probleem aanmelden telefoon

Plaats reactie
mehari
Nuovo Arrivato
Berichten: 68
Lid geworden op: zo okt 10, 2010 18:47

probleem aanmelden telefoon

Bericht door mehari »

Ik hoop dat er iemand een antwoord heeft op het volgende probleem. Sinds oktober een EVO met b&M. Telefoon SonyEricson W395. Bijn aflevering telefoon geinstalleerd door dealer en tot 2 weken geleden: ineens melding: herken geen telefoon! Terwijl ik niets heb verandert aan instellingen etc. Bluetooth staat nog ingeschakeld op telefoon. Bij dealer geweest in Veghel, zonder afspraak, maar werd toch even geholpen. Kreeg hem ook niet aangemeld. Op advies de accu even losgegooid en alles opnieuw ingesteld. aanmelden telefoon: ik zie mijn telefoonnaam in het scherm, aardige mevrouw zegt WELKOM en daarna zegt deze mevrouw: REGISTRATIE MISLUKT. Einde verhaal.
Herkent iemand dit probleem en weet iemand een oplossing? Bedankt.
goony
Junior Stato
Berichten: 296
Lid geworden op: do nov 04, 2010 23:20
Locatie: Drachten

Re: probleem aanmelden telefoon

Bericht door goony »

Ik ken het probleem. Heb dat ook gehad. Oplossing: even naar de dealer en die zet hem aan de kast. Reset het B&M systeem en dan lukt het wel weer. Heeft te maken met dat het B&M systeem niet altijd goed communiceert met bluetooth. Ik hoop dat dit grapje bij mij eenmalig is, anders word ik er snel flauw van. We zullen zien. Tot nu toe, een maand na de reset, geen problemen meer gehad. Ik hoop dat je zo een bevredigend antwoord op je vraag hebt.

Groeten,
Geert
Sinds 15 februari 2011 Punto Evo Multijet85, 5drs, Progressive Black, C&B, Dynamic+, lederen stuurwiel en pook, Chromen spiegelkappen en 208 velgen.
Afbeelding
mehari
Nuovo Arrivato
Berichten: 68
Lid geworden op: zo okt 10, 2010 18:47

Re: probleem aanmelden telefoon

Bericht door mehari »

Dag Geert, bedankt voor jouw reactie. In een helder moment heb ik de telefoon van mijn zoon aangemeld (TIP: gebruik eerst een andere telefoon). Meteen raak, maw het ligt aan mijn telefoon. Ik heb mijn telefoon gereset, batterij eruit gehaald en weer opgestart. Aanmelding weer gestart en............... rara politiepet, zonder problemen doet hij het weer! Dus dat weet ik dan voor de volgende keer!
goony
Junior Stato
Berichten: 296
Lid geworden op: do nov 04, 2010 23:20
Locatie: Drachten

Re: probleem aanmelden telefoon

Bericht door goony »

Ok dan! Zo zie je maar weer dat er verschillende oorzaken achter dit probleem kunnen zitten. handig zo'n forum want nu staan er al 2 oplossingen voor de problemen met aanmelden van een telefoon. :)
Sinds 15 februari 2011 Punto Evo Multijet85, 5drs, Progressive Black, C&B, Dynamic+, lederen stuurwiel en pook, Chromen spiegelkappen en 208 velgen.
Afbeelding
Plaats reactie