Blue&Me aanmelden met LG L3 E400 GSM

Plaats reactie
taziohond
Nuovo Arrivato
Berichten: 13
Lid geworden op: zo mar 25, 2012 17:23

Blue&Me aanmelden met LG L3 E400 GSM

Bericht door taziohond »

Hallo ik heb een LG L3 E400 GSM aangeschaft.
Om deze aan te melden voor de Blue&ME heb ik een probleem.
De LG vraagt om een 16 cijferige code terwijl Blue&Me een 4 cijferige geeft. :evil:
Met een LG P350 Optimus gaat het wel goed.
Hoe is dit probleem op te lossen? :roll:
O ja Bluetooth systeem van de L3 is 2.1
Gebruikersavatar
Wesley Abarth
VIP Membro
VIP Membro
Berichten: 4227
Lid geworden op: wo apr 30, 2008 11:10
Locatie: dongen
Contacteer:

Re: Blue&Me aanmelden met LG L3 E400 GSM

Bericht door Wesley Abarth »

Zoals te zien in DEZE lijst, kun je de telefoon nog niet gebruiken met B&M, even wachten op een update dus.
taziohond
Nuovo Arrivato
Berichten: 13
Lid geworden op: zo mar 25, 2012 17:23

Re: Blue&Me aanmelden met LG L3 E400 GSM

Bericht door taziohond »

Moet je voor de update naar de dealer?
Gebruikersavatar
eBoonstra
Senior Stato
Berichten: 753
Lid geworden op: ma dec 03, 2012 9:24
Locatie: Ooststellingwerf
Contacteer:

Re: Blue&Me aanmelden met LG L3 E400 GSM

Bericht door eBoonstra »

Kán, maar kun je zelf ook in een kwartiertje doen via de Blue & Me website. Het het onlangs ook gedaan en het is best wel, tegen mijn verwachting in, easy.
Fryslân | JOVD/VVD

BMW 535d High Excecutive, AR GT 1.9 JTD 16v Distinctive & Vespa LX Touring Quattro Tempi Grigio Apuano
(Voorheen Grande Punto 1.9 JTD MultiJet Sport #595 Grigio Impeccabile)

Op zoek naar een perfecte schroefset? :)
Xander
Senior Stato
Berichten: 673
Lid geworden op: ma dec 31, 2007 20:15

Re: Blue&Me aanmelden met LG L3 E400 GSM

Bericht door Xander »

Wesley Abarth schreef:Zoals te zien in DEZE lijst, kun je de telefoon nog niet gebruiken met B&M, even wachten op een update dus.
Dat is een beetje te simpel. Die lijst meldt een aantal telefoons welke (met succes?) getest zijn op werking met Blue&Me. Het is bij lange na geen complete lijst (ze kunnen ook moeilijk álle telefoons testen), je kunt dus ook niet zomaar stellen dat een telefoon die niet in die lijst staat ook niet gaat werken.

Ik heb prima ervaring met meerdere telefoons die NIET in die lijst te vinden zijn, zoals:

- Sony Ericsson K850i
- HTC Touch Pro 2
- Samsung Google Nexus S
- Samsung Galaxy S III

Al die toestellen hebben bij mij prima gewerkt met Blue&Me, terwijl ze niet in die lijst staan. Ook de LG P350 waar taziohond met succes mee heeft getest staat er trouwens niet tussen.

Ik durf niet te zeggen wat er nu fout gaat, maar ik zou het niet zomaar opgeven "omdat het toestel niet in die lijst staat". Je hebt een dikke kans dat het daar ook nooit komt te staan... Maar dat op zich hoeft naar mijn idee niet te betekenen dat het niet gaat werken.
Gebruikersavatar
Wesley Abarth
VIP Membro
VIP Membro
Berichten: 4227
Lid geworden op: wo apr 30, 2008 11:10
Locatie: dongen
Contacteer:

Re: Blue&Me aanmelden met LG L3 E400 GSM

Bericht door Wesley Abarth »

Als een bepaalde telefoon niet werkt op B&M is dat voor 99% van de gevallen te wijten aan de huidige software in de auto. Zodra deze weer up to date is werkt het koppelen vaak weer wel. Het feit dat de telefoon niet in de lijst staat versterkt het verhaal.

De meeste telefoons die jij noemt zijn doorontwikkelingen op eerdere modellen, en dus al eerder herkend en getest.

Overigens wordt zowat iedere telefoon getest, er maken 3 merken gebruik van B&M, er moeten natuurlijk zoveel mogelijk telefoons werken op het systeem. Het liefst natuurlijk alle.
Plaats reactie