Sporten tegen Citroen C2 VTS

swans
Avere Una Vita
Berichten: 4017
Lid geworden op: do nov 08, 2007 20:12
Locatie: Axel
Contacteer:

Bericht door swans »

Maxximum schreef:Misschien vanwege het onwennig schakelen e.d. van mijn kant was er geen verschil?
Nouja, dacht wel ff van, nou.... daar sta ik dan met de turbo...
ook arosa's zijn er ook met turbo!! :D weet alleen niet of het fabrieks af is maar ze zijn er wel!
My ex-girlfriend had this really weird fetish, she liked to dress up like herself
and then act like a bitch all the time
Gebruikersavatar
Raptor
Junior Stato
Berichten: 355
Lid geworden op: wo jan 16, 2008 15:42

Bericht door Raptor »

Mooi gedaan sleng :wink:

Altijd leuk en ik ga geen uitdaging uit de weg.
Gisteren een Citroen C4 rijder (vriend en collega) in de auto gehad. Wilde graag meemaken waar ik elke keer over opschep :D

Een korte rit door Den Haag (motor was nog lekker warm) had als effect dat mijn collega enigzins aangeslagen uit de GP krabbelde.
Hij noemde het een "Python" (Efteling. Red.) ervaring.

Beste compliment dat ik tot nu toe heb ontvangen :P
ABARTH Punto Evo.
BMC CDA
G-Tech Shortshifter
G-Tech GT560-cup S (black) uitlaat
Tuning door SAVALI
ExTaxi
Membre D'Oro
Berichten: 1763
Lid geworden op: za jun 17, 2006 10:13
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door ExTaxi »

Ik doe ook de nodige vergelijken met auto's maar vorige week verslikte ik me toch even in een oude A4 1.85 (150 pk). Ik dacht dat het redelijk gelijk op zou gaan maar hij trok in vooral 2 en 3 toch een paar autolengtes weg. Toen we uiteindelijk 140 reden bleef de afstand weer gelijk.

Mijn oude Leon en Ibiza waren toch iets sneller dan de 130 pk GP.

Jammer dat Fiat nog geen snelle motoren heeft in de GP, want het stelt met 120 en 130 pk natuurlijk helemaal niks voor. Hopelijk als straks de T-JTD uitkomt dat ze die nog eens in de GP Abart mJTD stoppen, maar dat blijft dromen vrees ik.

Met een GP'tje kun je alleen maar meekomen met de huidige middelmatige diesels zoals alle 136-140 pk diesels. Wel leuk overigens om een Altea 2.0 TDI op de oprit van de snelweg er even uit te trekken en er netjes voor in te voegen :D
Fiat Grande Punto 130 pk mJTD Sport
New Orleans Blue - Blue&Me - Interscope - getinte zijruiten - cruisecontrol - regensensor
Gebruikersavatar
walpunto
VIP Membro
VIP Membro
Berichten: 3906
Lid geworden op: ma jun 05, 2006 19:40
Locatie: utrecht

Bericht door walpunto »

sleng schreef:
walpunto schreef:t is waar je lol in hebt.
Ja, ik heb er absoluut lol in...

Zou je ook eens moeten doen. Of, wacht... nee laat maar met die 11 en een halve seconde gaat het één grote treurnis worden haha.
zal ik een keer komen mer de iveco van de zaak lach ik je uit :P :P
2006 gp 1.4 starjet sport
2009 diverse verkeerde auto s
01-09-2016 gp 1.4 t=jet sport
Gebruikersavatar
walpunto
VIP Membro
VIP Membro
Berichten: 3906
Lid geworden op: ma jun 05, 2006 19:40
Locatie: utrecht

Bericht door walpunto »

ExTaxi schreef:Ik doe ook de nodige vergelijken met auto's maar vorige week verslikte ik me toch even in een oude A4 1.85 (150 pk). Ik dacht dat het redelijk gelijk op zou gaan maar hij trok in vooral 2 en 3 toch een paar autolengtes weg. Toen we uiteindelijk 140 reden bleef de afstand weer gelijk.

Mijn oude Leon en Ibiza waren toch iets sneller dan de 130 pk GP.

Jammer dat Fiat nog geen snelle motoren heeft in de GP, want het stelt met 120 en 130 pk natuurlijk helemaal niks voor. Hopelijk als straks de T-JTD uitkomt dat ze die nog eens in de GP Abart mJTD stoppen, maar dat blijft dromen vrees ik.

Met een GP'tje kun je alleen maar meekomen met de huidige middelmatige diesels zoals alle 136-140 pk diesels. Wel leuk overigens om een Altea 2.0 TDI op de oprit van de snelweg er even uit te trekken en er netjes voor in te voegen :D
er komt een 170 pk diesel aan heb ik vandaag bij fiat gehoord.
2006 gp 1.4 starjet sport
2009 diverse verkeerde auto s
01-09-2016 gp 1.4 t=jet sport
ExTaxi
Membre D'Oro
Berichten: 1763
Lid geworden op: za jun 17, 2006 10:13
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door ExTaxi »

walpunto schreef: er komt een 170 pk diesel aan heb ik vandaag bij fiat gehoord.
180/190 pk toch? Die ook in de Saab ligt nu en straks in de Alfa's komen?

http://www.eurocarblog.com/post/499/fia ... 00-hpliter
Fiat Grande Punto 130 pk mJTD Sport
New Orleans Blue - Blue&Me - Interscope - getinte zijruiten - cruisecontrol - regensensor
Gebruikersavatar
walpunto
VIP Membro
VIP Membro
Berichten: 3906
Lid geworden op: ma jun 05, 2006 19:40
Locatie: utrecht

