Foto's Grande Punto Chemical Grey!

funk4life
Junior Stato
Berichten: 392
Lid geworden op: za feb 18, 2006 9:57
Locatie: Monnickendam

Foto's Grande Punto Chemical Grey!

Bericht door funk4life »

Aangezien ik nu al een paar keer heb gelezen dat mensen de Grande Punto gaan kopen in het Chemical Grey lijkt het me leuk om hier even een onderwerp over te maken, dus post hier alle links en/of foto's van de Grande Punto Chemical Grey!

Hierbij de eerste link:
http://maurizioi.altervista.org/gpunto/ ... mage1.html
Admin GPC
Junior Stato
Berichten: 464
Lid geworden op: di feb 07, 2006 12:46
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Bericht door Admin GPC »

Wat een geweldige kleur :!:
Houd het rubber tussen de lijnen en de glimmende kant boven.
JezzaNL
Nuovo Arrivato
Berichten: 79
Lid geworden op: zo feb 19, 2006 16:11
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door JezzaNL »

Hierbij nog een link, even geleend van de GrandePuntoClub.com uit Italie

Aardig wat foto's van de Chemical Grey, inclusief de stootstrip

http://www.grandepuntoclub.com/snoptz/i ... ?cat=10017
funk4life
Junior Stato
Berichten: 392
Lid geworden op: za feb 18, 2006 9:57
Locatie: Monnickendam

Bericht door funk4life »

Zo he, die stootstrip is echt lelijk (sorry voor diegene die hem gekocht hebben met). Nu heb je hetzelfde idee als bij de Ibiza, die heeft hem ook maar niet meegekleurd met de auto, heel jammer. Zelf gelukkig niet genomen. Maar door gaan jongens met foto's!

Vind overigens wel een groot verschil tussen gepimpte versie (sport) en een normale versie in het Chemical Grey! Gepimpte versie zit hij er toch een stuk beter op dan die andere. Meningen mogen verschillen hoor.
JezzaNL
Nuovo Arrivato
Berichten: 79
Lid geworden op: zo feb 19, 2006 16:11
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door JezzaNL »

funk4life schreef:Zo he, die stootstrip is echt lelijk (sorry voor diegene die hem gekocht hebben met). Nu heb je hetzelfde idee als bij de Ibiza, die heeft hem ook maar niet meegekleurd met de auto, heel jammer. Zelf gelukkig niet genomen. Maar door gaan jongens met foto's!
Stootstrip is niet echt moeders mooiste, maar hopenlijk wel functioneel, aangezien mijn buurvrouw niet echt een heldin is met parkeren...

Voorlopig heb ik m besteld, maar ik twijfel nog heel erg om 'm dr toch af te halen - heb de strip in t echt gezien, mooi ding, maar vind hem niet echt kleuren op dat donker grijs...

Trouwens als ik naar de foto's van deze en aan de kleur denk die ik gezien heb, twijfel ik of die gepimpde versie dezelfde kleur is... Lijkt wel of het een totaal andere kleur is..

Wat andere links naar foto's van het Italiaanse GP Forum

http://img71.imageshack.us/my.php?image=dscn23283oo.jpg
http://img99.imageshack.us/my.php?image=dscn23293en.jpg

Op deze foto's zijn ook de Zijskirts en de Spoiler te zien
LaTiNo
Junior Stato
Berichten: 472
Lid geworden op: wo feb 15, 2006 14:15
Locatie: Verweggistan

Bericht door LaTiNo »

Bij zo'n stootstrip heb ik toch zoiets van, wat is lelijker? De stootstrip of een evt gaatje ergens. Ik heb 3.5 jaar met mijn 156 gereden en 0 butjes in de deuren door gewoon goed te parkeren.

Best mooie kleur toch dat Chemical Grey, wel minder sportief dan rood. Twijfel twijfel.
JezzaNL
Nuovo Arrivato
Berichten: 79
Lid geworden op: zo feb 19, 2006 16:11
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door JezzaNL »

LaTiNo schreef:Bij zo'n stootstrip heb ik toch zoiets van, wat is lelijker? De stootstrip of een evt gaatje ergens. Ik heb 3.5 jaar met mijn 156 gereden en 0 butjes in de deuren door gewoon goed te parkeren.

