Dimmende Binnenspiegel.

Giovanni Tutore
Avere Una Vita
Berichten: 4980
Lid geworden op: vr sep 14, 2007 19:31

Re: Dimmende Binnenspiegel.

Bericht door Giovanni Tutore »

De regensensor in mijn Micra was perfect in de regen, ook makkelijk bij te stellen aan de stuurstengel. Ze werd echter helemaal gek als het mistte. Die in de Punto reageert af en toe wat traag en je kunt 'm alleen stilstaand bijstellen in het menu, maar ik bestel het de volgende keer zeker weer.
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Re: Dimmende Binnenspiegel.

Bericht door tonyvandenbroek »

Red Devil schreef:
Roderick schreef:Beetje offtopic, maar vinden jullie de werking van de dimmende binnenspiegel ook niet wat matig werken?
Ik ben die van de Alfa 159sw gewent en dat werkte toch veel beterer... Deze heeft wel een getint achterraam overigens...
Geen ervaring met Fiat, maar wel met de vorige auto.
De binnenspiegel werkte perfect van de Peugeot 307 SW.
Maar de regensensor was een drama...vandaar dat ik deze optie niet gekozen heb!

Klopt helemaal, in de 307sw werkt(e) de dimmende spiegel perfect. Jammer dat deze optie niet op de GP zat in de tijd van aankoop. Was er anders zeker eentje gekomen in de GP
Afbeelding
Gebruikersavatar
Rubinho
VIP Membro
VIP Membro
Berichten: 132
Lid geworden op: di jun 10, 2008 16:07
Locatie: Maarssen

Re: Dimmende Binnenspiegel.

Bericht door Rubinho »

Ik moet ook toegeven dat ik door auto's van paps gewend ben geraakt aan dergelijke luxes die niet te bestellen waren op de GP. Dit zijn dingen die ik eventueel zou willen overwegen om alsnog te realiseren mits het (semi-)origineel te doen is.

Zo'n spiegel dus bijvoorbeeld, maar alleen als er voorbereiding is. Ik ben niet kundig genoeg om zelf te gaan knoeien en dat als zaken misgaan dat ik dan veel kosten moet maken.
Plaats reactie