Lek achter licht

Gesloten
Gebruikersavatar
skippy47
Junior Stato
Berichten: 378
Lid geworden op: ma nov 03, 2008 18:33
Locatie: Den Bosch Het Mooiste Stad Van Brabant

Lek achter licht

Bericht door skippy47 »

Ik had wat vocht in mij achter licht wat grootte problemen oplevert. De binnenwerk gaat dan oxideren en dan werkt het niet meer. Kost mij wel een nieuwe achter licht. Ik had een bij de sloop gehaald was toevallig een splinternieuwe lamp. dus pas maar op als er vocht in je licht zit.http://s669.photobucket.com/user/skippy ... sort=3&o=0" onclick="window.open(this.href);return false;
GP. bwj..2006 12.8v dynamic, airco(stuk), elec spiegels, blu Azzuro, lm 16" velgen.
nu 190500km gereden
Thegroov
Avere Una Vita
Berichten: 2666
Lid geworden op: di sep 06, 2011 17:55

Re: Lek achter licht

Bericht door Thegroov »

Vocht in de achterlichten hoor er gewoon bij, bij de punto's. Als je er echt vanaf wil, kan je heel voorzichtig een gaatje boren in de achter-/onder-/binnenkant. Ik heb wel ergens een DIY daarvan. Als er dan vochtige lucht in de lamp komt en het condenseert, dan loopt het via dat gaatje weg. Ik moet het zelf ook nog een keer uitvoeren, want ook bij mijn gloednieuwe achterlichten stond na drie dagen het vocht er weer in.
Gebruikersavatar
Rudabroda
Moderatore
Moderatore
Berichten: 1019
Lid geworden op: zo sep 28, 2014 20:27
Locatie: Q'onoS
Contacteer:

Re: Lek achter licht

Bericht door Rudabroda »

Als je de zoekfunctie gebruikt zal je er veel vinden die hetzelfde hebben. Het is een karakter eigenschap moet je maar denken.

Slotje.
ॐ मणि पद्मे हूँ (oṃ maṇi padme hūṃ)
Gesloten