dakdragers 5 deurs

Plaats reactie
Gebruikersavatar
suus
Junior Stato
Berichten: 246
Lid geworden op: vr feb 23, 2007 14:24
Locatie: Moerdijk

dakdragers 5 deurs

Bericht door suus »

Na mijn 3 deurs ingeruild te hebben voor een 5 deurs Gp, had ik mijn dakdragers 3d verkocht en nieuwe akdragers voor een 5d besteld bij de dealer, belde ze afgelopen week dat de fabriek van de dakdragers failliet is en er dus geen originele dakdragers te leveren zijn. De enige optie zijn een paar universele van Thule van 210 euro, terwijl de fiat dragers 97 euro kosten, vind ik een beetje een te groot verschil.

Nu heb ik een vraag : kan ik van iemand dragers van een 5 deurs lenen, ik heb ze in week 5 nodig voor de wintersport, of kan ik ze van iemand overnemen.

Ik hoor graag van jullie, groeten Sander
Wagenparkbeheerder van 2 Grande Punto's, een 1.4 t-jet Sport en een 1.3 mtj Actual. De een is chemical grey en de ander underground grey.
Gebruikersavatar
WeaZuL
Nuovo Arrivato
Berichten: 41
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 20:12
Locatie: Breda
Contacteer:

Re: dakdragers 5 deurs

Bericht door WeaZuL »

Dat meen je niet?? ik ben al een jaar bezig met de Fiat dealer uit Utrecht, vorig jaar voor de wintersport de spullen gekocht ... niet mee kunnen nemen uiteindelijk omdat ten eerste die set niet compleet was en omdat ze mij het koppelsetje niet verkocht hadden resultaat ski's en snowboard gewoon achter in de auto .. :(
Na de vakantie terug duurde het 5 maanden voordat ik dat koppelsetje kreeg, ik vandaag monteren, wat blijkt heb ik een set voor de 5 deurs terwijl ik een drie deurs heb ... aarrgghh Afbeelding
Mocht ik morgen niets kunnen regelen met die M#$%@#!F#$%%S kan je zonder problemen die van mij over nemen!
Grande Punani TJet @160K -> tis voorbij :(
joedelta

Re: dakdragers 5 deurs

Bericht door joedelta »

WeaZuL schreef:Dat meen je niet?? ik ben al een jaar bezig met de Fiat dealer uit Utrecht, vorig jaar voor de wintersport de spullen gekocht ... niet mee kunnen nemen uiteindelijk omdat ten eerste die set niet compleet was en omdat ze mij het koppelsetje niet verkocht hadden resultaat ski's en snowboard gewoon achter in de auto .. :(
Na de vakantie terug duurde het 5 maanden voordat ik dat koppelsetje kreeg, ik vandaag monteren, wat blijkt heb ik een set voor de 5 deurs terwijl ik een drie deurs heb ... aarrgghh Afbeelding
Mocht ik morgen niets kunnen regelen met die M#$%@#!F#$%%S kan je zonder problemen die van mij over nemen!
Vreemd, ik weet niet beter dan dat de set die ik 2006 kocht zowel voor de 3- als de 5-deurs was. (zaten 2 verschillende maten "voetjes" bij)

Hij staat nu te koop.
Giovanni Tutore
Avere Una Vita
Berichten: 4980
Lid geworden op: vr sep 14, 2007 19:31

Re: dakdragers 5 deurs

Bericht door Giovanni Tutore »

verschil in voetjes is met of zonder skydome ~]
joedelta

Re: dakdragers 5 deurs

Bericht door joedelta »

Giovanni Tutore schreef:verschil in voetjes is met of zonder skydome ~]
Ik geloof je meteen, alhoewel mij iets anders uit de montageinstructie bij staat, maar ik geloof u meteen heer Gio.
nelis68
Nuovo Arrivato
Berichten: 29
Lid geworden op: zo okt 07, 2007 19:28

Re: dakdragers 5 deurs

Bericht door nelis68 »

Dat meen je niet?? ik ben al een jaar bezig met de Fiat dealer uit Utrecht, vorig jaar voor de wintersport de spullen gekocht ... niet mee kunnen nemen uiteindelijk omdat ten eerste die set niet compleet was en omdat ze mij het koppelsetje niet verkocht hadden resultaat ski's en snowboard gewoon achter in de auto .. :(
Na de vakantie terug duurde het 5 maanden voordat ik dat koppelsetje kreeg, ik vandaag monteren, wat blijkt heb ik een set voor de 5 deurs terwijl ik een drie deurs heb ... aarrgghh Afbeelding
Mocht ik morgen niets kunnen regelen met die M#$%@#!F#$%%S kan je zonder problemen die van mij over nemen!
ik kan je helpen, aangezien ik vorig jaar een set heb gekocht die nieuw in de doos 2 verkeerde beugels bevatte.
Ik heb hem inmiddels compleet gemaakt, door nog een set te kopen....
En heb nu een beugel over voor de drie deurs, de voorste drager met beugels is hetzelfde alleen de achterzijde is anders en laat ik die nu net hebben. Mail me maar even , dan kunnen we het wel regelen.
Dan kun je ook ongestoord op vakantie..... :D

Groeten Harry
Gebruikersavatar
WeaZuL
Nuovo Arrivato
Berichten: 41
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 20:12
Locatie: Breda
Contacteer:

Re: dakdragers 5 deurs

Bericht door WeaZuL »

nelis68 schreef: ik kan je helpen, aangezien ik vorig jaar een set heb gekocht die nieuw in de doos 2 verkeerde beugels bevatte.
Ik heb hem inmiddels compleet gemaakt, door nog een set te kopen....
En heb nu een beugel over voor de drie deurs, de voorste drager met beugels is hetzelfde alleen de achterzijde is anders en laat ik die nu net hebben. Mail me maar even , dan kunnen we het wel regelen.
Dan kun je ook ongestoord op vakantie..... :D

Groeten Harry
Hmm klinkt aannemelijk! Ik ga je de tweede week van Januari mailen!

@Joedelta: die set extra doppen zijn, zoals een andere member al melde, voor een dakraam, zodat je die toch kan openen. Het zit hem namelijk in de hoogte van de dakstijl dies bij de 3deurs veel breder dan bijde 5deurs (geldt enkel voor de achterste drager). Eenieder bedankt voor het meedenken!!! .)
Grande Punani TJet @160K -> tis voorbij :(
Plaats reactie