Bluetooth naar Blue & Me?

Plaats reactie
Edge
Nuovo Arrivato
Berichten: 55
Lid geworden op: ma jul 31, 2006 12:01

Bluetooth naar Blue & Me?

Bericht door Edge »

Ik heb een Grande Punto met bluetooth zoals dat begin dit jaar werd aangeboden. Helaas heb ik een telefoon die niet ondersteund wordt door deze bluetooth van Fiat. Mijn telefoon draait op Windows Mobile 5.0 en volgens mij telecom operator zou Blue & Me voor bijna 100% een oplossing voor mijn probelemen zijn.

Ik heb nu al een aantal maal aan mijn dealer gevraagd of het (technisch) mogelijk is om Blue & Me te installeren in mijn auto maar hier krijg ik geen antwoord op.

Is er iemand die weet of het mogelijke is om de "oude" bluetooth te upgraden naar Blue & Me of draait het op andere hardware? Mijn GP is uitgerust met bluetooth, bediening op het stuur en een boardcomputer met USB-aansluiting. Volgens mij zijn dat de voorwaarden voor Bluetooth maar zeker weten doe ik het niet. IEmand?

Groet
Gebruikersavatar
wcabro
Nuovo Arrivato
Berichten: 39
Lid geworden op: vr jul 07, 2006 13:31

Re: Bluetooth naar Blue & Me?

Bericht door wcabro »

Edge schreef:Ik heb een Grande Punto met bluetooth zoals dat begin dit jaar werd aangeboden. Helaas heb ik een telefoon die niet ondersteund wordt door deze bluetooth van Fiat. Mijn telefoon draait op Windows Mobile 5.0 en volgens mij telecom operator zou Blue & Me voor bijna 100% een oplossing voor mijn probelemen zijn.

Ik heb nu al een aantal maal aan mijn dealer gevraagd of het (technisch) mogelijk is om Blue & Me te installeren in mijn auto maar hier krijg ik geen antwoord op.

Is er iemand die weet of het mogelijke is om de "oude" bluetooth te upgraden naar Blue & Me of draait het op andere hardware? Mijn GP is uitgerust met bluetooth, bediening op het stuur en een boardcomputer met USB-aansluiting. Volgens mij zijn dat de voorwaarden voor Bluetooth maar zeker weten doe ik het niet. IEmand?

Groet
Volgens mij is er wat verandert in de radio en het menu van instrumentpaneel anders en de bleu en me unit natuurlijk.

groeten wcabro
Gebruikersavatar
buxol
Avere Una Vita
Berichten: 4165
Lid geworden op: vr feb 24, 2006 21:24
Locatie: Alphen a/d Rijn

Bericht door buxol »

Zover ik weet is de upgrade niet mogelijk. Blue&me zit erg diep in de auto verwerkt. (niet fysiek, maar technisch)
Had ook een GP met allemaal specificaties.
Plaats reactie