De zin en onzin van stootstrips

GPO
Nuovo Arrivato
Berichten: 167
Lid geworden op: di aug 22, 2006 12:21

Bericht door GPO »

joedelta schreef: Als ik mijn dochtertje bij heb en ik ga de auto ergens parkeren, dan probeer ik (in een parkeergarage bijvoorbeeld) altijd zo te gaan staan dat ik de deur waar mijn dochtertje bij zit altijd ruim kan openen, zodat ik tijdens het in- en uitladen niet (per ongeluk) tegen een ander aan kan komen.
Hier ook. Even je hand tussen deur en auto ernaast houden helpt ook goed (als m'n dochter dan de deur open kwakt heb ik nog meer reden om haar uit te leggen dat dat echt niet de bedoeling is :shock: )
Helaas zijn veel mensen idd niet zo begaan met andermans spullen.
Overigens heb ik ook (bewust) geen ontsierende stootstrips op de auto zitten.
Gebruikersavatar
Goose
Senior Stato
Berichten: 732
Lid geworden op: wo okt 04, 2006 10:11
Locatie: Gent

Bericht door Goose »

Jij kan dan wel goed opletten, maar die ander doet dat vaak niet. Het ergste zijn nog de achterportieren van 4-deurs auto's en met die kinderzitjes op de achterbank. Een extra reden voor mij om daar niet naast te gaan staan. Alleen al doorom wil ik echt nooit van mijn leven een 4-deurs.[/quote]

je mag zeggen wat je wilt, is nu bij mij mijn eerste 2 deurs, en die deuren zwaaien veeeeeeel verder open dan bij een 4 deurs, daardoor al een klein blutsje in mijn deur omdag mijn vriendin ze ook openzwaaide.

stootstrips idd wel handig, en zo lelijk zijn ze nog niet op een GP
GP, Privacy Windows, mistlichten, Crossover Black, Denim Black interior, No Punto logo on the back 13 Mjt 90 Pk Dynamic, 17" OZ Superlegerra
ineke
Avere Una Vita
Berichten: 3956
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 8:01
Locatie: Tilburg

Bericht door ineke »

Goose schreef:Jij kan dan wel goed opletten, maar die ander doet dat vaak niet. Het ergste zijn nog de achterportieren van 4-deurs auto's en met die kinderzitjes op de achterbank. Een extra reden voor mij om daar niet naast te gaan staan. Alleen al doorom wil ik echt nooit van mijn leven een 4-deurs.
je mag zeggen wat je wilt, is nu bij mij mijn eerste 2 deurs, en die deuren zwaaien veeeeeeel verder open dan bij een 4 deurs, daardoor al een klein blutsje in mijn deur omdag mijn vriendin ze ook openzwaaide.

stootstrips idd wel handig, en zo lelijk zijn ze nog niet op een GP[/quote]


:lol: :lol: :lol: :lol:
Stilo Abarth 5M17 MS Limited Edition 2.4 20V kleur Ferrari rood 170PK.(handgeschakeld).
Gebruikersavatar
Speedy
Membre D'Oro
Berichten: 1542
Lid geworden op: za sep 16, 2006 10:38

Bericht door Speedy »

Zal mijn medepassagiers goed africhten wat betreft het openslaan van de deuren. Voor de rest kom ik weinig op plekken waar kinderen in-/uitgeladen worden, dat scheelt al weer.
GP 1.4 16v Sport --> Evo 1.3 Multijet Dynamic
grietje8
Avere Una Vita
Berichten: 2423
Lid geworden op: do mei 11, 2006 22:21
Locatie: Groningen

Bericht door grietje8 »

Vergeet de bejaarden niet....
En we gaan weer km's rijden.... 250 per dag
ineke
Avere Una Vita
Berichten: 3956
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 8:01
Locatie: Tilburg

Bericht door ineke »

