Prijslijst en uitvoeringen evo 2012

Gebruikersavatar
alfawiel
Membre D'Oro
Berichten: 1369
Lid geworden op: do sep 30, 2010 19:47
Locatie: Budel Dorplein

Re: Prijslijst en uitvoeringen evo 2012

Bericht door alfawiel »

Vanmiddag even de Punto 2012 bewonderd bij Van Deursen in Geldrop.
Daar waren de eerste exemplaren binnen.
Grootste verandering zijn de bumpers en de binnenbekleding.
Smoelt nu weer veel meer op de Grande Punto.(en dat is positief bedoeld)
AfbeeldingPunto Evo MJ85 (100 PK) (Grigio Impeccabile)Chemical Grey, Dynamic plus + Cool&Blue pakket, middenarmsteun,
interieur bordeauxrood , 208 velgen
Ivo Herijgers
Senior Stato
Berichten: 515
Lid geworden op: za jul 02, 2011 13:11

Re: Prijslijst en uitvoeringen evo 2012

Bericht door Ivo Herijgers »

Volgens de prijslijst die ik vandaag opgevraagd heb bij de Fiat stand in Brussel, zijn gewoon de meeste motoren leverbaar..Let wel, dit is wel in België! Verder mooie kleuren gezien, dat gifgroen is wel mooi, evenals het turqoise. Ben blij dat ik niet het skydome gepakt heb toen, want dit beperkt wel de hoofdruimte!
1.3 Multijet Dynamic 5drs:Acid Jazz Blue, Dynamic+, Cool & Blue, TomTom, pook en stuur leder, privacyglass, 208 velgen, arm- en electrische lendesteun, chromen spiegels
Afbeelding
Gebruikersavatar
ripeba
Junior Stato
Berichten: 364
Lid geworden op: zo aug 17, 2008 11:11

Re: Prijslijst en uitvoeringen evo 2012

Bericht door ripeba »

Eén Europa maar dan wel andere motoren voor de Punto in België als in Nederland! :wink:
Tot 6-7-2012: FIAT GRANDE PUNTO 1.4 T-JET 16V SPORT 120, 2008, Crossover Black, Take Off lm-velgen/Dezent A lm-velgen, cruise control en parkeersensoren
Nu: Hyundai I30 1.6 GDI i-Vision Aqua Blue
Gebruikersavatar
Odelot
Moderatore
Moderatore
Berichten: 4857
Lid geworden op: za mei 07, 2011 17:35
Locatie: Omstreeks den Bosch

Re: Prijslijst en uitvoeringen evo 2012

Bericht door Odelot »

Motoren zijn voor elk land altijd verschillend, vanwege de milieu eisen denk ik.
20 years ago, we had Johnny Cash, Bob Hope and Steve Jobs. Now we have no Cash, no Hope and no Jobs.
Gebruikersavatar
Sunrise
Dedito
Berichten: 7609
Lid geworden op: wo sep 03, 2008 22:34
Locatie: Het mooie Brabantse Land
Contacteer:

Re: Prijslijst en uitvoeringen evo 2012

Bericht door Sunrise »

...en de keus van de importeur bepaald welke uitvoeringen en opties verkrijgbaar zijn :wink:
Gebruikersavatar
Wesley Abarth
VIP Membro
VIP Membro
Berichten: 4227
Lid geworden op: wo apr 30, 2008 11:10
Locatie: dongen
Contacteer:

Re: Prijslijst en uitvoeringen evo 2012

Bericht door Wesley Abarth »

Sunrise schreef:...en de keus van de importeur bepaald welke uitvoeringen en opties verkrijgbaar zijn :wink:
Ja helaas wel :roll:
Gebruikersavatar
Odelot
Moderatore
Moderatore
Berichten: 4857
Lid geworden op: za mei 07, 2011 17:35
Locatie: Omstreeks den Bosch

Re: Prijslijst en uitvoeringen evo 2012

Bericht door Odelot »

Ok dat wist ik niet. Maar een dealer kan toch rechtstreeks bij de fabriek bestellen, of werkt dat niet zo?
20 years ago, we had Johnny Cash, Bob Hope and Steve Jobs. Now we have no Cash, no Hope and no Jobs.
Gebruikersavatar
Wesley Abarth
VIP Membro
VIP Membro
Berichten: 4227
Lid geworden op: wo apr 30, 2008 11:10
Locatie: dongen
Contacteer:

Re: Prijslijst en uitvoeringen evo 2012

Bericht door Wesley Abarth »

Nee, dat kunnen ze niet. Maar ze kunnen hem wil via een dealer in het buitenland laten komen.
Gebruikersavatar
Señor Sjon
Membre D'Oro
Berichten: 1343
Lid geworden op: zo mar 26, 2006 21:36
Locatie: Hellevoetsluis

Re: Prijslijst en uitvoeringen evo 2012

Bericht door Señor Sjon »

Op twitter zijn ze nou niet echt toeschietelijk. Ook niet met de digitale brochure, krijg alleen de link naar een prijslijst (die had ik al... ).
Uitvoering: Fiat Grande Punto Sport 1.4 16v Crossover Black
Nu met een Toyotank RAV4 2.0 4WD. Weer eens wat anders. :mrgreen:
Gebruikersavatar
RaydeJee
Avere Una Vita
Berichten: 4441
Lid geworden op: di jun 29, 2010 21:49

