Verkoop gp voor aankoop nieuwe gp

Plaats reactie
White punto
Berichten: 4
Lid geworden op: vr sep 30, 2011 1:34

Verkoop gp voor aankoop nieuwe gp

Bericht door White punto »

beste forum leden

Ik heb mij paar weken geleden een gp 1.3multijet uit 2008 nu wil ik deze wagen verkopen om een nieuwe te kopen klinkt misschien raar maar vertrouw de 2ehands wagen niet die ik gekocht heb ten eerste mijn stuur staat klein beetje naar links gedraaid. als ik de motor start komt er op de display defect airbag. maar des ondanks die minpunten ben ik zeer tevreden over de gp daarom dat ik me gwn een nieuwe ga aanschaffe geen last meer en pracht van een wagentje nu had ik een vraag ik ga naar een paar opkopers van wagens gaan en hem probere te verkopen maar wat zou ik ong nog vor deze gp krijgen? er staan 83.000km op 1.3 multijet uit 2008.
hoop dat iemand me kan helpen!!

mvg white punto
Gebruikersavatar
Evo-Erik
Membre D'Oro
Berichten: 1031
Lid geworden op: wo aug 04, 2010 20:31
Locatie: Boxmeer

Re: Verkoop gp voor aankoop nieuwe gp

Bericht door Evo-Erik »

Heb je geen garantie op de GP?
Fiat Punto Evo 1.3 multijet 85 5drs, Acid Jazz Blue
Afbeelding Afbeelding
Thegroov
Avere Una Vita
Berichten: 2666
Lid geworden op: di sep 06, 2011 17:55

Re: Verkoop gp voor aankoop nieuwe gp

Bericht door Thegroov »

Volgens mij kan je hem beter op marktplaats zetten. Ik denk dat je er zo € 3000,- meer voor krijgt dan wat een opkoper je geeft....
White punto
Berichten: 4
Lid geworden op: vr sep 30, 2011 1:34

Re: Verkoop gp voor aankoop nieuwe gp

Bericht door White punto »

Evo-Erik schreef:Heb je geen garantie op de GP?
3 maande op de motor jah. ook blijkt het een franse auto te zijn en dat er een accident mee is geweest :-( daarom dat ik gwn een nieuwe gp wil
Gebruikersavatar
Goose
Senior Stato
Berichten: 732
Lid geworden op: wo okt 04, 2006 10:11
Locatie: Gent

Re: Verkoop gp voor aankoop nieuwe gp

Bericht door Goose »

hopelijk heb je er dan zelf niet al te veel voor betaald, ...

als het niet te veel kost om de dingen die je hebt te laten oplossen, zou je hem best houden denk ik,
tenzij dat je hem echt supergoedkoop hebt kunnen kopen, want een GP zakt vrij snel in waarde, ...
GP, Privacy Windows, mistlichten, Crossover Black, Denim Black interior, No Punto logo on the back 13 Mjt 90 Pk Dynamic, 17" OZ Superlegerra
Gebruikersavatar
Odelot
Moderatore
Moderatore
Berichten: 4857
Lid geworden op: za mei 07, 2011 17:35
Locatie: Omstreeks den Bosch

Re: Verkoop gp voor aankoop nieuwe gp

Bericht door Odelot »

Tja, welke auto niet. Het is de slechtste investering die je kunt doen. Maar meestal wel een noodzakelijke...
20 years ago, we had Johnny Cash, Bob Hope and Steve Jobs. Now we have no Cash, no Hope and no Jobs.
Plaats reactie