Die zijn meestal erger dan kleine kinderen. :lol:
Stilo Abarth 5M17 MS Limited Edition 2.4 20V kleur Ferrari rood 170PK.(handgeschakeld).
Gebruikersavatar
Speedy
Membre D'Oro
Berichten: 1542
Lid geworden op: za sep 16, 2006 10:38

Bericht door Speedy »

Gelukkig zie ik die ook weing op de parkeerplaats, maar aan hun rijgedrag te zien kon die uitspraak inderdaad wel eens kloppen ;)
GP 1.4 16v Sport --> Evo 1.3 Multijet Dynamic
ineke
Avere Una Vita
Berichten: 3956
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 8:01
Locatie: Tilburg

Bericht door ineke »

nee dat is waar. :lol:
Stilo Abarth 5M17 MS Limited Edition 2.4 20V kleur Ferrari rood 170PK.(handgeschakeld).
grietje8
Avere Una Vita
Berichten: 2423
Lid geworden op: do mei 11, 2006 22:21
Locatie: Groningen

Bericht door grietje8 »

Bij ons hebben ze een tillift staan bij de parkeerplaats van de plaatselijke supermarkt.... om die bejaarden uit te hijsen.... :wink:
Dan gaat eerst die deur wagenwijdt open....
anyways, zolang zij stootstrips hebben gaat het ook nog.... ik heb ze niet en ik heb dan ook pietluttige krasjes :evil:
En we gaan weer km's rijden.... 250 per dag
ineke
Avere Una Vita
Berichten: 3956
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 8:01
Locatie: Tilburg

Bericht door ineke »

:lol: :lol: :lol: :lol:
Stilo Abarth 5M17 MS Limited Edition 2.4 20V kleur Ferrari rood 170PK.(handgeschakeld).
Labayanka
Nuovo Arrivato
Berichten: 23
Lid geworden op: vr dec 30, 2011 3:21
Locatie: Den Haag

Re: De zin en onzin van stootstrips

Bericht door Labayanka »

ZO! Heel de topic gelezen maar eigenlijk nog niet echt een antwoord op MIJN vraag:
Ik heb stootstrips op het voertuig zitten (2007, 15dkm oud) maar wil deze eigenlijk verwijderen...
Advies?????
Gebruikersavatar
Hellfire
Avere Una Vita
Berichten: 2066
Lid geworden op: vr jun 22, 2007 10:26

Re: De zin en onzin van stootstrips

Bericht door Hellfire »

Met een föhn en visdraad kom je een heel eind. Ze zitten er gewoon opgeplakt, dus ze kunnen er vrij makkelijk vanaf.
Afbeelding Grande Punto 1.4 T-Jet 16v Sport Exotica Red
Afbeelding En een Prius...
Afbeelding Renault Mégane III Estate 1.5 dCi TCE Bose
Labayanka
Nuovo Arrivato
Berichten: 23
Lid geworden op: vr dec 30, 2011 3:21
Locatie: Den Haag

Re: De zin en onzin van stootstrips

Bericht door Labayanka »

Geen 'plaksporen'??
Thegroov
Avere Una Vita
Berichten: 2666
Lid geworden op: di sep 06, 2011 17:55

Re: De zin en onzin van stootstrips

Bericht door Thegroov »

Labayanka schreef:Geen 'plaksporen'??
Naderhand een beetje peut gebruiken.
Labayanka
Nuovo Arrivato
Berichten: 23
Lid geworden op: vr dec 30, 2011 3:21
Locatie: Den Haag

Re: De zin en onzin van stootstrips

Bericht door Labayanka »

Thegroov schreef:
Labayanka schreef:Geen 'plaksporen'??
Naderhand een beetje peut gebruiken.
Ik lees voor 'peut', benzine. Toch? En dan geen sporen?? Ook al heeft ie er 4 jaartjes op gezeten? Ik ben een beetje beangstigend voor het resultaat.
Ik begrijp dat ik de fohn richt op de stootstrip en vervolgens met een visdraad achter de strip begin te rullen/trekken tot deze loskomt, right?
Thanks guys
Plaats reactie