Levertijden nieuwe GP/EVO met 85pk diesel

Luud
Nuovo Arrivato
Berichten: 86
Lid geworden op: ma mei 31, 2010 10:42
Locatie: Bij Maastricht

Re: Levertijden nieuwe GP/EVO met 85pk diesel

Bericht door Luud »

Goedenmorgen JP, dank je wel voor je bericht, geeft hoop. :wink:
Fiat Grande Punto 1.3 multijet 2010 in Rock en Roll Bleu tot 23-02-15. Daarna Punto Lounge 1.3 multijet 2013 in Rock en Roll Bleu.
Nimbus
Junior Stato
Berichten: 494
Lid geworden op: di mar 13, 2007 22:49

Re: Levertijden nieuwe GP/EVO met 85pk diesel

Bericht door Nimbus »

Zonet een aantal witte pevo's achterop een vrachtauto over de a27 bij Nieuwegein richting Utrecht zien rijden. Hopelijk zitten er wat voor jullie bij. mvg de roadside reporter ;)
"Shaven, not furred"
adamski
Nuovo Arrivato
Berichten: 20
Lid geworden op: do mei 20, 2010 18:27

Re: Levertijden nieuwe GP/EVO met 85pk diesel

Bericht door adamski »

snkik snif, alleen maar pevo's?? ik wil mijn (witte GP actual met skydome) besteld 15 mei nu wel heel graag hebben. Oude toettoet gaat het echt niet lang meer redden...nou ja.. de uitlaat valt er bijna onder weg :roll: aandrijfas zit ondertussen wel heel veel ruimte op bandjes moeten echt vernieuwd en hier en daar wat rubbers tegen het klapperen en bonken van onder den wagen

heb hem destijds besteld omdat hij in week 30 uiterlijk wel geleverd zou worden... nou mooi niet dus. vanaf moment van bestellen al een kleine 6000 km gereden met de oude punto (uit 2000) wordt nu echt wel tijd voor de vervanging.
Gebruikersavatar
Rongoos
Senior Stato
Berichten: 541
Lid geworden op: ma jul 12, 2010 11:32
Locatie: Haarlem

Re: Levertijden nieuwe GP/EVO met 85pk diesel

Bericht door Rongoos »

Leuk toch om te lezen hoe iedereen met elkaar meeleeft.
Eigenlijk zijn we allemaal de sjaak maar gedeelde smart is halve smart.
GP 1.3 MJT
Afbeelding
adamski
Nuovo Arrivato
Berichten: 20
Lid geworden op: do mei 20, 2010 18:27

Re: Levertijden nieuwe GP/EVO met 85pk diesel

Bericht door adamski »

je bedoelt: "gedeelde fiat is halve fiat"
Of is dit nu wat je noemt een HEEEELE slechte woordgrap :D
Gebruikersavatar
koenissegg
Nuovo Arrivato
Berichten: 121
Lid geworden op: ma mei 24, 2010 15:01

Re: Levertijden nieuwe GP/EVO met 85pk diesel

Bericht door koenissegg »

Ik zeg altijd: 'Gedeelde Smart is een hele kleine auto...' :roll:
'Nulla tenaci invia est via'
DaDragon

Re: Levertijden nieuwe GP/EVO met 85pk diesel

Bericht door DaDragon »

Besteld op 07-juni-2010. Morgen kan ik em ophalen bij de dealer :P

Dus morgen lekker tuffen ~~ ~~
Kars
Junior Stato
Berichten: 312
Lid geworden op: di jun 08, 2010 19:04
Locatie: Deventer

Re: Levertijden nieuwe GP/EVO met 85pk diesel

Bericht door Kars »

DaDragon schreef:Besteld op 07-juni-2010. Morgen kan ik em ophalen bij de dealer :P

Dus morgen lekker tuffen ~~ ~~
De mijne heb ik ook op 07-06-10 besteld , maar morgen heb ik hem/haar nog niet.... :oops:
Moet nog een paar dagen/weken( :?: ) rondtuffen in mijn oudje.... op zich niet slecht in een citroen XM, maar wil zo graag weer ervaren hoe een echte Fiat rijdt... 8) :wink:
Gebruikersavatar
Rongoos
Senior Stato
Berichten: 541
Lid geworden op: ma jul 12, 2010 11:32
Locatie: Haarlem

Re: Levertijden nieuwe GP/EVO met 85pk diesel

Bericht door Rongoos »

Wat zit er toch een verschil in die levertijden. later besteld en nu krijgen.
de mijne is 4 juni besteld en staat nog in Italie :(
Maar wel veel plezier ermee !!
En graag pixels ... :-]
GP 1.3 MJT
Afbeelding
Luud
Nuovo Arrivato
Berichten: 86
Lid geworden op: ma mei 31, 2010 10:42
Locatie: Bij Maastricht

Re: Levertijden nieuwe GP/EVO met 85pk diesel

Bericht door Luud »

