Nieuwe inbouwnavigatie/multimedia voor Punto

Antonionie
Berichten: 1
Lid geworden op: zo jun 05, 2016 19:10

Re: Nieuwe inbouwnavigatie/multimedia voor Punto

Bericht door Antonionie »

Ben ook nieuwsgierig of hij goed werkt, voor die prijs ga ik er dan ook een bestellen.
Zijn er nog verschillen met de nieuwste Punto`s qua radio? Heb een Twinair van oktober, bevalt goed trouwens. Is een Lounge versie maar ook bij mij geen touchscreen zoals in de folder staat afgebeeld. Ga eerdaags toch effe vragen bij de dealer hoe dat zit!!
Kan je hier een link plaatsen naar de advertentie op Ali express? ik zie er nu geen bij staan voor € 210,00

Groeten,

Ton
Gebruikersavatar
robert061980
Nuovo Arrivato
Berichten: 143
Lid geworden op: za mar 09, 2013 21:18

Re: Nieuwe inbouwnavigatie/multimedia voor Punto

Bericht door robert061980 »

Ik weet niet of je linkjes mag plaatsen. Maar ik zie die prijs ook niet meer. Nu is het zo dat de prijzen verschillen per dag. (Die 210 euro was incl. Verzenden. Het apparaat los was ca. 168. Euro en dan dus 42 euro voor verzenden.) Diegene die ik net had besteld was een dag later iets van 460 euro. En weer even later was is weer 170 excl. Verzenden. Van beide situatie heb ik een screenshot want ik kon ook mn ogen niet geloven. Maar als je geen haast hebt gewoon elke dag even zoeken met de woorden: android punto. Het was bij een winkel waar 38 beoordelingen waren gedaan. Contact met de verkoper ook gewoon dik in orde. Volgens track en trace, in hoeverre dat betrouwbaar is op Ali. Is ie inmiddels in Europa gearriveerd. Misschien krijg ik m nog voor kerst.
Laatst gewijzigd door Rudabroda op zo dec 18, 2016 20:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote verwijderd.
Fiat Grande Punto 1.3 mjd
New Orleans Blue
Bouwjaar 2006

Fiat Punto Evo 1.4 Dynamic
Acid Jazz Blue
Bouwjaar 2011

Van hoe ik de Evo kocht, tot aan hoe deze nu is: Volg hier de updates!
http://forum.grandepuntoclub.nl/viewtop ... 33&t=10202" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Rudabroda
Moderatore
Moderatore
Berichten: 1019
Lid geworden op: zo sep 28, 2014 20:27
Locatie: Q'onoS
Contacteer:

Re: Nieuwe inbouwnavigatie/multimedia voor Punto

Bericht door Rudabroda »

De algemene voorwaarden kan je hier lezen.

Hier staan ook wat 'kleine gedrag regels"ook met betrekking tot "quoten" in :wink: en om je de complete text te besparen:
Zolang de geplaatste link niet in conflict komt met een sponsor is het niet zo'n punt.
ॐ मणि पद्मे हूँ (oṃ maṇi padme hūṃ)
Gebruikersavatar
robert061980
Nuovo Arrivato
Berichten: 143
Lid geworden op: za mar 09, 2013 21:18

Re: Nieuwe inbouwnavigatie/multimedia voor Punto

Bericht door robert061980 »

Excuses voor het quoten, ik ben graag duidelijk op wie ik reageer, ik zal er voortaan op letten.

Goed nieuws inmiddels de navi binnen van Android. Zie hiervoor m'n eigen topic.
Fiat Grande Punto 1.3 mjd
New Orleans Blue
Bouwjaar 2006

Fiat Punto Evo 1.4 Dynamic
Acid Jazz Blue
Bouwjaar 2011

Van hoe ik de Evo kocht, tot aan hoe deze nu is: Volg hier de updates!
http://forum.grandepuntoclub.nl/viewtop ... 33&t=10202" onclick="window.open(this.href);return false;
Fari88
Berichten: 6
Lid geworden op: do dec 22, 2016 23:02

Re: Nieuwe inbouwnavigatie/multimedia voor Punto

Bericht door Fari88 »

He mensen ik ben nieuw hier op het forum... Maar ik zie dat jullie het hebben over bepaalde inbouw navigatiesystemen. Ik ben dus al een tijdje bezig met dat ellendige systeem met windows erop. Het probleem wat ik echter ondervind is dat mijn km-stand blijft knipperen.

Nu zag ik dit systeem voorbij komen... maar kan hem nergens online vinden kent een van jullie dit systeem al?
https://www.youtube.com/watch?v=skkpjXKUsug" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik hoor het wel.
Gebruikersavatar
J.V.
Supporto Tecnico
Supporto Tecnico
Berichten: 1751
Lid geworden op: do jul 28, 2016 14:43
Contacteer:

Re: Nieuwe inbouwnavigatie/multimedia voor Punto

Bericht door J.V. »

Welkom, Fari.
Is dat systeem in het filmpje niet origineel van Fiat?

Voor wat betreft het Windows/Blue&Me systeem: wellicht lost het tijdelijk loskoppelen van je accu de problemen op. Houd wel de radiocode bij de hand, want die moet je mogelijk opnieuw invoeren. :wink:
Van 03-08-2016 tot 10-04-2020 in mijn bezit:
Grande Punto 1.4 T-JET Sport - bj. 2009

Sindsdien de trotse eigenaar van een Alfa Romeo Brera. 8)
BiGRoN
Junior Stato
Berichten: 322
Lid geworden op: vr apr 26, 2013 10:45
Locatie: Schijndel

Re: Nieuwe inbouwnavigatie/multimedia voor Punto

Bericht door BiGRoN »

Ja dat is het originele systeem van Fiat. Mijn vrouw heeft hetzelfde in haar 2016 500.
Vorige:
- 147 1.9 jtd ed. lim 2003, Nero Fuoco
- 156 1.6 16v ts sw 2001, Cosmo Blu
- 156 2.4 20v jtd Ti sw Squadra Tuned 2005, Grigio Lipari
- Pevo 1.3 jtd Racing 2011, Nero Mille Miglia
Huidige:
- Pevo 1.3jtd Dynamic 2011 leder+panorama, Nero Rubacuori
Plaats reactie