met bijbehorende verloopjes klaar zou zijn. Ik ben in het bezit van een Fiat Grande Punto 2006. Iemand die kan toelichten of hoe het nu verder moet?

Afbeelding

Alvast bedankt,
Joost.
JordyWouterse
Berichten: 9
Lid geworden op: zo mei 03, 2015 21:12
Locatie: Dordrecht

Re: Iso Stekker probleempje

Bericht door JordyWouterse »

Hoi Joost,
voor een aftermarket radio moet je zowieso 12V trekken omdat de orginele radio op 5V werkt (ikzelf heb deze vanaf de sigaretten aansteker getrokken omdat deze geschakelde stroom is) die iso stekker kloppen gewoon ik heb dezelfde interface en heb deze aangesloten en hij werkt gewoon. hoop dat je hier iets aan hebt.
JoostSDM
Berichten: 6
Lid geworden op: za aug 20, 2016 15:28

Re: Iso Stekker probleempje

Bericht door JoostSDM »

Bedankt voor je reactie, Jordy.

*Edit*

In het begin was het 5 volt verhaal wat vaag voor mij maar na vandaag alles te hebben gemeten snap ik dat.
Plaats reactie