Yes, ~~ eindelijk het lang verwachte telefoontje van de dealer, de Gee Pee Actual :-] staat bij de dealer in Maastricht. Vandaag word het kenteken aangevraagd en komende week ( :?: donderdag :?:) kunnen we de auto ophalen.
W.v.b. de info van de dealer, ook zij vonden dat het wachten :( lang :( geduurd heeft, doch hebben ons regelmatig voorzien van info. Dit maakte wachten niet minder lang, gaf het gevoel dat de dealer zich betrokken voelde. ( net als vele van jullie op dit forum :wink: )
Gee Pee Actual, Rock en Roll Bleu met diverse optie's, o.a. airco. Besteld op 20 mei met vermoedelijke afleverdatum 15 augustus. :-] ~~
Fiat Grande Punto 1.3 multijet 2010 in Rock en Roll Bleu tot 23-02-15. Daarna Punto Lounge 1.3 multijet 2013 in Rock en Roll Bleu.
adamski
Nuovo Arrivato
Berichten: 20
Lid geworden op: do mei 20, 2010 18:27

Re: Levertijden nieuwe GP/EVO met 85pk diesel

Bericht door adamski »

WOEHOOEEEE, ook hier goed nieuws... hij is er...
Mijn GP actual, wit, sky-dome, mistlampjes, spoiler, zwarte spiegels en zwarte doorhandles ;-)
nu nog een trekhaakje, andere bandjes (michelin) 0 beurtje, nieuwe radio (moet ik nog aanschaffeb) e.d. en een kenteken en dan mag ik VROEEEEEEEMM VROOOEEEMM :-)

Zoals het nu staat mag ik hem a.s. donderdag afhalen (take out italian ~] :-] )
Gebruikersavatar
koenissegg
Nuovo Arrivato
Berichten: 121
Lid geworden op: ma mei 24, 2010 15:01

Re: Levertijden nieuwe GP/EVO met 85pk diesel

Bericht door koenissegg »

Vindt het erg vreemd allemaal, ik heb mijn auto 16 Mei besteld en nog niks...

Ben gaan bellen met de importeur, deze legde uit dat als de Punto's in Antwerpen staan een logistieke afdeling beslist welke auto's waarheen gaan.
Dit doen ze op basis van zoveel mogelijk Punto's naar één dealer of meerder dealers in een regio/stad.

Mat ander woorden: als jij je Punto besteld hebt in Schubbekutteveen bij een kleine dealer kan het zijn dat je langer moet wachten dan bij een dealer in Amsterdam...

Ik ben het nu zo'n beetje spuugzat. Ligt niet aan de auto maar aan de 'organisatie'...
'Nulla tenaci invia est via'
Luud
Nuovo Arrivato
Berichten: 86
Lid geworden op: ma mei 31, 2010 10:42
Locatie: Bij Maastricht

Re: Levertijden nieuwe GP/EVO met 85pk diesel

Bericht door Luud »

Hallo Koenisegg,
:( Ik begrijp je gevoel, ook voor mij duurde dit te lang. :( In mijn geval heeft de GeePee lang in Antwerpen gestaan volgens de dealer. Er zijn vandaag 10 auto's afgeleverd bij de dealer, waaronder onze actual en de rest Evo's. Voor de dealer was het ook onverwachts dat hij voor de deur stond. Ook ik begrijp niet zoveel van het logistieke systeem wat men hanteerd. Vind Zuid limburg een uithoek waar weinig dealers zitten. Ben wel blij dat de GeePee actual nu gearriveerd is. Ben net terug van de dealer en hebben de GeePee bewonderd . :-] Ga nu duimen voor die van jou. :-] ( In Limburg steekt men nog graag kaarsjes op, daar geloof ik niet in ) :wink: Sucses :wink:
Grande Punto Actual, Rock en Roll Bleu met diverse optie's o.a. airco.
Fiat Grande Punto 1.3 multijet 2010 in Rock en Roll Bleu tot 23-02-15. Daarna Punto Lounge 1.3 multijet 2013 in Rock en Roll Bleu.
Gebruikersavatar
Rongoos
Senior Stato
Berichten: 541
Lid geworden op: ma jul 12, 2010 11:32
Locatie: Haarlem

Re: Levertijden nieuwe GP/EVO met 85pk diesel

Bericht door Rongoos »

@koenigsegg
Ik begrijp je gevoel compleet.
Maar het zal niet aan de dealer liggen die zegt niet laat die van meneer koenigsegg nog maar even staan
en evenmin zal de distributie afdeling zo denken, maar vervelend is het wel. Het is ons lot om wat langer te moeten wachtten en
het zij zo. het enige wat je kunt doen is aan de dealer vragen of hij alvast een kenteken wil aanvragen zodat als de GP wordt afgeleverd
je dan niet nog een week moet wachtten tot hij afgeleverd wordt. Het kenteken kan aangevraagd worden
zodra de dealer in zijn systeem het chassisnummer ziet.
GP 1.3 MJT
Afbeelding
evotaxfree
Senior Stato
Berichten: 649
Lid geworden op: za mei 15, 2010 21:07
Locatie: groningen

Re: Levertijden nieuwe GP/EVO met 85pk diesel

Bericht door evotaxfree »

kenteken zal de dealer pas aanvragen wanneer hij de auto echt in bezit heeft.
de dealer moet de auto namelijk binnen 10 dagen na het aanvragen van het kenteken volledig betalen aan de importeur.
betekent dat als de auto na 10 dagen nog niet aanwezig is,de dealer jouw auto moet gaan voorschieten.
jij betaalt immers pas bij aflevering.
indien jij de auto volledig vooruit betaalt zal de dealer geen moeite hebben met het vervroegd aanvragen van het kenteken,maar of jij de auto volledig vooruit wil afrekenen.....?
Plaats reactie