recente lijst met goede mobiele telefoons

Gebruikersavatar
Wesley Abarth
VIP Membro
VIP Membro
Berichten: 4227
Lid geworden op: wo apr 30, 2008 11:10
Locatie: dongen
Contacteer:

Re: recente lijst met goede mobiele telefoons

Bericht door Wesley Abarth »

Ik heb nu toevallig een 4s, maar een echte meerwaarde tov de 4 zie ik eigenlijk niet.
Gebruikersavatar
PuntoSporting
Membre D'Oro
Berichten: 1129
Lid geworden op: zo dec 30, 2012 14:01
Locatie: BAARLO (Lb)

Re: recente lijst met goede mobiele telefoons

Bericht door PuntoSporting »

Ik heb een Galaxy Y, werkt ook probleemloos.

Enigste, maar dat heeft niks met Blue en Me te maken, is dat het toestel zich de laatste tijd vaak spontaan opnieuw opstart, dus dan staat hij op het scherm waarop je de code moet ingeven en kan je dus ook niet gebeld worden.
Spreken is zilver, maar zwijgen is goud.
Gebruikersavatar
Odelot
Moderatore
Moderatore
Berichten: 4857
Lid geworden op: za mei 07, 2011 17:35
Locatie: Omstreeks den Bosch

Re: recente lijst met goede mobiele telefoons

Bericht door Odelot »

Een 4S heeft een retina display. Schijnt stukken beter te zijn dan een normaal display. En een snellere processor.
20 years ago, we had Johnny Cash, Bob Hope and Steve Jobs. Now we have no Cash, no Hope and no Jobs.
Gebruikersavatar
Wesley Abarth
VIP Membro
VIP Membro
Berichten: 4227
Lid geworden op: wo apr 30, 2008 11:10
Locatie: dongen
Contacteer:

Re: recente lijst met goede mobiele telefoons

Bericht door Wesley Abarth »

Ik merk bar weinig verschil odelot, heb hiervoor de gewone 4 gehad. De camera is iets beter, voor de rest scheelt het heel weinig. Ik mocht destijds een andere uitzoeken, en dus maar de S genomen.
Gebruikersavatar
Lars
Senior Stato
Berichten: 751
Lid geworden op: wo dec 28, 2011 17:06

Re: recente lijst met goede mobiele telefoons

Bericht door Lars »

Op papier heb je altijd veel verbeteringen maar in dagelijks gebruik merk je daar amper iets van.

Ik heb trouwens een HTC One X en B&M werkt perfect behalve SMSjes voorlezen lukt niet.
Maar das geen gemis, anders horen je vrienden alles wat je vriendin naar je stuurt en das niet altijd even prettig :mrgreen:
Trotse eigenaar van:
Abarth Punto Evo EsseEsse =)
Gebruikersavatar
m.hisgen
Nuovo Arrivato
Berichten: 32
Lid geworden op: za jul 30, 2011 11:50
Locatie: Hellevoetsluis

Re: recente lijst met goede mobiele telefoons

Bericht door m.hisgen »

Heb net een Sony Xperia Z was geen enkel probleem werkt goed
Gebruikersavatar
Foppe de Vries
Nuovo Arrivato
Berichten: 148
Lid geworden op: vr jul 16, 2010 16:42
Locatie: Fryslân

Re: recente lijst met goede mobiele telefoons

Bericht door Foppe de Vries »

Foppe de Vries schreef:De Aldi heeft een Wolfgang AT-AS40SE in de aanbieding. :wink:
Is er iemand met ervaring van een Wolfgang in combinatie met Blue&Me?
Heb inmiddels een paar maand ervaring met de Wolfgang in combinatie met Blue&me.
Werkt perfect!!

P.s.: a.s. zaterdag is deze smartphone weer verkrijgbaar bij de Aldi.
Had een Progressive Black Punto Evo 1.3 Multijet (2010) mrt 2013 Totall loss
Toen een Crossover Black Punto Lounge 1.3 Multijet (2012)
Nu een Crossover Black Punto Sempre 1.3 Multijet (2018)
Punto Lounge : Afbeelding
Maarten
Junior Stato
Berichten: 405
Lid geworden op: zo aug 01, 2010 21:09

Re: recente lijst met goede mobiele telefoons

Bericht door Maarten »

Als je een SMS krijgt, krijg je van Blue&Me dan ook een melding en kan Blue&Me die dan ook voorlezen? Dat ging namelijk wel met mijn oude Nokia 6310i, maar mijn HTC Touch Pro II doet dat niet.
Met die HTC kan ik dan weer wel meerdere telefoonnummers per contact gebruiken, met de Nokia niet.
Gebruikersavatar
Jarnoootje
Membre D'Oro
Berichten: 1507
Lid geworden op: di jan 26, 2010 12:29
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: recente lijst met goede mobiele telefoons

Bericht door Jarnoootje »

Dat hangt helemaal van je telefoon af. Je moet een bepaald bluetooth protocol hebben die het mogelijk maakt om sms-jes voor te laten lezen.
Voor zover ik weet heeft vrijwel geen enkele mobiele telefoon dit protocol meer.
Maarten
Junior Stato
Berichten: 405
Lid geworden op: zo aug 01, 2010 21:09

