[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
GRANDE PUNTO CLUB • Toon onderwerp - Lokatie blue and me Punto 2013
(c) copyright|Jeroen Vlemmix

Lokatie blue and me Punto 2013

Lokatie blue and me Punto 2013

Berichtdoor Puntopaul » wo nov 11, 2020 11:12

Bij mij is ook de blue and me overleden. Nieuwe accu geplaatst omdat ik dacht dat het misschien daaraan lag. Niet dus. Proxy alignment uitgevoerd. Foutcodes blue and me en convergence telematic (l1-l2). Accu los en weer vast. Niets heeft geholpen. Dus ik neem aan module overleden. Maar waar zit deze in de Punto 2013? Boven de radio ergens? Geen flauw idee. Iemand die het weet?
Puntopaul
Nuovo Arrivato

Topic starter

Re: Lokatie blue and me Punto 2013

Berichtdoor Puntopaul » ma nov 16, 2020 17:58

Handschoenen kastje boven op. Punto 2013. Handschoenen kastje er uit en voila.
Puntopaul
Nuovo Arrivato

Topic starter

Keer terug naar In Car Entertainment en Blue & Me (Nav)