Interieurfilter Pevo multi jet

Plaats reactie
HenkN
Nuovo Arrivato
Berichten: 50
Lid geworden op: di mar 22, 2011 20:04

Interieurfilter Pevo multi jet

Bericht door HenkN »

Hallo Pevo fans,

Zit er in de pevo 1.3 multi jet een interieurfilter? En zo ja waar zit dit dan?

Gr. HenkN
Xander
Senior Stato
Berichten: 673
Lid geworden op: ma dec 31, 2007 20:15

Re: Interieurfilter Pevo multi jet

Bericht door Xander »

Als je airco hebt wel, ja. Dit filter zit kort na de kachelventilator en je kunt het bereiken vanuit het voetenruim van de passagier. Deze foto's zijn uit mijn GP, maar de Evo is bij mijn weten op de eerste foto na gelijk:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Let op!! Die afdekkap zit bovenaan ook nog vast met een heel erg fragiel haakje. Je moet dus niet de kap onderaan losmaken en er een ruk aan geven, maar onderaan losmaken, een klein beetje kantelen en dan omhoog schuiven. Anders ziet je haakje er ineens net zo uit als de linker hier:

Afbeelding
tonytor
Berichten: 3
Lid geworden op: za nov 06, 2010 21:42

Re: Interieurfilter Pevo multi jet

Bericht door tonytor »

Xander schreef:Als je airco hebt wel, ja. Dit filter zit kort na de kachelventilator en je kunt het bereiken vanuit het voetenruim van de passagier. Deze foto's zijn uit mijn GP, maar de Evo is bij mijn weten op de eerste foto na gelijk:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Let op!! Die afdekkap zit bovenaan ook nog vast met een heel erg fragiel haakje. Je moet dus niet de kap onderaan losmaken en er een ruk aan geven, maar onderaan losmaken, een klein beetje kantelen en dan omhoog schuiven. Anders ziet je haakje er ineens net zo uit als de linker hier:

Afbeelding
Thanks voor de tips! Heb meteen een actieve koolstof interieurfilter geplaatst :D
Punto Evo 1.2 Dynamic
Gebruikersavatar
silent_intruder
Nuovo Arrivato
Berichten: 108
Lid geworden op: vr okt 18, 2013 0:11

Re: Interieurfilter Pevo multi jet

Bericht door silent_intruder »

Heb je misschien een link waar je die filter heb gekocht?

Moet de mijne ook vervangen, alleen als ik op winparts kijk dan zie ik 15 verschillende pollenfilters staan!
Fiat Punto Evo | Colore Nero | 1.3 JTD
Plaats reactie