Re: recente lijst met goede mobiele telefoons

Bericht door Maarten »

De vraag was aan Foppe de Vries gericht voor die Wolfgang.
Maar schijnbaar doen alle WM8 toestellen het wel. Is ook wel te verwachten omdat het Windows is, maar daarom vind ik het zo vreemd dat mijn HTC met WM7 het niet doet.
Gebruikersavatar
Foppe de Vries
Nuovo Arrivato
Berichten: 148
Lid geworden op: vr jul 16, 2010 16:42
Locatie: Fryslân

Re: recente lijst met goede mobiele telefoons

Bericht door Foppe de Vries »

Maarten schreef:De vraag was aan Foppe de Vries gericht voor die Wolfgang.
Maar schijnbaar doen alle WM8 toestellen het wel. Is ook wel te verwachten omdat het Windows is, maar daarom vind ik het zo vreemd dat mijn HTC met WM7 het niet doet.
@ Maarten, geen idee of de sms functie werkt volgens mij niet, sinds ik WhatsApp heb gebruik ik de sms functie zelden meer.
Had een Progressive Black Punto Evo 1.3 Multijet (2010) mrt 2013 Totall loss
Toen een Crossover Black Punto Lounge 1.3 Multijet (2012)
Nu een Crossover Black Punto Sempre 1.3 Multijet (2018)
Punto Lounge : Afbeelding
Gebruikersavatar
PuntoSporting
Membre D'Oro
Berichten: 1129
Lid geworden op: zo dec 30, 2012 14:01
Locatie: BAARLO (Lb)

Re: recente lijst met goede mobiele telefoons

Bericht door PuntoSporting »

Morgen gaan we 2 nieuwe telefoons uitzoeken om dat beide abonnementen zijn afgelopen.

Kijken wat ze in de aanbieding hebben allemaal.
Samsung bevalt op zich goed, alleen jammer dat toestel zich om de haverklap opnieuw opstart en je dus niet kan bellen en pincode weer moet ingeven.
Spreken is zilver, maar zwijgen is goud.
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Re: recente lijst met goede mobiele telefoons

Bericht door tonyvandenbroek »

PuntoSporting schreef:Morgen gaan we 2 nieuwe telefoons uitzoeken om dat beide abonnementen zijn afgelopen.

Kijken wat ze in de aanbieding hebben allemaal.
Samsung bevalt op zich goed, alleen jammer dat toestel zich om de haverklap opnieuw opstart en je dus niet kan bellen en pincode weer moet ingeven.


Ik heb Samsung S3 en mijn vrouw een S2, ook deze schakelde zich in het verleden met regelmaat uit/aan, en moest dan de pincode invoeren. Ik heb een paar maanden geleden de allernieuwste firmware erop gezet (met pijn en moeite op de S3) en sindsdien gaan de telefoon alleen maar uit als ik/zij dat wil. Dus probleem opgelost. Ik zou zeggen, hang die dingen aan de PC en zet er de nieuwste firmware op.

Verder ben ik ook te spreken over de S3 en S2, al is de Iphone die ik hiervoor had, ietsjes stabieler. (ook ietsjes duurder). Onze telefoons koppelen moeiteloos met Blue en Me, of met de Parrot in de Panda. Contact gegevens zijn ook overgezet zonder problemen. kortom: Prima toestellen. Oja, De SMS functie werkt niet. Maar wie stuurt er nog een SMS tegenwoordig :mrgreen:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Odelot
Moderatore
Moderatore
Berichten: 4857
Lid geworden op: za mei 07, 2011 17:35
Locatie: Omstreeks den Bosch

Re: recente lijst met goede mobiele telefoons

Bericht door Odelot »

Mss dat er in de nieuwe punto wel een whatsapp voorleesfunctie komt. Of dat je apps zichtbaar worden op het multifunctionele 10" hd scherm van de boordcomputer 8)
20 years ago, we had Johnny Cash, Bob Hope and Steve Jobs. Now we have no Cash, no Hope and no Jobs.
Gebruikersavatar
PuntoSporting
Membre D'Oro
Berichten: 1129
Lid geworden op: zo dec 30, 2012 14:01
Locatie: BAARLO (Lb)

Re: recente lijst met goede mobiele telefoons

Bericht door PuntoSporting »

Vandaag naar de winkel geweest, en een aantal mooie toestellen gezien, waaronder de S3 (die het waarschijnlijk ook gaat worden)
Ook bleek, dat ik op mijn huidige Galaxy nog garantie heb, dus die kan nog kostenloos gemaakt worden.

Helaas zijn we zonder toestel(len) thuis gekomen, want er was een landelijke computerstoring bij the Phonehouse, dus we moeten nog eens terug.
Dus wordt vervolgd, gaan we combineren wanneer we mijn bril gaan ophalen bij de overburen.
Spreken is zilver, maar zwijgen is goud.
Plaats reactie