Bericht door walpunto »

een 1.6 uit de delta en bravo naar 170pk is mij verteld
maar ze deden er erg geheimzinnig over.
2006 gp 1.4 starjet sport
2009 diverse verkeerde auto s
01-09-2016 gp 1.4 t=jet sport
old school
Junior Stato
Berichten: 239
Lid geworden op: wo dec 17, 2008 20:35
Locatie: Leke

Re: Sporten tegen Citroen C2 VTS

Bericht door old school »

heb slechts 1 keer beetje 'geracet' nu met mijn 'nieuwe' punto (2jaar) slechts maand in bezit. voor mij reed er een BMW M3 die me al had zien aankomen tussen het verkeer.
rood licht, wij beiden naar rechts afslaan trapt die op zen gas, ik natuurlijk na de bocht juist hetzelfde, kon niet klagen maar denk dat die ook wel verschoot. begon hem licht in te halen (bochtenwerk), maar voelde me wagentje toch nu en dan eens wegslippen... en mocht ook niet sneller dan de 'biep' aan 125 niet dat je hier veel rapper rijd. woon in een boeredorp met de bekende wegjes...
1.3 mjet diesel 90 pk 6,4l/100
to be continued....
swans
Avere Una Vita
Berichten: 4017
Lid geworden op: do nov 08, 2007 20:12
Locatie: Axel
Contacteer:

Re: Sporten tegen Citroen C2 VTS

Bericht door swans »

de t-jet kan niet op tegen een renault kaleos (nieuwe suv) volgens mij een flinke diesel kon redelijk mee maar vanaf de 4de versnelling kan ik toch niet meer mee :oops:
My ex-girlfriend had this really weird fetish, she liked to dress up like herself
and then act like a bitch all the time
ExTaxi
Membre D'Oro
Berichten: 1763
Lid geworden op: za jun 17, 2006 10:13
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Re: Sporten tegen Citroen C2 VTS

Bericht door ExTaxi »

swans schreef:de t-jet kan niet op tegen een renault kaleos (nieuwe suv) volgens mij een flinke diesel kon redelijk mee maar vanaf de 4de versnelling kan ik toch niet meer mee :oops:
dan heb je de 2.5 V6 getroffen......wist niet eens dat die in die wagen werd geleverd. Ik zou ook verbaasd hebben gestaan!
De 175 pk diesel kun je wel bijbenen.
Fiat Grande Punto 130 pk mJTD Sport
New Orleans Blue - Blue&Me - Interscope - getinte zijruiten - cruisecontrol - regensensor
ExTaxi
Membre D'Oro
Berichten: 1763
Lid geworden op: za jun 17, 2006 10:13
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Re: Sporten tegen Citroen C2 VTS

Bericht door ExTaxi »

wat heb ik in de afgelopen tijd getroffen....

De nieuwe Volvo S60 D5 hou je niet meer bij met een standaad MJTD'tje.
De Q7 3.0 TDI bleef ik laatst netjes achter hangen, maar ja een tuinhuisje met 233 pk is ook niet zo snel.

Er komen natuurlijk erg veel snelle auto's uit nu. Zelfs de 1.4tjes leveren 160 pk, daar kun je het wel tegen vergeten.
Sterker nog, de 122 pk versie kun je zowel met de TJET als de MJTD alleen nog bijbenen.

Wil je een beetje voor de dag komen met een GP dan moet er toch echt andere software in.
Maar goed, het is ook een kleine auto natuurlijk he. In zijn klasse is het een topper!
Fiat Grande Punto 130 pk mJTD Sport
New Orleans Blue - Blue&Me - Interscope - getinte zijruiten - cruisecontrol - regensensor
swans
Avere Una Vita
Berichten: 4017
Lid geworden op: do nov 08, 2007 20:12
Locatie: Axel
Contacteer:

Re: Sporten tegen Citroen C2 VTS

Bericht door swans »

de 3.0tdi x5 is ook niet echt snel. Die is goed voor te blijven met een t-jet
zoals hierboven gezegt echt een topper in zijn klasse!
My ex-girlfriend had this really weird fetish, she liked to dress up like herself
and then act like a bitch all the time
Nimbus
Junior Stato
Berichten: 494
Lid geworden op: di mar 13, 2007 22:49

Re: Sporten tegen Citroen C2 VTS

Bericht door Nimbus »

2e kerstdag een golfje 3 gti eruit getrokken. Maja hij had 3 passagiers en ik zat in mijn eentje, dat scheelt.
1 keer op de snelweg een groot licht opzettende golf VI goed achter me gelaten. Dat bleek achteraf niet zo moeilijk, bleek een 1.6 te zijn.
Alleen toen ik mijn t-jet net had, ben ik keihard met mijn neus op de feiten gedrukt door een mercedes c32 amg.

Ik ben in principe niet vies van een stoplicht sprintje, maar ik heb liever een leuk dijk/landweggetje waar je lekker je ei kwijt kan.
"Shaven, not furred"
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Re: Sporten tegen Citroen C2 VTS

Bericht door tonyvandenbroek »

Nimbus schreef: Alleen toen ik mijn t-jet net had, ben ik keihard met mijn neus op de feiten gedrukt door een mercedes c32 amg.
Is ook geen schande....C32 AMG. :shock:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Ferreman
Junior Stato
Berichten: 346
Lid geworden op: vr jun 01, 2007 13:56
Locatie: Ubach-Palenberg (Duitsland)

Re: Sporten tegen Citroen C2 VTS

Bericht door Ferreman »

Gisteren ruim gewonnen van een jochie in een skelter!

leve de 1.2 8V!
-Live fast. Die young in a nice pair of pants-

Officieel sponsor CJIB en Bundes-Verkehrs-Amt

Afbeelding

Punto-loos
Plaats reactie