Best mooie kleur toch dat Chemical Grey, wel minder sportief dan rood. Twijfel twijfel.
Die afweging ben ik nu ook aan het maken... Anders de dealer nog maar eens bellen of ik in plaats van de strips geen uitlaatsierstuk kan krijgen...
funk4life
Junior Stato
Berichten: 392
Lid geworden op: za feb 18, 2006 9:57
Locatie: Monnickendam

Bericht door funk4life »

Nee nu ik nog een keer goed kijk vind ik echt dat de stootstrips de auto een stuk minder maken. Vind ze echt jammer, hadden ze nog de zelfde kleur geweest als auto oke, maar dit ziet er niet zo mooi uit. Je kan natuurlijk de zwarte uitvoeringen nemen he, dan zie je hier niks meer van terug.
Bouli Punto
Nuovo Arrivato
Berichten: 21
Lid geworden op: za feb 18, 2006 22:15
Locatie: Oss

Bericht door Bouli Punto »

Lelijk lelijk lelijk lelijk lelijk lelijk lelijk lelijk lelijk lelijk lelijk lelijk lelijk
Lelijk lelijk lelijk lelijk lelijk lelijk lelijk lelijk lelijk lelijk lelijk lelijk lelijk
Lelijk lelijk lelijk lelijk lelijk lelijk lelijk lelijk lelijk lelijk lelijk lelijk lelijk
Lelijk lelijk lelijk lelijk lelijk lelijk lelijk lelijk lelijk lelijk lelijk lelijk lelijk!!!

Had ik al gezegd dat ik die stootstrips ECHT lelijk vind!!
Grande Punto Sport 3drs 1.4 16v chemical grey metallic
Bouli Punto
Nuovo Arrivato
Berichten: 21
Lid geworden op: za feb 18, 2006 22:15
Locatie: Oss

Bericht door Bouli Punto »

Ik heb trouwens ook mijn twijfels over de werking van de stootstrips daar ze volgens mij niet op het breedste punt van de deur zitten.

Vind ze trouwens nog steeds lelijk!
Grande Punto Sport 3drs 1.4 16v chemical grey metallic
funk4life
Junior Stato
Berichten: 392
Lid geworden op: za feb 18, 2006 9:57
Locatie: Monnickendam

Bericht door funk4life »

Tja hoe kan ik die stootsstrips het beste omschrijven, vind het moeilijk moet er denk ik ook nog even over nadenken...

Wacht ik voel een lijntje van boven.. 'Add your service' hoor ik..
'Mijne plechtige jonge jongen, de stootstrips zien er net zo lelijk uit als mijn partij er nu uit ziet.. Zonder stootstrips heb ik er zin an'.

Dit zegt genoeg neem ik aan.
JezzaNL
Nuovo Arrivato
Berichten: 79
Lid geworden op: zo feb 19, 2006 16:11
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door JezzaNL »

:lol:

Ik twijfelde toch te erg, dus ik heb de knoop maar doorgehakt en de stootstrips afbesteld. Aangezien ik deze gratis van de dealer had mocht ik een andere accesoire uitzoeken... Dus heb nu maar een 12V aansluiting achterin erbij besteld. was het enige wat van hetzelfde prijsniveau was...
JezzaNL
Nuovo Arrivato
Berichten: 79
Lid geworden op: zo feb 19, 2006 16:11
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door JezzaNL »

Nieuwe foto gevonden van een Chemical Grey naast een Merengue Oranje...

Blijft mooi die Chemical Grey

http://img114.imageshack.us/my.php?imag ... 0363hb.jpg
funk4life
Junior Stato
Berichten: 392
Lid geworden op: za feb 18, 2006 9:57
Locatie: Monnickendam

Bericht door funk4life »

Die oranje springt er zo ook wel lekker uit hoor he, niks verkeerds aan. Zelf heb ik Chemical Grey besteld en ben daar zeer tevreden over. More pictures please!
funk4life
Junior Stato
Berichten: 392
Lid geworden op: za feb 18, 2006 9:57
Locatie: Monnickendam

Bericht door funk4life »

Waar blijven de chemical grey's dan?
Plaats reactie