radio mp3 speler

funk4life
Junior Stato
Berichten: 392
Lid geworden op: za feb 18, 2006 9:57
Locatie: Monnickendam

Bericht door funk4life »

Vertel eens wat meer over het Navigatie systeem van Windows dan? Gewoon extern scherm neem ik aan? Of echt het nav van Fiat?
Gebruikersavatar
Edu
Nuovo Arrivato
Berichten: 148
Lid geworden op: vr mar 17, 2006 1:06
Locatie: Amstelveen

Bericht door Edu »

Kan ik je verder helaas niets over vertellen, dat navigatiesysteem bestaat nog niet.

buxol, 650 mb aan MP3's op een cd is aardig wat, zeker als je het nu niet in je auto hebt zitten zoals ik. En 95 euro extra op een auto van 20.000 euro is peanuts. Maar ieder zijn voorkeuren he.
Gebruikersavatar
buxol
Avere Una Vita
Berichten: 4165
Lid geworden op: vr feb 24, 2006 21:24
Locatie: Alphen a/d Rijn

Bericht door buxol »

Ik heb nu een pioneer mp3 speler in mijn auto en weet hoeveel muziek dat is.

Maar als je via blue&me muziek kunt spelen vanaf een usb-stick van 2/4/8gb, zie ik het nut niet om nog cd's te branden met mp3's.

Jij wel, dus zullen we het hier dan maar bij laten? :)
Had ook een GP met allemaal specificaties.
Gebruikersavatar
Edu
Nuovo Arrivato
Berichten: 148
Lid geworden op: vr mar 17, 2006 1:06
Locatie: Amstelveen

Bericht door Edu »

Ik hang liever wat anders aan die USB. En een stick heb ik nu niet, zou me ook geld kosten. Ik weet eigenlijk ook niet eens of het handschoenenvak fatsoenlijk dicht kan met zo'n stick er in. Laten we maar hopen van wel. T'is gewoon voor mij een extra optie he.
Gebruikersavatar
Señor Sjon
Membre D'Oro
Berichten: 1343
Lid geworden op: zo mar 26, 2006 21:36
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Señor Sjon »

Edu schreef:Ik hang liever wat anders aan die USB. En een stick heb ik nu niet, zou me ook geld kosten. Ik weet eigenlijk ook niet eens of het handschoenenvak fatsoenlijk dicht kan met zo'n stick er in. Laten we maar hopen van wel. T'is gewoon voor mij een extra optie he.
Als het dashboardkastje open moet blijven is het natuurlijk wel een ergonomische blunder.

Het zou eigenlijk helemaal mooi zijn als je bv. je iPAQ op kan laden via die USB poort. Dan kan je misschien de mp3's die op een SDkaartje staan afspelen en navigeren met de iPAQ terwijl die aan de walstroom hangt...

Dat zou helemaal te ideaal zijn. Zo ideaal zelfs dat ik weet dat het niet werkt. :shock:
LaTiNo
Junior Stato
Berichten: 472
Lid geworden op: wo feb 15, 2006 14:15
Locatie: Verweggistan

Bericht door LaTiNo »

Het zou dan mooi zijn om een soort slede voor een ipod ofzo in het handschoenenkastje te hebben waardoor je die ipod als een soort permanente muziekbron kunt gebruiken.
Alleen als je nieuwe muziek erop wilt hebben haal je um eruit en sluit je um aan op je pc.
Plaats reactie