iPod probleem: geen mappen

Plaats reactie
Wouter1985
Nuovo Arrivato
Berichten: 27
Lid geworden op: za mar 26, 2011 15:43

iPod probleem: geen mappen

Bericht door Wouter1985 »

Beste Allemaal,

In mijn PEVO heb ik geen problemen ervaren waar het gaat om de synchronisatie van mijn iPhone 4 (behalve dat de microfoon blijkbaar van slechte kwaliteit is, daar men stelselmatig aan mij vraagt waarom ik wegval), maar het afspelen van muziek die op mijn iPod (een iPod classic van ongeveer 5 jaar oud) staat, gaat een stuk moeizamer. Ik krijg de aux aan, maar dan begint hij gewoon te spelen. Ik krijg het niet voor elkaar om in een map te komen waarbij ik kan zoeken naar een album/artiest. De handleiding brengt me ook niet verder, die suggereert dat ik direct in een mappenstructuur terecht zou moeten komen. Heeft iemand raad? Voor de volledigheid: ik heb geen TomTom for Fiat.

Alvast heel erg bedankt!

Wouter
wouter1974
Nuovo Arrivato
Berichten: 62
Lid geworden op: do jun 23, 2011 20:00

Re: iPod probleem: geen mappen

Bericht door wouter1974 »

Volgens mij werkt het besturen van de mappen en artiesten alleen via de usb en niet via de aux ingang...
Wouter1985
Nuovo Arrivato
Berichten: 27
Lid geworden op: za mar 26, 2011 15:43

Re: iPod probleem: geen mappen

Bericht door Wouter1985 »

Ik heb hem ook in de usb ingang zitten, maar bij AUX zet ik hem aan, is dat niet goed?
Gebruikersavatar
Jarnoootje
Membre D'Oro
Berichten: 1507
Lid geworden op: di jan 26, 2010 12:29
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: iPod probleem: geen mappen

Bericht door Jarnoootje »

Wouter1985 schreef:Ik heb hem ook in de usb ingang zitten, maar bij AUX zet ik hem aan, is dat niet goed?
Vanaf het stuur kun je hem bedienen mits je hem in de USB hebt zitten. Afhankelijk welk modeljaar je hebt, heb je eventueel nog een extra kabeltje nodig om het werkend te krijgen.

Normaal is alleen de USB ingang genoeg en werkt hij dan als mediaplayer :)
Wouter1985
Nuovo Arrivato
Berichten: 27
Lid geworden op: za mar 26, 2011 15:43

Re: iPod probleem: geen mappen

Bericht door Wouter1985 »

Mijn PEVO is 2 maanden jong, dus dat zou moeten werken. Hmm. Misschien is de iPod 'te oud'. Zal eens met een recentere Nano proberen.
Gebruikersavatar
Bennink
Dedito
Berichten: 9115
Lid geworden op: wo nov 15, 2006 17:23
Locatie: Deventer

Re: iPod probleem: geen mappen

Bericht door Bennink »

Met een gewone USB-stick lukt het wel door mappen te bladeren? De iPod's bewaren de muziek in verborgen mappen in een rare structuur, dat zou verklaren waarom het zoeken op mappen niet werkt.
12000km GP 1.3 Multijet 16v 75 Active,
162000km GP 1.4 8v 77 Edizione Blue&Me,
2000km GP 1.4 8v 77 Racing+,
125000km Evo 1.3 Multijet 16v 85 Dynamic.
Nu Renault Mégane Estate 1.5 dCi 110 Bose.
Plaats reactie