![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Mooie klus Tony!
Bij mij staat het rubber bovenaan die rand elke keer open aan de rechterkant. Ze hebben het de laatste keer vastgezet, maar hij is gelijk weer los gegaan. Denk dat er wat gebroken is ofzo...Nico111 schreef:Ik heb steeds problemen met de kunststof rand aan de bovenkant van de motorkap. Hij wordt namelijk niet mooi zwart.
Het volgende heb ik al geprobeerd: Ontvetten met APC van PoorBoy's en ontvetten met Eraser van CarPro. Er zit dan een soort vlekken in het kunstsstof die ik er niet uit krijg.
Daarna heb ik geprobeerd in te smeren met PERL van CarPro wat een drama was. Het spoelde er namelijk meteen weer vanaf.
Ook heb ik Trim Restorer gebruikt wat normaal heel goed werkt met dit als het resultaat:
Het is door de Trim Restorer wel donkerder geworden, maar dat is op de foto niet goed te zien. De vlekken helaas wel![]()
Wie heeft een oplossing?
Ik gebruik ook altijd de Foamlance Shampoo. Deze bestel ik bij BartCCC, en het is superspul. Gisteren nog gebruikt op mijn eigen auto.EvoDaan schreef:Ik dacht mijn autootje eens lekker te verwennen en een foam aan te schaffen als voorwas. Na wat Google werk en het doorspitten van dit forum kwam ik erachter dat er 100.000 soorten zijn. Wat is het verschil en welke kan ik het beste nemen? Mijn auto wordt sowieso 2 keer per maand gewassen dus super smerig is die niet. Iemand tips?
Dan hadden ze de motorkap iets langer moeten maken, was mooier geweest, maar ik denk dat ze bewust kunststof hebben gekozen om de nozles netjes weg te werken, want anders had je van die lelijke knobbels in de motorkap.meloenie schreef:Ik heb ook geen idee waarom dat deel niet gewoon is meegespoten. Was dat een kosten technisch iets of het een andere reden?