ook arosa's zijn er ook met turbo!!Maxximum schreef:Misschien vanwege het onwennig schakelen e.d. van mijn kant was er geen verschil?
Nouja, dacht wel ff van, nou.... daar sta ik dan met de turbo...
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
ook arosa's zijn er ook met turbo!!Maxximum schreef:Misschien vanwege het onwennig schakelen e.d. van mijn kant was er geen verschil?
Nouja, dacht wel ff van, nou.... daar sta ik dan met de turbo...
zal ik een keer komen mer de iveco van de zaak lach ik je uitsleng schreef:Ja, ik heb er absoluut lol in...walpunto schreef:t is waar je lol in hebt.
Zou je ook eens moeten doen. Of, wacht... nee laat maar met die 11 en een halve seconde gaat het één grote treurnis worden haha.
er komt een 170 pk diesel aan heb ik vandaag bij fiat gehoord.ExTaxi schreef:Ik doe ook de nodige vergelijken met auto's maar vorige week verslikte ik me toch even in een oude A4 1.85 (150 pk). Ik dacht dat het redelijk gelijk op zou gaan maar hij trok in vooral 2 en 3 toch een paar autolengtes weg. Toen we uiteindelijk 140 reden bleef de afstand weer gelijk.
Mijn oude Leon en Ibiza waren toch iets sneller dan de 130 pk GP.
Jammer dat Fiat nog geen snelle motoren heeft in de GP, want het stelt met 120 en 130 pk natuurlijk helemaal niks voor. Hopelijk als straks de T-JTD uitkomt dat ze die nog eens in de GP Abart mJTD stoppen, maar dat blijft dromen vrees ik.
Met een GP'tje kun je alleen maar meekomen met de huidige middelmatige diesels zoals alle 136-140 pk diesels. Wel leuk overigens om een Altea 2.0 TDI op de oprit van de snelweg er even uit te trekken en er netjes voor in te voegen
180/190 pk toch? Die ook in de Saab ligt nu en straks in de Alfa's komen?walpunto schreef: er komt een 170 pk diesel aan heb ik vandaag bij fiat gehoord.
dan heb je de 2.5 V6 getroffen......wist niet eens dat die in die wagen werd geleverd. Ik zou ook verbaasd hebben gestaan!swans schreef:de t-jet kan niet op tegen een renault kaleos (nieuwe suv) volgens mij een flinke diesel kon redelijk mee maar vanaf de 4de versnelling kan ik toch niet meer mee
Is ook geen schande....C32 AMG.Nimbus schreef: Alleen toen ik mijn t-jet net had, ben ik keihard met mijn neus op de feiten gedrukt door een mercedes c32 amg.