inbouwnavigatie.com

Plaats reactie
deraaf04
Berichten: 2
Lid geworden op: do jan 19, 2017 16:14

inbouwnavigatie.com

Bericht door deraaf04 »

Heeft iemand ervaring met het navigatiesysteem van boven vermeld bedrijf er staan er 2 op voor de fiat punto evo ik wilde deze aanschaffen.
(http://www.inbouwnavigatie.com/fiat-nav ... k-blue--me" onclick="window.open(this.href);return false;)
Maar ben niet zo ervaren met dit alles

Graag had ik advies hier over of eventueel iets anders.

Alvast bedankt
Met vriendelijke groet

Paul
Gebruikersavatar
robert061980
Nuovo Arrivato
Berichten: 143
Lid geworden op: za mar 09, 2013 21:18

Re: inbouwnavigatie.com

Bericht door robert061980 »

Goedemiddag, ikzelf heb hier géén ervaring mee, maar google eens of probeer contact met de verkoper te leggen, wellicht via de chatfunctie. Wel kan ik vertellen dat ik ook géén ervaring had toen ik mijne via Ali express bestelde, en dat is helemaal top verlopen. Overigens bestelde ik daar bij een shop waar al iets van 40 review stonden dus dat gaf al wat vertrouwen. Succes ermee.
Fiat Grande Punto 1.3 mjd
New Orleans Blue
Bouwjaar 2006

Fiat Punto Evo 1.4 Dynamic
Acid Jazz Blue
Bouwjaar 2011

Van hoe ik de Evo kocht, tot aan hoe deze nu is: Volg hier de updates!
http://forum.grandepuntoclub.nl/viewtop ... 33&t=10202" onclick="window.open(this.href);return false;
deraaf04
Berichten: 2
Lid geworden op: do jan 19, 2017 16:14

Re: inbouwnavigatie.com

Bericht door deraaf04 »

Hallo

Bedankt voor je reactie, heb jij wel het zelfde apparaat, het gaat mij om het apparaat is dit een goede aankoop

Groet

Paul
Gebruikersavatar
Skrymger
Senior Stato
Berichten: 803
Lid geworden op: do sep 03, 2015 23:58
Locatie: 's-Gravenzande

Re: inbouwnavigatie.com

Bericht door Skrymger »

Zoek eens op het forum android navigatie. Zo een heb ik ook via Ali besteld. Ik heb persoonlijk slechte ervaring met Windows CE, maar Sjoerd hier op het forum had er dacht ik een en die was er wel happy mee.

Verstuurd vanaf mijn Nexus 6 met Tapatalk
1.3 Mjet Punto Evo '10
Gebruikersavatar
robert061980
Nuovo Arrivato
Berichten: 143
Lid geworden op: za mar 09, 2013 21:18

Re: inbouwnavigatie.com

Bericht door robert061980 »

Nee ik heb inderdaad ook android uitvoering. Dus geen ervaring met deze uitvoering.
Fiat Grande Punto 1.3 mjd
New Orleans Blue
Bouwjaar 2006

Fiat Punto Evo 1.4 Dynamic
Acid Jazz Blue
Bouwjaar 2011

Van hoe ik de Evo kocht, tot aan hoe deze nu is: Volg hier de updates!
http://forum.grandepuntoclub.nl/viewtop ... 33&t=10202" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
jarnhem
Nuovo Arrivato
Berichten: 18
Lid geworden op: za aug 20, 2016 16:00

Re: inbouwnavigatie.com

Bericht door jarnhem »

Ik heb inmiddels deze besteld gisteren. Ben heel benieuwd :-] Heeft wel de meest recente Android versie en 2GB Ram, dus ik hoop dat ie redelijk vlot functioneert.

https://nl.aliexpress.com/item/JASCO-An ... 0.0.BynTCk
Gebruikersavatar
ElPuntoFinal
Nuovo Arrivato
Berichten: 57
Lid geworden op: do mar 30, 2017 19:32

Re: inbouwnavigatie.com

Bericht door ElPuntoFinal »

Ben benieuwd naar je ervaring!
Gebruikersavatar
Sjoerd H.
Membro del Consiglio
Membro del Consiglio
Berichten: 1252
Lid geworden op: di mei 27, 2014 8:04

Re: inbouwnavigatie.com

Bericht door Sjoerd H. »

Ik heb hem.
Werkt goed samen met blue&me, want je gebruikt gewoon blue&me en niet de bluetooth functie van deze radio.
Je kunt de usb ingang gewoon nog gebruiken, samen met de AUX ingang. Het werkt niet helemaal supermooi, je moet via het item info de aux afspelen en ziet dan ook geen nummers. maar je kunt wel via je dashboard nog bladeren en nummers selecteren, dus dat werkt weer wel mooi samen.
Ik heb ook de achteruitrijcamera erin zitten, werkt netjes. Geluid dempt ook. Is makkelijk zelf te installeren en de GPS ontvanger heb ik boven de hemelverlichting liggen en heb altijd goed bereik.
Het menu zelf met schuiven etcetera is wel wat langzaam en werkt niet zo handig (het swipen) maar voor de rest zit er alles op en aan en werkt het mooi.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
jarnhem
Nuovo Arrivato
Berichten: 18
Lid geworden op: za aug 20, 2016 16:00

Re: inbouwnavigatie.com

Bericht door jarnhem »

Welke heb jij Sjoerd? Die van TS of die ik benoemde in de post hierboven?
Gebruikersavatar
Skrymger
Senior Stato
Berichten: 803
Lid geworden op: do sep 03, 2015 23:58
Locatie: 's-Gravenzande

Re: inbouwnavigatie.com

Bericht door Skrymger »

Ik heb de Android versie maar dan in de Evo vormgeving en gebruik wel gewoon de Bluetooth en usb van de radio, werkt perfect [OK HAND SIGN] ook de stuurwielbediening, in z'n achteruit zetten en automatisch naar de camera gaan, laten zien welke deuren er open staan gaat allemaal automatisch goed

Verstuurd vanaf mijn VTR-L09 met Tapatalk
1.3 Mjet Punto Evo '10
Plaats reactie