Ik vind hem niet lelijk, maar eigenlijk de proporties voorkant/kont niet gelijk. Ofwel de voorkant iets kleiner, danwel de kont wat dikker Komt dit model echt op de markt?
Dexter schreef:Ik vind hem niet lelijk, maar eigenlijk de proporties voorkant/kont niet gelijk. Ofwel de voorkant iets kleiner, danwel de kont wat dikker Komt dit model echt op de markt?
Ik weet niet waar het plaatje vandaan komt, maar ik denk dat weer een gevalletje photoshop is, of anders even een vingeroefeningetje van FIAT, maar zeker geen serieus prototype. (in tegenstelling tot de cabrio-coupe prototypes, maar zelfs die worden niet als FIAT Grande Punto op de markt gebracht maar als Lancia.)
Ja echt mooi kan ook ik hem niet vinden. Voorkant is best smooth, maar de achterkant, m.n. de bilpartij is uit proportie.
Maar er is imho wel degelijk ruimte voor een 2 deurs coupe in dit segment. Ook de iets minder bedeelden willen wel een coupe rijden. Dit principe staat ook aan de wieg van het succes van een 206CC. Want een echt geweldige auto is dat niet, maar het stelt je in staat voor relatief weinig geld een auto te rijden die voorheen alleen in het hogere segment voorkwam.
Het is inmiddels duidelijk dat dit een photoshopje is, zie ook andere nep-GP op dit forum.
Dat verhaal over de 206cc gaat niet echt op. Kleinebetaalbare cabrio's zijn altijd al wel redelijk populair geweest (bijvoorbeeld de Peugeot 205 en Fiat Punto MK1) bij een bepaalde doelgroep, en de 206cc is ook weer populair bij diezelfde doelgroep, dus wat dat betreft niets nieuws onder de zon.
Een 2-deurs coupe is echter buitengewoon on-praktisch en heeft voor de gewone man weinig meerwaarde, die heeft dan liever zo'n cc.