Carkit, autohouder... MDA vario

Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

Ik plak gewoon die ZUIGNAP weer tegen het raam. Zit mijn PDA weer op een goede hoogte voor te navigeren. Kabels hebben we niet nodig want het is een draadloze GPS.

Vind het altijd zo "rommilig" die carkit houders in de auto. Zonde van de lijnen. Maar uh, idd de Airbag werking in de gaten houden. Je zal maar eerst je PDA tegen je neus krijgen.

En telefoneren doen we gewoon NIET in de auto. Of het nu handfree is of niet je bent er met je gedachten niet bij.
Maar goed er zijn altijd mensnen die veel op de weg zitten en die niet zonder kunnen. Wel makkelijk dat we nu zo'n B & M hebben. Ook geen houders meer nodig.
Afbeelding
funk4life
Junior Stato
Berichten: 392
Lid geworden op: za feb 18, 2006 9:57
Locatie: Monnickendam

Bericht door funk4life »

215035 Holder f. Cable Connection

More and more people use navigation units. Keep your unit in a holder attached to the dashboard, and you will always have it within easy reach! You can easily take the unit with you when leaving the vehicle. The holders can be adjusted in order to avoid light reflection on the screen. Attach onto ProClip Mounting Platform.

Item no. 215035 fits:
Navman ICN 510 For all countries
Navman ICN 520 For all countries

Please read all instructions and look at the pictures before attaching the holder.

1. Installation of cable: Place the holder with the backside downwards. Place the connector into the lower part of the holder.

2. Place the back piece over the connector.

3. Screw the back piece into place with the enclosed screws. The cable is in place.

4. Installation of holder: Loosen the screw in the center of the holder so you can remove the attaching part on the back. Place the attaching part on desired position. Screw the attaching part into place with the enclosed screws. Place the holder over the attaching part. Screw the holder onto the attaching part. The holder is in place.

http://www.brodit.com/images/215035.jpg


Is het nou zo dat je deze houder op die clip bevestigd? En kan iemand me dan ook vertellen wat deze kost, want daar kom ik nu nog even niet achter namelijk. Dus clip kost 21euro en houder
GP Emotion 120MJ (5d) - 17" 15 spaak LM - Zijskirts - Spoiler - Uitlaatsierstuk - Getinte achterruiten - Chemical Grey: Bring it on!
Gebruikersavatar
Señor Sjon
Membre D'Oro
Berichten: 1343
Lid geworden op: zo mar 26, 2006 21:36
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Señor Sjon »

De houder is afhankelijk van hetgeen je ermee doet. Ik bestel ze dus meestal bij PDAspullen.nl omdat ie vrij goedkoop is; en hij zit vlak bij mijn schoonouders. :P
Als je hem de productcode doormailt kan hij je ook de prijs geven voor zover ze niet op zijn site staan.

Er zitten 4 schroeven bij de houder. Daarmee schroef je de houder op de ProClip en klaar is Klara.
Uitvoering: Fiat Grande Punto Sport 1.4 16v Crossover Black
Nu met een Toyotank RAV4 2.0 4WD. Weer eens wat anders. :mrgreen:
Admin GPC
Junior Stato
Berichten: 464
Lid geworden op: di feb 07, 2006 12:46
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Bericht door Admin GPC »

Ik doe een slotje op dit topic...

Omdat ik eruit ben wat ik wil... en in het andere topic verder ga met een verslag van de inbouw.

Anders gaan we langs elkaar heen posten in verschillende topics.


Kijk hier voor de inbouw.
Houd het rubber tussen de lijnen en de glimmende kant boven.
Gesloten