Blue & Me NAV

Plaats reactie
TTS
Berichten: 3
Lid geworden op: wo feb 08, 2017 11:47

Blue & Me NAV

Bericht door TTS »

Hallo!

Ik zal me even voorstellen! Ben Thijs, trotse FIAT rijder en na een geweldige Stilo nu eigenaar van een rode Bravo uit 2007.

Sinds kort heb ik mijn telefoon (iPhone 6) weten te koppelen met de Bluetooth functie van Blue&Me en probeer nu de andere functies van het systeem uit te vogelen. Ik heb (voorzover ik weet) 1 USB poort naast m'n 12volt aansluiting in m'n dashboard. Deze is voorzien van een kapje met Windows logo.

Heb al het een en ander gelezen op het forum maar kom er nog niet helemaal uit. Om mijn navigatie te gebruiken vraagt de dame om kaarten. En die heb ik helaas niet. Zou ik die kunnen downloaden via internet... maar welke versie (nieuwste) is dan nog compatible met mijn systeem uit 2007?? Ik ben van mening dat borden lezen beter voor je is, maar vind het vooral in steden en buitenland wel lekker dat je terug kunt vallen op je navigatie.

Daarnaast zou het wel lekker zijn om bijvoorbeeld een usb stick of cd vol te gooien met muziek en die vervolgens af te kunnen spelen. Want ook daar is een menu voor. De vraag is dan ook moet dit vanaf een usb stick komen om door die 'mappen' en 'artiesten' te kunnen scrollen.

Tips zijn welkom!

Groet Thijs
Gebruikersavatar
Rudabroda
Moderatore
Moderatore
Berichten: 1019
Lid geworden op: zo sep 28, 2014 20:27
Locatie: Q'onoS
Contacteer:

Re: Blue & Me NAV

Bericht door Rudabroda »

Hi Thijs, hoewel je geen Punto maar een Bravo rijdt ben je uiteraard welkom op het forum.
Kijk even naar dit topic van Tony.. Het blijkt dat dit systeem toch wel verouderd is (helaas) en dat het heel lastig zal zijn om de kaarten te verkrijgen.
ॐ मणि पद्मे हूँ (oṃ maṇi padme hūṃ)
Gebruikersavatar
J.V.
Supporto Tecnico
Supporto Tecnico
Berichten: 1751
Lid geworden op: do jul 28, 2016 14:43
Contacteer:

Re: Blue & Me NAV

Bericht door J.V. »

Qua navigatie inderdaad even de tip van Rudabroda opvolgen.
Wat betreft muziek op een USB stickje zetten: dat zou gewoon moeten werken. Als je navigatiekaarten weet te bemachtigen kun je die op hetzelfde stickje plaatsen (map genaamd 'MapRegions').
Van 03-08-2016 tot 10-04-2020 in mijn bezit:
Grande Punto 1.4 T-JET Sport - bj. 2009

Sindsdien de trotse eigenaar van een Alfa Romeo Brera. 8)
TTS
Berichten: 3
Lid geworden op: wo feb 08, 2017 11:47

Re: Blue & Me NAV

Bericht door TTS »

Thanx!!

De navigatie zal dus niet geweldig zijn (als er al kaarten te vinden zijn)! En muziek via een USB stickje is altijd fijn!

Dank voor de hulp!
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Re: Blue & Me NAV

Bericht door tonyvandenbroek »

Ik heb de laatste kaarten van Europa.
Helaas ook alweer 7 jaar oud.
Het werkt leuk , maar thats it.

Als je wilt kan ik ze wel doorsturen...
Afbeelding
TTS
Berichten: 3
Lid geworden op: wo feb 08, 2017 11:47

Re: Blue & Me NAV

Bericht door TTS »

Hoi Tony

Zonde dat ze er daarna mee opgehouden zijn! Zou het wel tof vinden om de boel compleet te hebben.
Ondanks dat de versie verouderd is. Anders zijn die Nav. Knopjes ook voor niks!

Bedankt!
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Re: Blue & Me NAV

Bericht door tonyvandenbroek »

Neem maar contact op, dan kijken we ff hoe we het bestand door sturen. Is ongeveer 700MB groot
Afbeelding
Plaats reactie