Re: Prijslijst en uitvoeringen evo 2012

Bericht door RaydeJee »

Toch het GP dashboard in de Punto:

Afbeelding

http://www.fiatblog.nl/?p=12602
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Re: Prijslijst en uitvoeringen evo 2012

Bericht door tonyvandenbroek »

Niks mis mee :mrgreen: Alleen geen Dual-zone Climate control
Afbeelding
Gebruikersavatar
hbassen
Tesoriere GPC
Tesoriere GPC
Berichten: 2084
Lid geworden op: zo dec 14, 2008 11:20
Locatie: Assen

Re: Prijslijst en uitvoeringen evo 2012

Bericht door hbassen »

Zijn het allemaal 5 versnellingsbakken of zit er ook een 6 versnellingsbak in een van de uitvoeringen?
Denk niet in problemen, maar in mogelijkheden.



Alfa Romeo Guilietta QV.
Gebruikersavatar
Odelot
Moderatore
Moderatore
Berichten: 4857
Lid geworden op: za mei 07, 2011 17:35
Locatie: Omstreeks den Bosch

Re: Prijslijst en uitvoeringen evo 2012

Bericht door Odelot »

Denk niet dat er veel mensen voor een gp interieur zullen gaan. Ziet er niet verkeerd uit overigens, maar niet eens airco...
20 years ago, we had Johnny Cash, Bob Hope and Steve Jobs. Now we have no Cash, no Hope and no Jobs.
E34
Junior Stato
Berichten: 390
Lid geworden op: do apr 16, 2009 9:55
Locatie: Arnhem am Rhein

Re: Prijslijst en uitvoeringen evo 2012

Bericht door E34 »

tonyvandenbroek schreef:Maar ik vind de MiTo persoonlijk een stuk minder. Goed een mooi aangeklede, met dikke sloffen, die is dan wel mooi. Standaard vind ik het allemaal maar 'net niet'. Ik blijf nog even trappen met de t-jet. Is een heerlijk torretje. Wat er straks komt, geen idee.
Leuke abarth, gebruikte multi air sport (al zullen die dun bezaait zijn) Of misschien toch de twin air?Wie weet
Ik zit ook al beetje rond te kijken stiekem wat de opvolger wordt voor de T-Jet, ik wil geen diesel (stinkt :mrgreen: ) en de Multi Air 135 pk in de PE is er niet meer.....
De Mito heb ik wel eens gereden (week lang) maar vind 'm te klein tov mijn huidige GP. Dat verschil in ruimte, of meer gebrek eraan, is voor mij dé reden om geen Mito te nemen. Oh ja, en daarnaast is die gewoon te duur. Tsja lifestyle he...
Ik kijk nu dan wat ik maar ga doen, hopen dat de nieuwe Punto vanaf 2014 wel met dikke motoren te leveren is, wat dus betekent doorrijden en dan staat mijn GP (dik) over de 200k km, of een Abarth nemen als vervanger en nog een beetje schappelijke prijs vangen voor de T-Jet!? Stiekem zit ook al te kijken naar de laatste versie van de Bravo met de 140pk motor in een Sport versie. Die is voorin wel iets ruimer alleen achterin valt me dat ook weer tegen en ontloopt het elkaar niet zoveel, keuzes keuzes keuzes....
GP T-Jet Sport Cross Over Black
Gebruikersavatar
Odelot
Moderatore
Moderatore
Berichten: 4857
Lid geworden op: za mei 07, 2011 17:35
Locatie: Omstreeks den Bosch

Re: Prijslijst en uitvoeringen evo 2012

Bericht door Odelot »

E34 schreef:
tonyvandenbroek schreef:Maar ik vind de MiTo persoonlijk een stuk minder. Goed een mooi aangeklede, met dikke sloffen, die is dan wel mooi. Standaard vind ik het allemaal maar 'net niet'. Ik blijf nog even trappen met de t-jet. Is een heerlijk torretje. Wat er straks komt, geen idee.
Leuke abarth, gebruikte multi air sport (al zullen die dun bezaait zijn) Of misschien toch de twin air?Wie weet
Ik zit ook al beetje rond te kijken stiekem wat de opvolger wordt voor de T-Jet, ik wil geen diesel (stinkt :mrgreen: ) en de Multi Air 135 pk in de PE is er niet meer.....
De Mito heb ik wel eens gereden (week lang) maar vind 'm te klein tov mijn huidige GP. Dat verschil in ruimte, of meer gebrek eraan, is voor mij dé reden om geen Mito te nemen. Oh ja, en daarnaast is die gewoon te duur. Tsja lifestyle he...
Ik kijk nu dan wat ik maar ga doen, hopen dat de nieuwe Punto vanaf 2014 wel met dikke motoren te leveren is, wat dus betekent doorrijden en dan staat mijn GP (dik) over de 200k km, of een Abarth nemen als vervanger en nog een beetje schappelijke prijs vangen voor de T-Jet!? Stiekem zit ook al te kijken naar de laatste versie van de Bravo met de 140pk motor in een Sport versie. Die is voorin wel iets ruimer alleen achterin valt me dat ook weer tegen en ontloopt het elkaar niet zoveel, keuzes keuzes keuzes....
Je wil in elk geval wel bij fiat blijven ;)
20 years ago, we had Johnny Cash, Bob Hope and Steve Jobs. Now we have no Cash, no Hope and no Jobs.
Plaats reactie