Tracks/Titels van Mediaplayer op radio scherm

Plaats reactie
LightningNL
Nuovo Arrivato
Berichten: 31
Lid geworden op: di aug 09, 2016 12:06

Tracks/Titels van Mediaplayer op radio scherm

Bericht door LightningNL »

Ik heb al even rondgezocht op het forum maar geen antwoord gevonden nog. Even kort het probleem uitleggen:
Ik maak erg veel gebruik van een USBstick met muziek erop. Zodra deze begint te spelen staat er op het radio scherm "Media Player".

Echter het scherm voor mij, het display van de dagteller etc. Geeft bij het switchen van de nummers even kort de track aan die speelt. Tevens als ik op mute druk en weer terug ga zie ik dit ook. Is het mogelijk om deze informatie permanent weer te geven op de radio module in plaats van "Media Player"?
Gebruikersavatar
soundwave303
Nuovo Arrivato
Berichten: 46
Lid geworden op: di mar 15, 2016 20:57

Re: Tracks/Titels van Mediaplayer op radio scherm

Bericht door soundwave303 »

Nee, het blue en me systeem communiceert alleen met het display bij de tellers.
aka Mitch

Blauwe GP 1.4 16v Sport
Gebruikersavatar
Skrymger
Senior Stato
Berichten: 803
Lid geworden op: do sep 03, 2015 23:58
Locatie: 's-Gravenzande

Re: Tracks/Titels van Mediaplayer op radio scherm

Bericht door Skrymger »

Ik heb juist wel dat het op het scherm van de radio staat welk nummer er speelt en niet op het schermpje van de km stand bij de teller behuizing.

Ik heb soms ook wel eens dat media player blijft staan. Maar dan is hij of een keer snel gestart en uit gezet voordat de media player kon initialiseren oid.

Om dat weer te fixen moet de stroom heel even van de accupolen en dan ook even de + en - even tegen elkaar houden, om zo de lekstroom weg te halen.

Gevalletje Italiaanse charme zullen we het maar weer op houden zoals meerdere op het forum hier weten ^^

Verstuurd vanaf mijn Nexus 6 met Tapatalk
1.3 Mjet Punto Evo '10
LightningNL
Nuovo Arrivato
Berichten: 31
Lid geworden op: di aug 09, 2016 12:06

Re: Tracks/Titels van Mediaplayer op radio scherm

Bericht door LightningNL »

Erg jammer dat het niet kan. Dan maar even wachten nog tot de bluetooth stick aankomt en ik alles via de telefoon doe.
Plaats reactie