Type lampje dagrijlicht

ruben
Nuovo Arrivato
Berichten: 86
Lid geworden op: vr nov 14, 2008 17:57

Re: Type lampje dagrijlicht

Bericht door ruben »

dat is misschien logischer ja ;-)
Marc van wijk
Nuovo Arrivato
Berichten: 35
Lid geworden op: vr okt 01, 2010 8:03

Re: Type lampje dagrijlicht

Bericht door Marc van wijk »

Ik zal de uitroeptekens en " roll eyes" weg laten, en doen we allen gewoon vriendelijk tegen elkaar, geen punt :)

Ik hoop bij deze dat mijn vraagstelling duidelijk genoeg is, indien niet hoor ik het graag, en hoop ik van harte dat iemand mij uitsluitsel kan geven. ~]
Marc van wijk
Nuovo Arrivato
Berichten: 35
Lid geworden op: vr okt 01, 2010 8:03

Re: Type lampje dagrijlicht

Bericht door Marc van wijk »

Xander schreef:
ruben schreef:misschien simpel gedacht maar is het niet gewoon de buitenverlichting
Die "Buitenverlichting voor" uit de tabel bedoel je? Dat zal het stadslicht zijn.
Dat vermoeden heb ik ook :D
Xander
Senior Stato
Berichten: 673
Lid geworden op: ma dec 31, 2007 20:15

Re: Type lampje dagrijlicht

Bericht door Xander »

Marc van wijk schreef: Ik hoop bij deze dat mijn vraagstelling duidelijk genoeg is, indien niet hoor ik het graag, en hoop ik van harte dat iemand mij uitsluitsel kan geven. ~]
In mijn pa's Evo zitten W21W lampjes.
Marc van wijk
Nuovo Arrivato
Berichten: 35
Lid geworden op: vr okt 01, 2010 8:03

Re: Type lampje dagrijlicht

Bericht door Marc van wijk »

Xander schreef:
Marc van wijk schreef: Ik hoop bij deze dat mijn vraagstelling duidelijk genoeg is, indien niet hoor ik het graag, en hoop ik van harte dat iemand mij uitsluitsel kan geven. ~]
In mijn pa's Evo zitten W21W lampjes.
Als ik google op W21W, kom je bij een T20 fittinglamp uit. Inderdaad een steekfitting.
Dan zijn het dezelfde type lampjes als in het UK model.

Mijn dank is groot .) nu kan ik de lampjes bestellen :D :D
Xander
Senior Stato
Berichten: 673
Lid geworden op: ma dec 31, 2007 20:15

Re: Type lampje dagrijlicht

Bericht door Xander »

Ik had inderdaad eerst getypt dat het een steekfitting was, maar ik twijfelde even dus heb dat detail maar weer weggehaald. :P

Ik heb alleen de fitting even losgedraaid (leuke bevestiging trouwens, geen kabeltjes ofzo), daar stond het type lamp al op vermeld dus ik heb het lampje netjes in de fitting laten zitten (ik krijg het altijd voor elkaar om dat soort dingen kapot te knijpen ofzo :roll: ).

W**W doet vermoeden dat het een steekfitting is, zo ziet het er ook uit, maar... volgens het boekje moet je het lampje uit de fitting draaien? :?: Fiat-logica zeker. :P
Marc van wijk
Nuovo Arrivato
Berichten: 35
Lid geworden op: vr okt 01, 2010 8:03

Re: Type lampje dagrijlicht

Bericht door Marc van wijk »

Xander schreef:Ik had inderdaad eerst getypt dat het een steekfitting was, maar ik twijfelde even dus heb dat detail maar weer weggehaald. :P

Ik heb alleen de fitting even losgedraaid (leuke bevestiging trouwens, geen kabeltjes ofzo), daar stond het type lamp al op vermeld dus ik heb het lampje netjes in de fitting laten zitten (ik krijg het altijd voor elkaar om dat soort dingen kapot te knijpen ofzo :roll: ).

W**W doet vermoeden dat het een steekfitting is, zo ziet het er ook uit, maar... volgens het boekje moet je het lampje uit de fitting draaien? :?: Fiat-logica zeker. :P
In het instructieboekje zie ik dat het een losse houder is, inderdaad geen draadjes. (Citroen heeft in de C4 Picasso hetzelfde systeem, maar dan voor het stadslicht. Was onze vorige auto, en heb weleens de stadslichtjes vervangen) :)

Maar als de fitting al duidelijkheid geeft, het lampje dan lekker laten zitten. Kan het lampje niet stuk gaan, wordt je pa ook niet boos :wink:
DaDragon

Re: Type lampje dagrijlicht

Bericht door DaDragon »

Sporting raymon schreef:Meneer van wijk ,kan het wat vriendelijker
je komt hier maar net kijken en je begint al met "roll eyes" en dat niet 1 keer ,buiten je overmatig gebruik van uitroeptekens....

