Nokia 6300 & Blue&Me.

Plaats reactie
lma
Berichten: 4
Lid geworden op: do sep 01, 2011 12:53

Nokia 6300 & Blue&Me.

Bericht door lma »

Hallo,

voorheen had ik een Grande Punto met daarin blue&me. Mijn telefoon is een nokia6300 en dit werkte prima.

Nu heb ik sinds kort een GP Evo van november 2011, gloednieuw dus. Telefoon is nog steeds dezelfde nokia6300.
Helaas ben ik tijdens het bellen niet te verstaan. Nu ben ik langs de dealer geweest en na enig aandringen heeft deze de microfoon vervangen in de hoop dat dit het euvel oplost. Helaas blijkt dat niet het geval te zijn.

Gebruik ik de voicecommando's van de blue&me, bijvoorbeeld bel Jantje dan werkt dit wel goed. De blue&me gaat dan Jantje bellen.
Heeft iemand enig idee of het wellicht aan de telefoon ligt? Uit de zoekfunctie werd ik niet heel veel wijzer. Ik kan in elk geval niks structureels vinden van de nokia6300.

Alvast bedankt voor de reacties!
bedup
Nuovo Arrivato
Berichten: 32
Lid geworden op: zo okt 23, 2011 5:43
Locatie: BE

Re: Nokia 6300 & Blue&Me.

Bericht door bedup »

Hallo,

Wat ik je zou aanraden is eerst even testen met een andere telefoon (indien mogelijk).
Daar de voice commando's wel werken zonder probleem, is de kans klein dat het euvel
bij het blue&me systeem ligt.

Wat ik ook je ook zou aanraden: Update nokia telefoon naar nieuwste software en vernieuw sim-kaart eens.

Daarna zou ik ook eens nagaan of de laatste software van blue&me er op staat of niet.
Eventueel updaten via http://www.blueandme.net/blueandme/index.aspx
Pevo 1.3D 85 BHP white buitenkant/red interieur- blue&me - fog lights - originele alloys
lma
Berichten: 4
Lid geworden op: do sep 01, 2011 12:53

Re: Nokia 6300 & Blue&Me.

Bericht door lma »

hmmm ik heb het nu geprobeerd met een iPhone 4s en dan werkt het goed.... ligt dus gewoon aan de nokia 6300. Helaas.
Plaats reactie