Blue & Sony Ericsson

union-jack
Nuovo Arrivato
Berichten: 26
Lid geworden op: do mei 03, 2007 17:04
Locatie: Het mooie west-vlaanderen

Re: Blue & Sony Ericsson

Bericht door union-jack »

Heb deze ook al geprobeert.....
Het zou zijn omdat het gaat om een van de eerste versie van b&m ....
Enkel de dealer kan het.
Gebruikersavatar
Bennink
Dedito
Berichten: 9115
Lid geworden op: wo nov 15, 2006 17:23
Locatie: Deventer

Re: Blue & Sony Ericsson

Bericht door Bennink »

Heb je deze twee USB-poorten?

Afbeelding
12000km GP 1.3 Multijet 16v 75 Active,
162000km GP 1.4 8v 77 Edizione Blue&Me,
2000km GP 1.4 8v 77 Racing+,
125000km Evo 1.3 Multijet 16v 85 Dynamic.
Nu Renault Mégane Estate 1.5 dCi 110 Bose.
union-jack
Nuovo Arrivato
Berichten: 26
Lid geworden op: do mei 03, 2007 17:04
Locatie: Het mooie west-vlaanderen

Re: Blue & Sony Ericsson

Bericht door union-jack »

Ja, heb die.Heb mijn auto bij cardoen gekocht .ingevoerd uit spanje en moest dus verandert worden van spaans naar nederlands.Op webside van fiat.com kun je dat dus zelf doen.
Maar ik dus niet! Moest daarvoor ook naar garage . Daar hoorde ik het dat het ligt aan eerste versie b&m.Aanpassingen moeten dus altijd gebeuren in garage.Maar als ik ecodrive op usb zette en e in stak ging dat wel! raar!!!!
Black
Nuovo Arrivato
Berichten: 81
Lid geworden op: di aug 26, 2008 21:33

Re: Blue & Sony Ericsson

Bericht door Black »

Werkt een T280i volledig???
Grande Punto Sport 1.3 Multijet 90 HP
Crossover Black, Privacy windows, blue & me, dual zone climate control, KW suspension, Fiat subwoofer,...
swans
Avere Una Vita
Berichten: 4017
Lid geworden op: do nov 08, 2007 20:12
Locatie: Axel
Contacteer:

Re: Blue & Sony Ericsson

Bericht door swans »

ecodrive werkt toch vanaf de usb of heb ik dat verkeerd begrepen?
My ex-girlfriend had this really weird fetish, she liked to dress up like herself
and then act like a bitch all the time
Black
Nuovo Arrivato
Berichten: 81
Lid geworden op: di aug 26, 2008 21:33

Re: Blue & Sony Ericsson

Bericht door Black »

W760i met interne GPS ontvanger gekocht en deze werkt perfect! Tevens het sms gedeelte!
Grande Punto Sport 1.3 Multijet 90 HP
Crossover Black, Privacy windows, blue & me, dual zone climate control, KW suspension, Fiat subwoofer,...
Nimbus
Junior Stato
Berichten: 494
Lid geworden op: di mar 13, 2007 22:49

Re: Blue & Sony Ericsson

Bericht door Nimbus »

De Xperia X1 werkt met B&M, blijkt beter geluid te geven dan mijn vorige (samsung i780). Het geluid komt iig helderder over door de speakers voor mij (wat wel fijn is)

Verder de sms lees functie nog niet geprobeerd. I'll keep yall posted....
"Shaven, not furred"
Gebruikersavatar
rood
Nuovo Arrivato
Berichten: 104
Lid geworden op: vr mar 07, 2008 8:18

Re: Blue & Sony Ericsson

Bericht door rood »

De Sony Ericsson C905 (nieuwste model) werkt ook perfect. De orignele firmware die je bij aanschaf krijgt werkt niet met Blue&Me maar gelukkig kwam er vrij snel een update van de firmware uit die een andere bluetooth handeling had en er wel mee kon omgaan
Grande Punto 1.4 T-Jet --- Crossover Black - Inox Orange - Blue&Me Nav & Com - Interscope HiFi - Blow Off Valve - Red Brake Calipers
Gebruikersavatar
Raptor
Junior Stato
Berichten: 355
Lid geworden op: wo jan 16, 2008 15:42

Re: Blue & Sony Ericsson

Bericht door Raptor »

Ik heb de C510 Cybershot Black gekocht. Firmware R1DA032 was reeds aanwezig.

