iPod formatteren voor PC

Plaats reactie
fkb
Nuovo Arrivato
Berichten: 13
Lid geworden op: di jan 17, 2012 21:19

iPod formatteren voor PC

Bericht door fkb »

Allereerst excuses als deze vraag al honderd keer eerder is gesteld, ik ben nieuw hier en heb gezocht maar kon er niets over vinden.

Ik lees geregeld dat je een iPod (in mijn geval Nano tweede generatie) op een PC geïnstalleerd moet hebben, anders ziet Blue&Me de bestanden niet. Ik heb een iPod die op een Mac is geïnstalleerd. Of is het probleem verholpen met de laatste Blue&me 5.5-software ?

groeten,

Frans
fkb
Nuovo Arrivato
Berichten: 13
Lid geworden op: di jan 17, 2012 21:19

Re: iPod formatteren voor PC

Bericht door fkb »

Gezien het aantal reacties denk ik dat mijn vraag al lang achterhaald is en de verhalen die ik er over las nog uit de tijd komen dat je de iPod alleen aan kon sluiten als je hem in een 'externe harde schrijf-modus' had gezet. Dat kan volgens mij al jaren niet meer, dus ik denk dat deze vraag anno nu een tikkie overbodig was.
Gebruikersavatar
Sunrise
Dedito
Berichten: 7609
Lid geworden op: wo sep 03, 2008 22:34
Locatie: Het mooie Brabantse Land
Contacteer:

Re: iPod formatteren voor PC

Bericht door Sunrise »

:roll: ...dat weet ik zo net nog niet maarruh:

1. de meeste hebben gewoon een (micro)usb-stick erin zitten wat altijd werkt,
2. de meeste zullen niet eens weten welke versie van B&M ze in de GPE hebben en kunnen je dus ook niet meteen antwoord geven.

Denk dat je je antwoord het snelst hebt door gewoon zelf aan te sluiten, lukt dat niet omschrijf dan eens precies je probleem. Dan zullen er waarschijnlijk wel wat tips / ideeën komen ~]
Morty
Nuovo Arrivato
Berichten: 55
Lid geworden op: zo jan 15, 2012 20:51
Locatie: Maasdam

Re: iPod formatteren voor PC

Bericht door Morty »

Ik heb net mijn punto ev(c)o. Ikkan gewoon mijn iphone aansluiten via de kabel en hij werkt! geen problemen deed het gelijk. neem aan dat er niet veel verschillen zitten tussen iphone en ipod. Het kan liggen aan wat voor soort bestanden er op je ipod staan, deze kunnen niet ondersteund worden door de radio maar wel door de ipod.

ps Ik werk ook via mac.
fkb
Nuovo Arrivato
Berichten: 13
Lid geworden op: di jan 17, 2012 21:19

Re: iPod formatteren voor PC

Bericht door fkb »

Okee, dank voor het antwoord. Uitproberen kan ik nog niet want de Evo staat nog bij de dealer. Maar als de ene Mac-gebruiker er geen problemen mee heeft, dan zal dat bij de andere ook wel het geval zijn.
Plaats reactie