Scheurtje in zijkant stoel, wat moet ik hiermee?

Alles op het gebied van Interieur en Exterieur voor de Punto Evo.
Gebruikersavatar
Odelot
Moderatore
Moderatore
Berichten: 4857
Lid geworden op: za mei 07, 2011 17:35
Locatie: Omstreeks den Bosch

Re: Scheurtje in zijkant stoel, wat moet ik hiermee?

Bericht door Odelot »

Krijg je niet vergoed. Bij de mijne was het na een half jaar al, 20k op de teller! Als je het wel vergoed krijgt is dat waarschijnlijk coulance van de dealer.
20 years ago, we had Johnny Cash, Bob Hope and Steve Jobs. Now we have no Cash, no Hope and no Jobs.
Gebruikersavatar
gogo
Junior Stato
Berichten: 201
Lid geworden op: vr apr 01, 2011 22:29

Re: Scheurtje in zijkant stoel, wat moet ik hiermee?

Bericht door gogo »

Odelot schreef:Ik was 100 euro (ex btw) kwijt voor een nieuw stuk erin zetten. Gewoon een stuk écht leer dus, ipv immitatie. Ik zou het zeker niet laten lijmen of iets dergelijks. Ik wilde het gewoon goed hebben.
Mochten er scheuren in ander stukken komen laat ik daar ook echt leer in zetten.
Ik ga het ook niet vergoed krijgen, lekker dan koop je 2 jaar garantie bij heb je eens wat kun je het bekijken.

Odelet heb jij voor mij het adres waar jij het hebt laten maken, kun je er op wachten als je een afspraak maakt, ik woon namelijk niet in de buurt

thx
Besteld Punto Evo MultiJet 85 Underground Grey Cool Dynamic plus pakket middenarmsteun, lederen stuurwiel + versnellingspook, parkeersensoren,Stoelverwarming. lederenstoelen, electrische lendesteun,bijverwarming, achterspoiler, getinte ramen, TomTom,
Gebruikersavatar
Odelot
Moderatore
Moderatore
Berichten: 4857
Lid geworden op: za mei 07, 2011 17:35
Locatie: Omstreeks den Bosch

Re: Scheurtje in zijkant stoel, wat moet ik hiermee?

Bericht door Odelot »

Ik heb het laten maken bij Bouman in Wijk en Aalburg. Die zitten in het leder. Maar er zal dichtbij ook vast wel iemand zitten die dat doet?

Ff zoeken op google. Ik was wel 120 euro kwijt voor 1 zijwang. Incl. btw. Als er weer een gaat scheuren laat ik daar ook echt leer in zetten. Mijn stoel was na een half jaar al gescheurd.
Stoelframe is pas wel vervangen. Dat kraakte heel irritant. Dat wordt dan weer wel vergoed.
20 years ago, we had Johnny Cash, Bob Hope and Steve Jobs. Now we have no Cash, no Hope and no Jobs.
Gebruikersavatar
gogo
Junior Stato
Berichten: 201
Lid geworden op: vr apr 01, 2011 22:29

Re: Scheurtje in zijkant stoel, wat moet ik hiermee?

Bericht door gogo »

Na eindeloos heen en weer mailen met Fiat heb ik nog steeds niets voor elkaar.

Ik heb voorgesteld om een onafhankelijke expert er naar te laten kijken, ik ben het namelijk niet eens dat ze zeggen dat het slijtage is, ik heb gezegd dat het een constructie fout is, gemaakt met ondeugdelijk materiaal.

Dat was goed, ze willen dan een rapport hebben, waar de bevindingen in staan, en aan de hand van dat rapport gaan ze eventueel een heroverweging maken.

Ik heb alleen geen idee hoe ik dit moet aanpakken, kan dat via de BOVAG?

gr
Besteld Punto Evo MultiJet 85 Underground Grey Cool Dynamic plus pakket middenarmsteun, lederen stuurwiel + versnellingspook, parkeersensoren,Stoelverwarming. lederenstoelen, electrische lendesteun,bijverwarming, achterspoiler, getinte ramen, TomTom,
Gebruikersavatar
Odelot
Moderatore
Moderatore
Berichten: 4857
Lid geworden op: za mei 07, 2011 17:35
Locatie: Omstreeks den Bosch

Re: Scheurtje in zijkant stoel, wat moet ik hiermee?

Bericht door Odelot »

Daar was ik al bang voor. Ik begrijp jouw standpunt wel, ben het er ook mee eens, maar om er werk van te gaan maken zag ik niet zo zitten. Nieuwe bekleding is in elk geval geen remedie want dan heb je hetzelfde probleem over een poosje weer. Enigste oplossing is zijwangen van echt leer. De zijwangen van de zitting hebben het meeste te lijden, door het vele in- en uitstappen.

Volgens mij heb je als je uitgebreide garantie hebt niet veel aan de Bovag ben ik bang voor.
20 years ago, we had Johnny Cash, Bob Hope and Steve Jobs. Now we have no Cash, no Hope and no Jobs.
Plaats reactie