Alfa mito antenne

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Odelot
Moderatore
Moderatore
Berichten: 4857
Lid geworden op: za mei 07, 2011 17:35
Locatie: Omstreeks den Bosch

Alfa mito antenne

Bericht door Odelot »

Vanwege het feit dat mijn achterspoiler tegen de antenne komt bij het openen van de kofferklep heb ik liever een zacht rubberen antenne die gewoon flexibel is, en de spoiler niet beschadigd.
Zou de antenne van een mito hiervoor voldoen?

Die ziet er wel rubberachtig uit volgens mij. Iemand toevallig nog andere suggesties? Vind het overigens wel jammer, want vind de originele antenne niet misstaan, en de ontvangst is goed, maar ik spaar m'n spoiler liever...
20 years ago, we had Johnny Cash, Bob Hope and Steve Jobs. Now we have no Cash, no Hope and no Jobs.
paco
Avere Una Vita
Berichten: 3152
Lid geworden op: do jan 19, 2012 11:32
Locatie: Heerhugowaard

Re: Alfa mito antenne

Bericht door paco »

je kan er ook zo'n navi antenne op zetten ,zo'n heel klein haaien vinnetje . Weet alleen niet hoe dat zal staan :roll:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Odelot
Moderatore
Moderatore
Berichten: 4857
Lid geworden op: za mei 07, 2011 17:35
Locatie: Omstreeks den Bosch

Re: Alfa mito antenne

Bericht door Odelot »

Ja heb ik ook al aan zitten denken, mar dat vind ik wat kitscherig eigenlijk zo'n ding.
20 years ago, we had Johnny Cash, Bob Hope and Steve Jobs. Now we have no Cash, no Hope and no Jobs.
paco
Avere Una Vita
Berichten: 3152
Lid geworden op: do jan 19, 2012 11:32
Locatie: Heerhugowaard

Re: Alfa mito antenne

Bericht door paco »

je hebt wel hele nette die echt heel klein zijn,en dan gewoon in het zwart . Maar begrijp wat je bedoeld ,het is zo erg BMW
Afbeelding
Gebruikersavatar
Odelot
Moderatore
Moderatore
Berichten: 4857
Lid geworden op: za mei 07, 2011 17:35
Locatie: Omstreeks den Bosch

Re: Alfa mito antenne

Bericht door Odelot »

Zo'n haaienvinnetje zou dan ook in kleur moeten zijn. Heb ook al zitten denken om een rubber iets op de spoiler te doen tegen beschadigingen maar dat is ook niet zo netjes denk ik. Misschien een streepje carbonwrap ofzo...
20 years ago, we had Johnny Cash, Bob Hope and Steve Jobs. Now we have no Cash, no Hope and no Jobs.
paco
Avere Una Vita
Berichten: 3152
Lid geworden op: do jan 19, 2012 11:32
Locatie: Heerhugowaard

Re: Alfa mito antenne

Bericht door paco »

denk dat je dan beter hem gewoon op kleur moet spuiten ,je kan zo een spuitbusje op kleur laten maken ! je moet hem alleen van te voren even in de kunststof primer zetten . Denk dat dat netter is als een strip op je spoiler
Afbeelding
Gebruikersavatar
alfawiel
Membre D'Oro
Berichten: 1369
Lid geworden op: do sep 30, 2010 19:47
Locatie: Budel Dorplein

Re: Alfa mito antenne

Bericht door alfawiel »

misschien kun je op de meeting even van iemand die korte antenne passen om te zien of die ook aanloopt.
AfbeeldingPunto Evo MJ85 (100 PK) (Grigio Impeccabile)Chemical Grey, Dynamic plus + Cool&Blue pakket, middenarmsteun,
interieur bordeauxrood , 208 velgen
paco
Avere Una Vita
Berichten: 3152
Lid geworden op: do jan 19, 2012 11:32
Locatie: Heerhugowaard

Re: Alfa mito antenne

Bericht door paco »

dat is een goede tip ,het is toch allemaal de zelfde draad geloof ik !
Afbeelding
SkodaOctaviaCombi
Nuovo Arrivato
Berichten: 50
Lid geworden op: ma dec 12, 2011 11:05

Re: Alfa mito antenne

Bericht door SkodaOctaviaCombi »

Ik heb nog een korte antenne liggen.
Deze stond enige tijd geleden op het forum te koop en heb ik voor 6 euro overgnomen van een forumlid.
Misschien ben ik te kritisch maar vind een langere antenne uiteindelijk mooier staan... :oops: :oops: :oops:

Heb de korte er dus weer afgehaald.

Loopt ergens een draadje van dit oude topic, maar heb geen zin om te zoeken...


Als je zegt waar hij heen gestuurd kan worden doe ik hem op de post voor je

Gr Mark

PB mag voor het adres
Gebruikersavatar
Odelot
Moderatore
Moderatore
Berichten: 4857
Lid geworden op: za mei 07, 2011 17:35
Locatie: Omstreeks den Bosch

Re: Alfa mito antenne

Bericht door Odelot »

Kom je ook naar de meeting of niet? Een harde antenne heb ik niks aan. Moet echt een zacht rubberen zijn, die mee kan buigen. Ik zal morgen is ff kijken waar de spoiler de antenne precies raakt. Dan kan ik gelijk zien hoe lang ie ongeveer moet zijn, de vervangende antenne.

Ik vind zelf een langere ook mooier staan, maar het is puur voor de spoiler.
20 years ago, we had Johnny Cash, Bob Hope and Steve Jobs. Now we have no Cash, no Hope and no Jobs.
paco
Avere Una Vita
Berichten: 3152
Lid geworden op: do jan 19, 2012 11:32
Locatie: Heerhugowaard

Re: Alfa mito antenne

Bericht door paco »

En een raamantenne ? Je ziet er bijna niks van ,je moet alleen opletten met schoonmaken ,net als bij je achterruitverwarming !
Afbeelding
Plaats reactie