Foutje in de cruise control???

Olebrum
Nuovo Arrivato
Berichten: 25
Lid geworden op: za apr 02, 2011 18:04

Re: Foutje in de cruise control???

Bericht door Olebrum »

Olebrum schreef:
Bennink schreef:Vanmiddag ff geprobeerd: 100 rijden op CC. Dan met gaspedaal accelereren naar 120. Eén tikje tegen de CC-pook en de 120 wordt netjes vastgehouden.
Ik moet morgen weer onderweg voor mijn werk, ik kan haast niet wachten om weer te werken....ik bedoel natuurlijk rijden.... :lol:
Het werkt allemaal.... ~~ als je idd de hendel maar even een tikje geeft. Het instructieboekje is ook niet meer te vertrouwen. :wink:
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
Bennink
Dedito
Berichten: 9115
Lid geworden op: wo nov 15, 2006 17:23
Locatie: Deventer

Re: Foutje in de cruise control???

Bericht door Bennink »

Het is al zovaak gebleken dat een forum betere en heldere antwoorden kan geven dan een boekje :roll: Mooi dat je er nu uit bent, hoop dat je veel gebruik kan maken van je CC ;-)
12000km GP 1.3 Multijet 16v 75 Active,
162000km GP 1.4 8v 77 Edizione Blue&Me,
2000km GP 1.4 8v 77 Racing+,
125000km Evo 1.3 Multijet 16v 85 Dynamic.
Nu Renault Mégane Estate 1.5 dCi 110 Bose.
Olebrum
Nuovo Arrivato
Berichten: 25
Lid geworden op: za apr 02, 2011 18:04

Re: Foutje in de cruise control???

Bericht door Olebrum »

Bennink schreef:Het is al zovaak gebleken dat een forum betere en heldere antwoorden kan geven dan een boekje :roll: Mooi dat je er nu uit bent, hoop dat je veel gebruik kan maken van je CC ;-)
Ik kan niet zonder op de snelweg, heerlijk om je benen zo nu en dan even te kunnen strekken. Net een nieuwe wasmachine gekocht, vandaag geleverd zonder instructieboekje :?: Waarschijnlijk weten ze bij bosch al dat het toch geen zin heeft om deze mee te leveren. :wink: Ben nog niet actief op het bosch forum....weet ook niet of daar veel behoefte aan is eigenlijk :D
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
matthijs
Nuovo Arrivato
Berichten: 180
Lid geworden op: wo jun 30, 2010 16:01

Re: Foutje in de cruise control???

Bericht door matthijs »

zelfde probleem hier ..

ik probeer tikjes, secondes, langere tijd vasthouden maar het enige dat werkt als hij niet meer in wil stellen nadat ik al een keer (of vaker) een snelheid heb ingesteld is de CC uit draaien en dan kan ik wel weer met een tikje een nieuwe snelheid instellen

het is volgend mij niet altijd nadat je een eerste keer de snelheid hebt ingesteld. .. het voelt echt als een software foutje, waarbij er een geheugen buffertje vol loopt .. ik heb t gevoel dat er een memory leak zit in de software, die geleegd wordt als je de CC uit zet ..
Ik HAD een Evo 5D / 1.3d Mjet 85 / Ugrnd Grey / Leer int / Dyn+ / Cool&Blue / en zo .. (Foto's hier)
Plaats reactie