Radio

Plaats reactie
Semmie12
Berichten: 7
Lid geworden op: za jan 14, 2017 1:53

Radio

Bericht door Semmie12 »

beste allemaal,

ik heb zelf een gp uit 2009 met blue&me er op. nou is mijn vraag alleen of ik mijn huidige radio kan vervangen door 1 met ingebouwd scherm met navigatie. ik zie namelijk op dit forum wel iets over de gp evo maar niet de mijne.

groetjesss
Gebruikersavatar
J.V.
Supporto Tecnico
Supporto Tecnico
Berichten: 1751
Lid geworden op: do jul 28, 2016 14:43
Contacteer:

Re: Radio

Bericht door J.V. »

Ik ben hier ook wel benieuwd naar eigenlijk.
Wordt misschien wel een probleem aangezien het Blue&Me systeem volgens mij op het CAN-bus systeem gekoppeld is...
Van 03-08-2016 tot 10-04-2020 in mijn bezit:
Grande Punto 1.4 T-JET Sport - bj. 2009

Sindsdien de trotse eigenaar van een Alfa Romeo Brera. 8)
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Re: Radio

Bericht door tonyvandenbroek »

Er zijn Android radio's te koop. Bij Ali bv. voor een honderd of drie, tot vier.
Deze werken gewoon met de knoppen op het stuur, en blue & me.

Afbeelding
Afbeelding
Semmie12
Berichten: 7
Lid geworden op: za jan 14, 2017 1:53

Re: Radio

Bericht door Semmie12 »

Is dat betrouwbaar via Ali? Zijn er misschien ook andere systemen. Ik heb namelijk een metallic interieur. De zwarte past er dan niet echt bij. Of zou ik de frontjes van de knoppen en waar ik de temperatuur regel kunnen vervangen in zwart?
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Re: Radio

Bericht door tonyvandenbroek »

Betrouwbaar...via Paypal altijd. Of de kwaliteit ook iets is, blijft altijd gissen in China. Maar er zijn leden die er al eentje hebben. Ik twijfel nog ff. Mede na de grote onkostenpost van twee weken terug.

Ik geloof dat er meerdere kleuren leverbaar zijn. Zelf zou ik dus wel de zwarte willen ;-)
Afbeelding
Semmie12
Berichten: 7
Lid geworden op: za jan 14, 2017 1:53

Re: Radio

Bericht door Semmie12 »

ik vind zwart ook mooi maar zou ik dan de rest er om heen ook in het zwart kunnen maken. daarmee bedoel ik de andere plastic panelen.
Gebruikersavatar
Skrymger
Senior Stato
Berichten: 803
Lid geworden op: do sep 03, 2015 23:58
Locatie: 's-Gravenzande

Re: Radio

Bericht door Skrymger »

Zoek inderdaad eens "Punto Android" samen op Ali express zo nu en dan staan ze in de aanbieding voor ruim de helft, even afwachten. Let ook op de aantal eerdere bestellingen en reviews, dat geeft een aardig beeld!

Ik hou het ook al een tijdje in de gaten en twijfel nog een beetje. Voor de prijs met korting vind ik het wel intressant (ca 200. Dollar)

Verstuurd vanaf mijn Nexus 6 met Tapatalk
1.3 Mjet Punto Evo '10
Plaats reactie