Problemen met Bleu & me mediaspeler

Plaats reactie
jeoffrey
Berichten: 3
Lid geworden op: zo okt 24, 2010 18:43

Problemen met Bleu & me mediaspeler

Bericht door jeoffrey »

Alsjeblieft help me,

Ik heb sins kort een GP echt een aanwinst alleen dat bleu&me komt mijn oren nu al uit.

Mijn probleem is: Ik luister naar mijn USB stick en ja ja daar komt het dan schakelt hij vanzelf over naar de tuner. Ja echt helemaal vanzelf. Als ik hierna wat wil doen in het menu niks reageerd op mijn stuur helemaal niks. Als ik dan op de radio op de knop Audio druk dan hoor ik mijn usb stick alleen ik kan niks voor of achteruit doorspoelen en er komt dan op mijn radio AUX te staan.

Kan iemand mij vertellen wat dit is en wat ik hier aan kan doen om het op te lossen.

Jeoffrey
Xander
Senior Stato
Berichten: 673
Lid geworden op: ma dec 31, 2007 20:15

Re: Problemen met Bleu & me mediaspeler

Bericht door Xander »

Gaat je totaalkilometerstand toevallig knipperen?

Veel Blue&Me-problemen zijn op te lossen door het ding even van de stroom af te halen. Dat kan oftewel door de zekering er even uit te halen of door de pool bij de accu even los te maken (maar dan moet je ook je klokje opnieuw instellen en ben je de dagtellerstand kwijt).
jeoffrey
Berichten: 3
Lid geworden op: zo okt 24, 2010 18:43

Re: Problemen met Bleu & me mediaspeler

Bericht door jeoffrey »

ja die ging knipperen!! Alleen weet ik hier de oorzaak al van dat komt namelijk doordat je je mp3 bestandjes een verkeerde tag mee hebben gekregen. Dit hoorde ik namelijk van mijn dealer. Zodra je kilometerstand begint te knipperen is er een conflict met je USB stick. Als je dat overkomt moet je je auto uit doen en op slot doen en 15 minuten laten staan dan reset hij zichtzelf weer zei de dealer. Alleen het volgende probleem is dus hierboven.

alvast bedankt voor je reactie
Gebruikersavatar
johnb
Avere Una Vita
Berichten: 3502
Lid geworden op: di aug 01, 2006 12:17
Locatie: Landgraaf

Re: Problemen met Bleu & me mediaspeler

Bericht door johnb »

B&M updaten naar versie 5.5?
jeoffrey
Berichten: 3
Lid geworden op: zo okt 24, 2010 18:43

Re: Problemen met Bleu & me mediaspeler

Bericht door jeoffrey »

Ja dat ga ik morgen maar even doen denk ik en maar even horen wat ze er bij de dealer van vinden.

Alvast bedankt voor je reactie ~]
Kaaje
Nuovo Arrivato
Berichten: 17
Lid geworden op: wo jul 30, 2008 14:20
Locatie: Ingelmunster (B)

Re: Problemen met Bleu & me mediaspeler

Bericht door Kaaje »

Ik zit sinds kort ook met een probleem met mijn mediaspeler, ik heb bediening aan mijn stuur voor naar het volgende liedje tegaan. Sinds kort kan ik als mijn radio op mediaspeler staat de liedjes niet meer verzetten via mijn stuur.
Maar op Tuner en CD kan ik dat wel nog veranderen van liedje of van radiopost.

Weet er hier soms iemand de oorzaak van
Plaats reactie