Online Fiat/Lancia/Alfa ePER

Xander
Senior Stato
Berichten: 673
Lid geworden op: ma dec 31, 2007 20:15

Re: Online Fiat/Lancia/Alfa ePER

Bericht door Xander »

Giovanni Tutore schreef: Ik bedoel ook te zeggen dat we er meestal wel komen, maar neem nu dat ik op mijn edizione cool regensensor heb mee besteld. Ik denk daardoor, maar dat hoeft niet (leert de ervaring :wink: ), liggen er nu de stekkers voor de lampjes die de Emotion uitvoering heeft bij de zonnekleppen.
Ik wilde eigenlijk alleen maar zeggen dat ePer geen werkplaatshandboek is, maar dat ik onderdelen meestal zonder problemen terug kan vinden.

Maar de kabelboom voor de regensensor / hemelverlichting kan ik dan weer niet vinden. :roll: Ik zie zelfs helemaal geen kabelbomen waar optie 347 (regensensor) bij de compatabiliteit genoemd wordt. :roll: Best kans dat ze daar dan inderdaad de kabelboom van een emotion voor gebruiken, dat soort details vind je inderdaad niet terug. :wink:
wimk schreef:Hallo,

Er is dus ook een actuele versie, die op internet gaat niet verder dan 2005.
Staat de Evo ook al in Eper?
ePer is eigenlijk alleen voor Fiat-dealers bedoeld. De versie waar dealers over beschikken zal ongetwijfeld helemaal up to date zijn en dus ook de Evo bevatten.

Maar wat wil je er precies mee dan? Volgens mij heb je er echt pas iets aan op het moment dat je vervangende onderdelen wilt gaan bestellen.

Ik heb zelf een versie uit 2009, daar staat nog niets over de Evo in.
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Re: Online Fiat/Lancia/Alfa ePER

Bericht door tonyvandenbroek »

Ik heb een Werkplaats handboek van de GP. (1.2 8v 1.4 8v, 1.4 16v en de 1.9 mtjd)
Dit is een CD rom waar ontzettend veel op staat. Complete electrische schema's, onderdelen echt van alles.
Zeker de moeite waard.

Helaas nog geen van de EVO kunnen vinden, maar zeg nooit nooit...lang leve internet.
Afbeelding
Giovanni Tutore
Avere Una Vita
Berichten: 4980
Lid geworden op: vr sep 14, 2007 19:31

Re: Online Fiat/Lancia/Alfa ePER

Bericht door Giovanni Tutore »

En die maak jij online beschikbaar :?: .) .)
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Re: Online Fiat/Lancia/Alfa ePER

Bericht door tonyvandenbroek »

Giovanni Tutore schreef:En die maak jij online beschikbaar :?: .) .)

PB Gio.....
Afbeelding
Gebruikersavatar
wimk
Nuovo Arrivato
Berichten: 42
Lid geworden op: zo aug 15, 2010 15:04
Locatie: Berkel en Rodenrijs

Re: Online Fiat/Lancia/Alfa ePER

Bericht door wimk »

Kijk nu komen we ergens,
Er bestaan dus wel degelijk digitale handboeken.
Gewoon blijven zoeken.
Wim,
Punto Evo MultiJet 85 Wit, 5 deurs, Cool & Blue pakket, achterspoiler, lederen stuurwiel, ambient light.
[/bgcolor]
Afbeelding
Plaats reactie