tonyvandenbroek schreef:Klein onderhoud van een dikke zeshonderd euro......Dat noem ik geen klein onderhoud meer. Al mijn 3 beurten samen komen nog niet aan dit bedrag. Hoe komen ze erbij.....
Terrecht dat je dealer een TWEE krijgt.
Remschijven moesten vervangen worden Had ik nog niet gemeld. Die kosten een dikke 258€
Voor die prijs heb ik er van Brembo
En dan nog vannal kleine prullekes
rsh_scuderia schreef:Ik heb mijn GP in onderhoud bij de dealer in Almere; Fiat Falco Almere
Receptie : 8
Altijd vriendelijk, nemen de tijd voor je. Leggen uit wat er aan de hand kan zijn.
Verkoop : 9
Bij de oriëntatie op de GP in de lease langs geweest. Ik kreeg de demo mee zonder al te veel gedoe. Spulletjes meegekregen voor thuis met een fijne uitleg. geen gepush. Bij de reparatie van kleine schade zeer netjes te woord gestaan over de Delta die ik misschien kan gaan rijden binnenkort. Op dezelfde manier.
Monteur : 9
Onderhoudsbeurt verliep goed. nieuwe Blue&Me zeer snel gerepareerd. Schade van een steentje snel geklaard. En aangegeven dat mijn airco pomp wellicht vervangen moet worden. Geen al te rare dingen dus.
Hier sluit ik me bij aan. Mijn GP is gekocht bij Falco Almere en altijd in onderhoud geweest. Prima dealer. Met de weinige problemen die ik met de GP gehad heb ben ik altijd goed geholpen, het personeel is erg vriendelijk. Ook nog nooit een belachelijk hoge rekening gehad.
Echt prima, lekker klein bedrijf! De eigenaar en zijn vader runnen het bedrijfje alleen.
Service is prima, aardige benadering! en doet veel voor je
Zo had ik mijn oude punto total loss gereden, althans een duitser had dat gedaan. En ik had die punto net een jaartje! kon hem bij hem stallen zolang het nodig was, hij heeft de onderdelen verkocht voor me, en kreeg 2000 euro korting op de aanschaf van mijn grande punto vanwege de problemen! ook is hij niet te beroerd om even alles na te kijken voordat je op vakantie gaat!
Prima man! dus een dikke 9 van mij!
Een cijfer voor Auto Biermans Maastricht : ik zou ze een ruime 8 geven.
We rijden vanaf 2003 een nieuwe auto, begonnen met de Panda. Op dat moment hadden we geen merkvoorkeur, doch door de oprechte belangstelling van de verkoper, wist hij ons te overtuigen dat de Panda een goede keuze zou zijn. Inmiddels onze vijfde nieuwe Fiat daar gekocht, de Grande Punto. Steeds weer een gezond spel tussen inruil en bijleggen, waar ik ( we ?? ) een tevreden gevoel bij hebben. De incidentele keren dat ik terug moest i.v.m. garantie of beurt, altijd gratis vervangende auto of werd direct geholpen. Voor ons een TOP garagebedrijf van eigenaar tot medewerker.
Fiat Grande Punto 1.3 multijet 2010 in Rock en Roll Bleu tot 23-02-15. Daarna Punto Lounge 1.3 multijet 2013 in Rock en Roll Bleu.
een 3... omdat na 2x de reparatie nog steeds niet goed uitgevoerd is en ze elke keer weer een ander excuus hebben... 3e keer nu dus voor zelfde kleine probleem.. naam zal ik niet noemen.. geef ze een kans, want volgens mij zijn het wel prima mensen.. -] beetje jammer geval dit!