Mediaplayer werkt niet meer

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Odelot
Moderatore
Moderatore
Berichten: 4857
Lid geworden op: za mei 07, 2011 17:35
Locatie: Omstreeks den Bosch

Mediaplayer werkt niet meer

Bericht door Odelot »

Bij mij hield de mediaplayer er vanmorgen opeens mee op. Geen enkele usb stick werkt meer. Als ik in het menu naar mediaplayer ga geeft hij aan dat er geen media aanwezig is. Hij ziet de usb stick dus niet meer.
Iemand ervaring hier mee?
20 years ago, we had Johnny Cash, Bob Hope and Steve Jobs. Now we have no Cash, no Hope and no Jobs.
Gebruikersavatar
Foppe de Vries
Nuovo Arrivato
Berichten: 148
Lid geworden op: vr jul 16, 2010 16:42
Locatie: Fryslân

Re: Mediaplayer werkt niet meer

Bericht door Foppe de Vries »

Wat jij omschrijft had ik vorige week idem.
Nu, wanneer ik de auto heb gestart begint de mediaplayer na ongeveer een halve minuut te spelen om er na 15 seconden weer mee te stoppen............ :(

Zal komende week, wanneer het probleem zich nog voordoet, de volgende stappen ondernemen m.b.t. de accu:

- klem demonteren
+ klem demonteren
- en + klem tegen elkaar houden (10 sec)
+ klem monteren
- klem monteren
Systeem instellen
Had een Progressive Black Punto Evo 1.3 Multijet (2010) mrt 2013 Totall loss
Toen een Crossover Black Punto Lounge 1.3 Multijet (2012)
Nu een Crossover Black Punto Sempre 1.3 Multijet (2018)
Punto Lounge : Afbeelding
Gebruikersavatar
Odelot
Moderatore
Moderatore
Berichten: 4857
Lid geworden op: za mei 07, 2011 17:35
Locatie: Omstreeks den Bosch

Re: Mediaplayer werkt niet meer

Bericht door Odelot »

Ik heb hetzelfde ongeveer ja. Zal de dealer morgen is bellen.
20 years ago, we had Johnny Cash, Bob Hope and Steve Jobs. Now we have no Cash, no Hope and no Jobs.
Gebruikersavatar
Odelot
Moderatore
Moderatore
Berichten: 4857
Lid geworden op: za mei 07, 2011 17:35
Locatie: Omstreeks den Bosch

Re: Mediaplayer werkt niet meer

Bericht door Odelot »

Ik ben afgelopen middag bij de dealer geweest. Blue&me bellen ging sinds vandaag ook niet meer, en de tomtom connecte ook niet meer met de auto.
Nu werkt blue&me weer, tenminste de tomtom en iphone connecten weer met de auto.
Alleen pakt hij nog niet alle usb sticks helaas. Hij pakt maar 1 van de 5 usb sticks die ik gebruik. Gebruik trouwens 4 gyg sticks.

Ga nu nog wel proberen de software van blue&me proberen te updaten.

Toen ik trouwens weg reed bij de dealer kreeg ik een foutmelding dat start&stop niet meer werkte en het gele storingsicoontje. Rechtsomkeert gemaakt, bleek er een of andere sensor bij de rem niet goed te werken.
Die is ook gelijk vervangen.
Gelijk de garantie maar verlengd met 3 jaar.
20 years ago, we had Johnny Cash, Bob Hope and Steve Jobs. Now we have no Cash, no Hope and no Jobs.
Ivo Herijgers
Senior Stato
Berichten: 515
Lid geworden op: za jul 02, 2011 13:11

Re: Mediaplayer werkt niet meer

Bericht door Ivo Herijgers »

Odelot schreef: Gelijk de garantie maar verlengd met 3 jaar.
Voor het bedrag van?
1.3 Multijet Dynamic 5drs:Acid Jazz Blue, Dynamic+, Cool & Blue, TomTom, pook en stuur leder, privacyglass, 208 velgen, arm- en electrische lendesteun, chromen spiegels
Afbeelding
Gebruikersavatar
Odelot
Moderatore
Moderatore
Berichten: 4857
Lid geworden op: za mei 07, 2011 17:35
Locatie: Omstreeks den Bosch

Re: Mediaplayer werkt niet meer

Bericht door Odelot »

792 euri.
20 years ago, we had Johnny Cash, Bob Hope and Steve Jobs. Now we have no Cash, no Hope and no Jobs.
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Re: Mediaplayer werkt niet meer

Bericht door tonyvandenbroek »

Pffff. Da's toch een hoop geld. Ik heb, buiten onderhoud, nog nooit zoveel uit gegeven voor een manco aan de auto. Maar als het jouw een goed en zeker gevoel geeft. Whatever...
Afbeelding
Gebruikersavatar
Odelot
Moderatore
Moderatore
Berichten: 4857
Lid geworden op: za mei 07, 2011 17:35
Locatie: Omstreeks den Bosch

Re: Mediaplayer werkt niet meer

Bericht door Odelot »

Ja t is idd wel geld. Zat eerst de denken over 5 jaar, maar 1450 vond ik toch teveel. Ik vind t wel een prettige gedachte. Er zit ook wegenwachthulp Europa bij in, dus dat scheelt ook. Je hebt geen apart anwb lidmaatschap nodig. Ik betaalde voor een anwb lidmaatschap Nederland al ruim 80 euro. Vermoed dat europa wel rond de 100 euro zit.
Als ik m nog 4 jaar zou rijden kom ik in elk geval niet voor onverwacht grote kosten te staan. Ik rij 'm ook zakelijk en nu kon ik het geld missen. Dat is niet altijd zo. Meestal komen grote kosten op ongelegen momenten.
20 years ago, we had Johnny Cash, Bob Hope and Steve Jobs. Now we have no Cash, no Hope and no Jobs.
Ivo Herijgers
Senior Stato
Berichten: 515
Lid geworden op: za jul 02, 2011 13:11

Re: Mediaplayer werkt niet meer

Bericht door Ivo Herijgers »

Kun je bij Fiat, net als bij diverse andere merken, ook alleen kiezen voor verlenging van mobiliteitshulp?
1.3 Multijet Dynamic 5drs:Acid Jazz Blue, Dynamic+, Cool & Blue, TomTom, pook en stuur leder, privacyglass, 208 velgen, arm- en electrische lendesteun, chromen spiegels
Afbeelding
Gebruikersavatar
Odelot
Moderatore
Moderatore
Berichten: 4857
Lid geworden op: za mei 07, 2011 17:35
Locatie: Omstreeks den Bosch

Re: Mediaplayer werkt niet meer

Bericht door Odelot »

Volgens mij niet...
Maar in plaats daarvan kun je ook gewoon anwb nemen toch?
20 years ago, we had Johnny Cash, Bob Hope and Steve Jobs. Now we have no Cash, no Hope and no Jobs.
Plaats reactie