Fiat Punto 188 1.2 8c 44 kWh

Plaats reactie
Tiemo93
Berichten: 1
Lid geworden op: di mar 07, 2023 17:31

Fiat Punto 188 1.2 8c 44 kWh

Bericht door Tiemo93 »

Hallo toppers! Ik heb sinds 15 maanden een Punto voor erbij! En er zitten zoveel kosten in! Laswerk van links tot rechts! Hij is van 2002 een 1.2 8c 44 kWh kenteken 55-jn-nt. Kosten van hier tot ginder er mee gehad laswerk dagen werk! Fusee kogel met draagarm stuurkogel slangen schokbrekers voor en achter banden enzo enzo enzo. Het binnenste gedeelte van de thermostaat zat er niet in! Heel bijzonder allemaal! Zware achterstallige onderhouden auto! En zeker met illegale apk gekeurd! Ik heb foto’s mocht hier interesse zijn! Een stuk of 50 foto’s met verbogen verbreken en gebreken! Ik heb alles aangepakt straks! Ik wil er graag een andere motor inzetten waar moet ik op letten? Kan ik een motor erin zetten die wat nieuwer is van 2005 of 2006? Alstublieft ik hoor graag u kennis hier over! Ik heb zoveel kosten en werk uren in deze auto dat ik zo ie zo de motor laat vervangen! Ik hoor graag wat ik het beste kan doen en wat voor motor met hoe en wat? Alvast hartstikke bedankt! Groeten Mathijs
Snell
Berichten: 1
Lid geworden op: za aug 19, 2023 23:52

Re: Fiat Punto 188 1.2 8c 44 kWh

Bericht door Snell »

Ik heb zo’n soort geval. Alleen niet zoveel werk met lassen. Suspensie moet compleet worden vervangen. Ik heb 1.2 44kwh blok. Zit er aan te denken een turbo te monteren of toch wel een andere motorblok erin. Waarom doe jij geen turbo?
Plaats reactie