Het ging ff niet vlekkeloos, maar met wat aanpassingen werkt deze echt gave telefoon uitstekend met Blue&Me incl. sms reader.
Dingen te doen vóór ingebruikname:
Indien je een andere telefoon had, gooi al je instellingen en je adresboek weg. Ik dacht, ff zó proberen maar dat is echt een zooitje. D'r gebeurt van alles, maar niks dat je wil.
Dan, na de handshake met blue&Me:

1 - Kies in het telefoon menu Instellingen> tab. Bluetooth > Headset > Mijn Headset > Blue&Me > kies: opties > Verbinden> zet 'm op 'altijd toestaan'.
2 - Kies in het telefoon menu Instellingen> tab. Bluetooth > Headset > Mijn Headset > Inkomend gesprek > kies: In Headset
3 - Kies in het telefoon menu Instellingen> tab. Bluetooth > Zichtbaarheid > kies: Telefoon tonen

Betreft puntje 1 en 2; als je dit default laat gaat je telefoon vragen wat je wil doen als je gebeld wordt. Naar de headset of zo beantwoorden. Ook gaan zowel de auto als de telefoon beiden 'rinkelen' en gebeurt er geen flikker als je op het knopje op je stuur zit te drukken. En die telefoon maar doortetteren in je broekzak. Dolle pret op de A12 :mrgreen:

Betreft puntje 3. Het staat leuk in je display als je je telefoon een leuk naampje hebt gegeven.

2 opmerkingen:
- Het overpompen van het adresboek gaat traag (ik vergelijk 'm maar met mijn oude Motorola Razr)
Voor 44 namen/telefoonnummers had BT zo'n 3 minuten nodig. Rustig laten gaan.
- Het opnemen (knopje op het stuur) gaat wat traag. Na indrukken knop duurt het ca 5 - 8 sec voor je verbinding hebt.
ABARTH Punto Evo.
BMC CDA
G-Tech Shortshifter
G-Tech GT560-cup S (black) uitlaat
Tuning door SAVALI
Gebruikersavatar
Tuut
Berichten: 7
Lid geworden op: vr jul 04, 2008 6:11

Re: Blue & Sony Ericsson

Bericht door Tuut »

Hoi,

Heb net een SE W508 gekocht, maar nu neemt hij niet op als ik op 'main' druk (opnemen). Hij blijft dan overgaan. Ik heb mijn toestel nu op automatisch opnemen (voor headset) gezet en dan neem tie op zonder dat ik wat doe, werkt wel, maar is niet de bedoeling lijkt mij... heeft iemand een idee??
Gp 1.4 16V Sport TUUT TUUT, DAAR GAAT JUUD
Tinus84
Berichten: 4
Lid geworden op: za feb 28, 2009 17:50

Re: Blue & Sony Ericsson

Bericht door Tinus84 »

Tuut schreef:Hoi,

Heb net een SE W508 gekocht, maar nu neemt hij niet op als ik op 'main' druk (opnemen). Hij blijft dan overgaan. Ik heb mijn toestel nu op automatisch opnemen (voor headset) gezet en dan neem tie op zonder dat ik wat doe, werkt wel, maar is niet de bedoeling lijkt mij... heeft iemand een idee??
Ik heb dit ook gehad met een SE toestel (C905). Ik heb van zowel de telefoon als B&M de software geupdate en dat verhielp het probleem. Volgens mij deed de SE update de trick, maar daarvan ben ik niet meer zeker.
Plaats reactie