Voorruit

Plaats reactie
Giovanni Tutore
Avere Una Vita
Berichten: 4980
Lid geworden op: vr sep 14, 2007 19:31

Voorruit

Bericht door Giovanni Tutore »

Ik heb een cadeautje van de A17 gekregen en nu moet ik een nieuwe GPC sticker bestellen. :(

Vraag is of jullie een bedrijf weten die de ruit prijstechnisch leuk weet te vervangen. Tips :?:

O ja ik ben bij Univé verzekerd da's een eigen risico van 140.
Gebruikersavatar
®fighter®
Junior Stato
Berichten: 288
Lid geworden op: zo nov 15, 2009 19:57
Locatie: Westende - Belgie

Re: Voorruit

Bericht door ®fighter® »

dit kun je laten doen bij carglass
heb onlangs nog een ruit moeten plaatsen van een gp en ze zijn gemakkelijk te plaatsen
Xander
Senior Stato
Berichten: 673
Lid geworden op: ma dec 31, 2007 20:15

Re: Voorruit

Bericht door Xander »

Zoveel keus heb je niet... Ik vermoed dat je bij Carglass, Autotaalglas of GlasGarage uit komt. ;)

Bel ze eens op, sommige bedrijven maken speciale afspraken met verzekeraars zodat het je geen eigen risico kost.
Gebruikersavatar
®fighter®
Junior Stato
Berichten: 288
Lid geworden op: zo nov 15, 2009 19:57
Locatie: Westende - Belgie

Re: Voorruit

Bericht door ®fighter® »

als je verzekerd bent tegen glasbreuk moet je hier bij ons in belgie niks betalen.
dagelijks kom ik verzekerde klanten tegen die achteraf geen franchise hoeven te betalen (btw werk zelf voor carglass)
Gebruikersavatar
CRaZy_CoPTeR69
Senior Stato
Berichten: 641
Lid geworden op: do feb 07, 2008 17:46
Locatie: Rotterdam

Re: Voorruit

Bericht door CRaZy_CoPTeR69 »

autoglasperfect doet volgens mij zonder eigen risico? zit bij de Mc in Charlois, naast het nieuwe breeman pand. heb ik ook me ruiten laten tinten :)
CRaZy_CoPTeR69 Grande Punto <--- Updated 02-04
Afbeelding
Giovanni Tutore
Avere Una Vita
Berichten: 4980
Lid geworden op: vr sep 14, 2007 19:31

Re: Voorruit

Bericht door Giovanni Tutore »

CRaZy_CoPTeR69 schreef:autoglasperfect doet volgens mij zonder eigen risico? zit bij de Mc in Charlois, naast het nieuwe breeman pand. heb ik ook me ruiten laten tinten :)
Kijk, daar heb een mens wat aan .) .) .)
Xander
Senior Stato
Berichten: 673
Lid geworden op: ma dec 31, 2007 20:15

Re: Voorruit

Bericht door Xander »

CRaZy_CoPTeR69 schreef:autoglasperfect doet volgens mij zonder eigen risico?
Dat hangt alles van je verzekeraar af... ;) (sommige glasbedrijven hebben specifieke afspraken met specifieke verzekeraars)
Giovanni Tutore
Avere Una Vita
Berichten: 4980
Lid geworden op: vr sep 14, 2007 19:31

Re: Voorruit

Bericht door Giovanni Tutore »

CRaZy_CoPTeR69 schreef:autoglasperfect doet volgens mij zonder eigen risico? zit bij de Mc in Charlois, naast het nieuwe breeman pand. heb ik ook me ruiten laten tinten :)
Ja :-] hij kende je nog :!: volgende week woensdag ~~
Gebruikersavatar
CRaZy_CoPTeR69
Senior Stato
Berichten: 641
Lid geworden op: do feb 07, 2008 17:46
Locatie: Rotterdam

Re: Voorruit

Bericht door CRaZy_CoPTeR69 »

Giovanni Tutore schreef:
CRaZy_CoPTeR69 schreef:autoglasperfect doet volgens mij zonder eigen risico? zit bij de Mc in Charlois, naast het nieuwe breeman pand. heb ik ook me ruiten laten tinten :)
Ja :-] hij kende je nog :!: volgende week woensdag ~~
ja dat ken kloppen ben 2weken geleden nog langs geweest, k zal binnenkort me topic is updaten want heb wel alweer een paar nieuwtjes :)
CRaZy_CoPTeR69 Grande Punto <--- Updated 02-04
Afbeelding
Inflatable
Nuovo Arrivato
Berichten: 98
Lid geworden op: vr sep 18, 2009 21:48

Re: Voorruit

Bericht door Inflatable »

Ik mag deze week ook naar Carglass, heb een barst van ruim 30cm in m'n voorruit zitten.. Ook met dank aan een steen op onze rijkswegen.. :|

Kost me gelukkig niks (wel weer tijd en moeite), verzekering betaalt alles..
GP 1.4 16v Sport 3d - Crossover Black
zjeeraar
Nuovo Arrivato
Berichten: 85
Lid geworden op: za nov 15, 2008 1:01

Re: Voorruit

Bericht door zjeeraar »

Vorige week een nieuwe voorruit gekregen van de verzekering nadat een steen in Duitsland een einde maakte aan het leven van de voorruit in mijn GP.

De ruit zit er prima in, alleen vind ik dat de kunstof rand aan de binnenkant aan de bestuurderszijde (die bij de A-stijl) er niet zo netjes in zit. Er zit een bobbel in. Aan de rechterzijde is dat ook maar veel minder. Er was iets teveel lijm gebruikt dat hebben ze later weggehaald. Volgens autotaalglas komt het omdat de fabriek het niet strak aflevert.. Hebben jullie vergelijkbare ervaringen?
Giovanni Tutore
Avere Una Vita
Berichten: 4980
Lid geworden op: vr sep 14, 2007 19:31

Re: Voorruit

Bericht door Giovanni Tutore »

De oude ruit moet worden losgesneden met een soort van "kaas draad" (staaldraad met twee handvatten). Die zat er zo strak in dat de A-stijl werd meegepakt. Dat gaf bij mij de "bobbel" dan wel vervorming. Ik mocht helaas van dichtbij volgen dat er niet te veel kit was gebruikt. (Kit was zelfs nog niet helemaal uitgehard!)
Gebruikersavatar
®fighter®
Junior Stato
Berichten: 288
Lid geworden op: zo nov 15, 2009 19:57
Locatie: Westende - Belgie

Re: Voorruit

Bericht door ®fighter® »

die bobbel die je ziet is gewoon lijm die teveel naar binnen gekomen is ;)
daarom dat je beter bij een vakman gaat hé :d
Plaats reactie