Bluetooth optie inbouwen

Gesloten
janhein
Nuovo Arrivato
Berichten: 11
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 12:46

Bluetooth optie inbouwen

Bericht door janhein »

Hallo,

Door een misverstand is door mijn garage vergeten af fabriek de bluetooth optie in te bouwen.
Weet iemand of het mogelijk is om deze optie later nog door de garage in te bouwen is?
Ik ben geen voorstander van allerlei lossen kastjes op mijn dachbord.

Weet ook iemand wat een van de betere altenatieven zijn voor de bluetooth optie?

Jan Hein
joedelta

Re: Bluetooth optie inbouwen

Bericht door joedelta »

janhein schreef:Hallo,

Door een misverstand is door mijn garage vergeten af fabriek de bluetooth optie in te bouwen.
Weet iemand of het mogelijk is om deze optie later nog door de garage in te bouwen is?
Ik ben geen voorstander van allerlei lossen kastjes op mijn dachbord.

Weet ook iemand wat een van de betere altenatieven zijn voor de bluetooth optie?

Jan Hein
Volgens de accessoiresbrochure van de FIAT Grande Punto, is Bluetooth ook achteraf door de dealer in te bouwen. Kosten zijn mij niet bekend.
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

ik heb er misschien ook wel interrse in, had toen nog geen gsm met blue tooth, nu wel. Dus als iemand weet wat dit geintje gaat kosten, kan ik misschien ook overwegen om het te laten inbouwen.
Afbeelding
janhein
Nuovo Arrivato
Berichten: 11
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 12:46

Re: Bluetooth optie inbouwen

Bericht door janhein »

joedelta schreef:
janhein schreef:Hallo,

Door een misverstand is door mijn garage vergeten af fabriek de bluetooth optie in te bouwen.
Weet iemand of het mogelijk is om deze optie later nog door de garage in te bouwen is?
Ik ben geen voorstander van allerlei lossen kastjes op mijn dachbord.

Weet ook iemand wat een van de betere altenatieven zijn voor de bluetooth optie?

Jan Hein
Volgens de accessoiresbrochure van de FIAT Grande Punto, is Bluetooth ook achteraf door de dealer in te bouwen. Kosten zijn mij niet bekend.
Is de accessoiresbrochure op intenet te downloaden. Ik kan alleen de prijslijst met alle opties op de fiat site vinden. Dit volgens mij niet de accessoiresbrochure.

Jan Hein

[mod:tony] Ik heb het vorige bericht verwijderd. 2x hetzelfde is een beetje overbodig
Gebruikersavatar
wcabro
Nuovo Arrivato
Berichten: 39
Lid geworden op: vr jul 07, 2006 13:31

Bericht door wcabro »

Volgens mij geeft de acc folder een universieel setje bleutooth aan zoals je die van Nokia ook hebt en van Parrot etc.
Ik denk zeker niet dat het de orginele optie is, ook omdat je extra knoppen op je stuur hebt en extra kabels naar de radio etc etc .

groeten wcabro :roll:
janhein
Nuovo Arrivato
Berichten: 11
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 12:46

Reactie Fiat Nederland

Bericht door janhein »

Dit is de reactie die ik van Fiat Nederland heb gekregen.

-------------------------------------------------------

Hartelijk dank voor het sturen van uw e-mail. Wat betreft uw vraag het volgende.

Wij hebben het voor u nagevraagd, maar het is helaas niet mogelijk om de bluetooth optie achteraf in te laten bouwen.

Wij vertrouwen erop u hiermede naar behoren te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
FIAT AUTO NEDERLAND BV

--------------------------------------------------------

Jan Hein
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

[mod:tony]


Das dan duidelijk, kunnen we hier een slotje op gooien.
Afbeelding
Gesloten