Inbouwen parrot

Plaats reactie
Barteeeezzzz
Berichten: 2
Lid geworden op: zo feb 06, 2011 19:46

Inbouwen parrot

Bericht door Barteeeezzzz »

Hallo, ik heb mijn Fiat Punto Evo nu ongeveer 1200 km (14 dagen)en ik vind het een heerlijke auto. Bijna geen geluid te horen van de motor. Hij is wel windgevoelig!
Ik heb een TomTom gekocht en een Parrot MKI 9200. Nou wil ik die laatste inbouwen, maar ik krijg de radio er niet uit. Ik heb wat spijkers in de 4 gaatjes gedaan, maar niet los te krijgen. Doe ik iets fout? Ik had laatst een filmpje gezien via dit forum op Youtube, maar ik kan het helemaal nergens meer vinden. De man schreef dat hij voor het los maken van de radio brijnaalden gebruikte. Kan iemand mij helpen?
Giovanni Tutore
Avere Una Vita
Berichten: 4980
Lid geworden op: vr sep 14, 2007 19:31

Re: Inbouwen parrot

Bericht door Giovanni Tutore »

Spijkers zijn waarschijnlijk te kort (had ik ook de 1ste x :oops: )
Dick Kroon
Nuovo Arrivato
Berichten: 128
Lid geworden op: di aug 10, 2010 21:36
Locatie: Leiderdorp

Re: Inbouwen parrot

Bericht door Dick Kroon »

Hoi Barteeeezzzz,

Ik net een uur geleden ook mijn autoradio er uitgehaald om eens te snuffelen of ik iets met de AUX kan doen en wat voor een stekker er opgaat. ( voor een MP3 spelertje of zo)
Ik heb spijkers gebruikt van 5 cm lang en net dik genoeg dat ze in de gaatjes passen.
Een eerdere poging met te dunne spijkers van 3 cm. lukte niet.
De spijkers gaan er redelijk 4 cm ver in en met een mesje (HEEL VOORZICHTIG) in de naad tussen de kachel bediening en radiofront het geheel naar voren wippen. een smal/dun plamuurmesje zou de klus ook kunnen klaren.
Kijk uit voor beschadigingen. Bij terug plaatsen eerst de pennen/spijkers er weer uit en dan terug duwen tot hij er weer in klikt. Let op dat je de kabels niet op een hoop vrot bij het terug schuiven, voel je vanzelf aan de weerstand.

Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaroet, Dick ~] ~]
Gebruikersavatar
Rijschool van Ark
Nuovo Arrivato
Berichten: 23
Lid geworden op: wo mar 16, 2011 9:07
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Inbouwen parrot

Bericht door Rijschool van Ark »

Voordat ik m dr uit wip een vraagje.
Zitten er SUB uitgangen op en een AUX ingang???

many thanx!
Vin_cent
Junior Stato
Berichten: 245
Lid geworden op: ma mar 07, 2011 21:33

Re: Inbouwen parrot

Bericht door Vin_cent »

Waarom spijkers? Voor 5 euro koop je bij een autozaak de originele pinnen.

De radio heeft geen subuitgang, ik heb zelf via highlevel een 4 kanaals versterker en een sub aangesloten. Werkt prima!
Gebruikersavatar
PTRNL
Nuovo Arrivato
Berichten: 28
Lid geworden op: do aug 05, 2010 21:07

Re: Inbouwen parrot

Bericht door PTRNL »

Mocht je geen beugels hebben om de radio er uit te krijgen, neem de volgende
LINK: Blaupunkt/ Grundig/ Philips/ VDO
Artikelnummer: 12.281100-00
EAN code: 8715647714631
Via deze site ben ik doorgelinkt naar een autozaak bij mij in de buurt, welke ze voor me besteld heeft.

stukken better dan gepruts met spijkers en brei pennen, geen krassen op je dashboard en werkt gewoon goed

Zoek op EAN:
http://www.google.nl/#hl=nl&source=hp&q ... 60&bih=839
De belg http://www.home-hifi.be biedt ze al aan voor 2,95
Plaats reactie