voor deur speakers

Plaats reactie
Boyd Elderhorst
Berichten: 7
Lid geworden op: zo dec 25, 2016 10:55

voor deur speakers

Bericht door Boyd Elderhorst »

Mijn rechter voor deur speaker van mijn GP uit 2006, begint een beetje op ze einde te lopen. Hoop gekraak bij lage tonen... vrij vervelend! Dus ik Fiat gecontact hoeveel zn speaker zou gaan kosten, is dat 96 euro... vind ik een beetje te duur voor het goeie want daar heb je onderhand 2 voorspeakers voor! Heeft daarom iemand een aanradertje voor me? Die ik dan wel gewoon op de orginele stekkers kan aansluiten!

Groetjesss!
gaisdergerman
Nuovo Arrivato
Berichten: 119
Lid geworden op: do jan 15, 2015 12:25

Re: voor deur speakers

Bericht door gaisdergerman »

Voor dat bedrag kan je zeker wel betere speakers kopen.

Nadeel is dat je waarschijnlijk wat aan moet passen om het passend te krijgen.

Ik heb zo geen aanraders maar we zullen hier vast een aantal audiofielen zitten die je wel kunnen helpen.
Kenny92
VIP Membro
VIP Membro
Berichten: 192
Lid geworden op: do sep 29, 2016 10:33

Re: voor deur speakers

Bericht door Kenny92 »

De Gladen m165 composet lijkt me een goede oplossing. Je moet alleen nog een vulring erbij kopen. De composet zit rond de 140 euro. Afhankelijk of je het ervoor wil uitgeven. En dan nog de ring. Aansluiten kan door solderen. Of stekkertjes los te kopen

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
gaisdergerman
Nuovo Arrivato
Berichten: 119
Lid geworden op: do jan 15, 2015 12:25

Re: voor deur speakers

Bericht door gaisdergerman »

Hoe dik moet die vulring zijn?
Kenny92
VIP Membro
VIP Membro
Berichten: 192
Lid geworden op: do sep 29, 2016 10:33

Re: voor deur speakers

Bericht door Kenny92 »

https://www.beslist.nl/autos/d001121393 ... lfa-_Citro" onclick="window.open(this.href);return false;ën-_Fiat-_Opel-_Peugeot_per_set.html

Het gaat om deze ringen. Excuses als ik de link niet op de juiste manier heb geplaatst

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Skrymger
Senior Stato
Berichten: 803
Lid geworden op: do sep 03, 2015 23:58
Locatie: 's-Gravenzande

Re: voor deur speakers

Bericht door Skrymger »

Bij Pim Tensen kan je o.a. die ringen kopen. Ook verschillende setjes speakers. Let wel op dat je de originele speakers moet uitboren omdat ze vast zitten met pompnagels.

Verstuurd vanaf mijn Nexus 6 met Tapatalk
1.3 Mjet Punto Evo '10
Kenny92
VIP Membro
VIP Membro
Berichten: 192
Lid geworden op: do sep 29, 2016 10:33

Re: voor deur speakers

Bericht door Kenny92 »

Het uitboren lijkt me geen probleem als je een beetje handig bent. En anders caraudio specialst vragen voor het inbouwen. Voor mij zou het iets van 210 euro zijn. Dus de composet, ringen, het inbouwen en nog dempingsmateriaal. Dus ongeveer een 50 euro voor het inbouwen. Als je geen risico wil nemen is dat ook een optie. Maar als je een beetje handig bent is dit een klus(je) wat je zelf kan doen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Skrymger
Senior Stato
Berichten: 803
Lid geworden op: do sep 03, 2015 23:58
Locatie: 's-Gravenzande

Re: voor deur speakers

Bericht door Skrymger »

Klopt, tis vrij simpel, heb het ook zelf gedaan, maar toch even een dingetje om rekening mee te houden voor je dalijk staat met het deur paneel eraf en zonder boor o.i.d. ;)

Verstuurd vanaf mijn Nexus 6 met Tapatalk
1.3 Mjet Punto Evo '10
Guru
Berichten: 5
Lid geworden op: ma okt 23, 2017 16:41

Re: voor deur speakers

Bericht door Guru »

Je zou JBL GX 600c kunnen plaatsen voor je deur frontspeakers deze kosten 109 euro als ik me niet vergis en zijn 180watt, ga deze zelf ook plaatsen binnenkort en achter speakers doe ik de JBL GTO609c deze zijn geloof ik 270 watt en kosten 149 euro.

JBL GX 600c http://www.jbl.nl/versterkers-en-proces ... olor=Black" onclick="window.open(this.href);return false;
JBL GTO609c http://www.jbl.nl/versterkers-en-proces ... ck#start=1" onclick="window.open(this.href);return false;

Hoop dat dit helpt!

Groet guru
Gebruikersavatar
Skrymger
Senior Stato
Berichten: 803
Lid geworden op: do sep 03, 2015 23:58
Locatie: 's-Gravenzande

Re: voor deur speakers

Bericht door Skrymger »

Haha, post van begin van 't jaar xD

Verstuurd vanaf mijn VTR-L09 met Tapatalk
1.3 Mjet Punto Evo '10
Plaats reactie