Audio aansluiting

Plaats reactie
janhein
Nuovo Arrivato
Berichten: 11
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 12:46

Audio aansluiting

Bericht door janhein »

Hallo,

Is het mogelijk om de audio aansluiting van mijn navigatie systeem aan te sluiten op de radio?
(ik heb geen blue/me en geen carkit)

Tevens wil ik mijn pda tegen het kleine linker ruitje vast plakken met de houder. Waar vandaan kan ik het makkelijkst een 12V vandaan halen?

Jan Hein
Gebruikersavatar
Señor Sjon
Membre D'Oro
Berichten: 1343
Lid geworden op: zo mar 26, 2006 21:36
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Señor Sjon »

Audio van navi op de radio gaat niet werken denk ik. Zeker als je geen usb aansluiting hebt welke bij B&M zit.

12v zit vlakbij, namelijk het zekeringenkastje. Ik zou even met de dealer overleggen waar je stroom vandaan mag pakken. Dan is het nog afgezekerd ook. (veel auto's hebben wel een paar loze extra 12v punten bij de zekeringen)
Uitvoering: Fiat Grande Punto Sport 1.4 16v Crossover Black
Nu met een Toyotank RAV4 2.0 4WD. Weer eens wat anders. :mrgreen:
Gebruikersavatar
renzo4000
Nuovo Arrivato
Berichten: 140
Lid geworden op: za apr 15, 2006 15:49
Locatie: Arnhem

Bericht door renzo4000 »

Ik had mijn Navi ook links bij het raampje zitten. Ik had toen mijn 12v eenvoudig kunnen leiden achter het dashboard helemaal naar de onderzijde van de middenconsole naar de sigaretten aansteker. Je kan vrij eenvoudig het draad achter de plastic delen wurmen zonder iets te breken of los te schroeven ...
TYPE: Sport 1.4 16v
KLEUR: Crossover Black
VELG: Chrome Shadow 17"
INTERIEUR: Oranje
OPTIES:** Blue&Me ** middenarmsteun ** 12v aansluiting ** getinte ramen **mp3 cdspeler **
Gebruikersavatar
M-Jay
Junior Stato
Berichten: 205
Lid geworden op: ma mar 06, 2006 8:51
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: Audio aansluiting

Bericht door M-Jay »

janhein schreef:Hallo,

Is het mogelijk om de audio aansluiting van mijn navigatie systeem aan te sluiten op de radio?
(ik heb geen blue/me en geen carkit)


Jan Hein
Je kan toch een aux input (laten) inbouwen... is gewoon een minijack aansluiting, die ook voor een iPod of andere MP3 spelers wordt gebruikt en ik denk dat jou NAV die ook heeft. Dan je radio op AUX schakelen en dan zou het moeten werken. Heb je natuurlijk alleen geen radio of cd geluid meer maar alleen maar navigatie.
Ex owner: GP Sport 1.4 16v, Zwart, Panorama dak, Lederen bekleding, Blue&Me, Chorme Shadow 17inch...etc.
Plaats reactie