dat komt nogal schreeuwerig over.
mensen proberen je hier te helpen hoor,dat ze het niet meteen begrijpen of goed lezen is geen schande!

heb je je eigenlijk al fatsoenlijk voorgesteld in het daarvoor bedoelde gedeelte :roll:
Dank u.
.) .) .) .) .) .) .) .) .)
willumpie
Junior Stato
Berichten: 475
Lid geworden op: zo okt 10, 2010 22:43
Locatie: Hellevoetsluis

Re: Type lampje dagrijlicht

Bericht door willumpie »

Afbeelding -]
Sporting raymon
Avere Una Vita
Berichten: 3258
Lid geworden op: do mar 30, 2006 19:44
Locatie: Velserbroek
Contacteer:

Re: Type lampje dagrijlicht

Bericht door Sporting raymon »

das een knapperd :lol: :wink:
GP-tjet ingeruild voor een Seat Leon Cupra 310 gestolen op 04-11-2011
nu:Alfa Romeo Giulietta 170 pk multi-air ,kleur Argento alfa
willumpie
Junior Stato
Berichten: 475
Lid geworden op: zo okt 10, 2010 22:43
Locatie: Hellevoetsluis

Re: Type lampje dagrijlicht

Bericht door willumpie »

:mrgreen:
elvinvaders
Nuovo Arrivato
Berichten: 164
Lid geworden op: zo sep 12, 2010 16:48
Locatie: Hulst, Nederland

Re: Type lampje dagrijlicht

Bericht door elvinvaders »

er gaan t20 lampjes in, ik heb zelf van mtec de superwhites besteld, geeft een mooie wit/blauwe look aan de DRL lichten die normaal 'lelijk' geel zijn. heb overigens ook het dimlicht en stadslicht van mtec besteld, knipperlichten worden philips chromevision zodat je niet die gele amberkleur in de spiegels van je knipperlicht ziet
Marc van wijk
Nuovo Arrivato
Berichten: 35
Lid geworden op: vr okt 01, 2010 8:03

Re: Type lampje dagrijlicht

Bericht door Marc van wijk »

elvinvaders schreef:er gaan t20 lampjes in, ik heb zelf van mtec de superwhites besteld, geeft een mooie wit/blauwe look aan de DRL lichten die normaal 'lelijk' geel zijn. heb overigens ook het dimlicht en stadslicht van mtec besteld, knipperlichten worden philips chromevision zodat je niet die gele amberkleur in de spiegels van je knipperlicht ziet
Waar heb je jou MTEC lampjes besteld? Ik kan in Nederland niet echt een leverancier vinden.
Misschien via Ebay??
elvinvaders
Nuovo Arrivato
Berichten: 164
Lid geworden op: zo sep 12, 2010 16:48
Locatie: Hulst, Nederland

Re: Type lampje dagrijlicht

Bericht door elvinvaders »

Marc van wijk schreef:
elvinvaders schreef:er gaan t20 lampjes in, ik heb zelf van mtec de superwhites besteld, geeft een mooie wit/blauwe look aan de DRL lichten die normaal 'lelijk' geel zijn. heb overigens ook het dimlicht en stadslicht van mtec besteld, knipperlichten worden philips chromevision zodat je niet die gele amberkleur in de spiegels van je knipperlicht ziet
Waar heb je jou MTEC lampjes besteld? Ik kan in Nederland niet echt een leverancier vinden.
Misschien via Ebay??
heb ze besteld op http://www.hids-direct.co.uk, dit is een winkel in UK, duurde wel anderhalve week voordat ze binnenkwamen maar ze zijn vandaag toch eindelijk binnengekomen! vrijdag kan ik ze pas uitproberen omdat ik dan mijn auto pas kan ophalen, pixels komen eraan !
Marc van wijk
Nuovo Arrivato
Berichten: 35
Lid geworden op: vr okt 01, 2010 8:03

Re: Type lampje dagrijlicht

Bericht door Marc van wijk »

elvinvaders schreef:
Marc van wijk schreef:
elvinvaders schreef:er gaan t20 lampjes in, ik heb zelf van mtec de superwhites besteld, geeft een mooie wit/blauwe look aan de DRL lichten die normaal 'lelijk' geel zijn. heb overigens ook het dimlicht en stadslicht van mtec besteld, knipperlichten worden philips chromevision zodat je niet die gele amberkleur in de spiegels van je knipperlicht ziet
Waar heb je jou MTEC lampjes besteld? Ik kan in Nederland niet echt een leverancier vinden.
Misschien via Ebay??
heb ze besteld op http://www.hids-direct.co.uk, dit is een winkel in UK, duurde wel anderhalve week voordat ze binnenkwamen maar ze zijn vandaag toch eindelijk binnengekomen! vrijdag kan ik ze pas uitproberen omdat ik dan mijn auto pas kan ophalen, pixels komen eraan !
Hier ben ik uiteindelijk ook terecht gekomen, heb ze ook meteen besteld.
Aks je foto's hebt plaats maar.
Plaats reactie