GP 1.4 16V Emotion 5 deurs New Orleans Blue

attola
Nuovo Arrivato
Berichten: 57
Lid geworden op: vr mar 03, 2006 18:32
Locatie: Barendrecht

Bericht door attola »

GEFELICITEERD MET JE NIEUWE KAR,ZIET ER GAAF UIT,MOOIE KLEUR.
HOE IS DE PRESTATIE VAN 1.4 16V??? IK HEB NU NOG DE STILO ABARTH MET 170 PK, HOEVEEL PK'S HEEFT NU DE 1.4 16V????
IK HEB ER VERSCHILLENDE BERICHTEN OVER GEHOORD. ATTOLA
Sinds Juni 2006 in het bezit van een GP sport met sky-dome en bleu&me op het stuur. In de kleur "oranje" (zie onder foto's attola via Romeodelta)
Patrick
Junior Stato
Berichten: 436
Lid geworden op: do mar 09, 2006 20:25
Locatie: Rotterdam

Bericht door Patrick »

volgens mij 95pk, toch? :)
joedelta

Bericht door joedelta »

Patrick schreef:volgens mij 95pk, toch? :)
Ja, is een 1.4 16V VVT motor met 95 pk
joedelta

Bericht door joedelta »

Nou, de 17" velgen met Pirelli P-Zero Asimmetrico's zitten er onder, dus tijd voor een paar foto's:

foto's verplaatst naar dit topic.


Afbeelding
nog even ter illustratie van het verschil met de oorspronkelijke 15" velgen:
Afbeelding
Laatst gewijzigd door joedelta op wo nov 29, 2006 17:05, 1 keer totaal gewijzigd.
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

8) joedelta hij staat er schitterend op :wink:

wat een verschil als je die platte bandjes ziet , echt gaaf :wink:
funk4life
Junior Stato
Berichten: 392
Lid geworden op: za feb 18, 2006 9:57
Locatie: Monnickendam

Bericht door funk4life »

Ja, 17"velgen veranderen echt de hele auto. Echt stukken sportiever. Hoe lang heb je nou moeten wachten op de nieuwe velgen? Mijn uitlaatsierstuk is er nu namelijk nog steeds niet, gelukkig boeit het me nu ook niet zo veel, maar hij mag natuurlijk best komen.
GP Emotion 120MJ (5d) - 17" 15 spaak LM - Zijskirts - Spoiler - Uitlaatsierstuk - Getinte achterruiten - Chemical Grey: Bring it on!
joedelta

Bericht door joedelta »

8) joedelta hij staat er schitterend op :wink:

wat een verschil als je die platte bandjes ziet , echt gaaf :wink:
Thanks Hannes,
Ik vond mijn GP met de 15" ook al mooi, maar hoe langer ik naar de foto's kijk, hoe suffer ik de 15" vind worden...aan de andere kant: als je het niet noodzakelijk vindt om de GP er sportief uit te laten zien, dan zijn die 15"natuurlijk gewoon mooie velgen.
desalnietteplus, ben ik erg blij met mijn keuze. :lol: :lol: :lol:
joedelta

Bericht door joedelta »

Ja, 17"velgen veranderen echt de hele auto. Echt stukken sportiever. Hoe lang heb je nou moeten wachten op de nieuwe velgen? Mijn uitlaatsierstuk is er nu namelijk nog steeds niet, gelukkig boeit het me nu ook niet zo veel, maar hij mag natuurlijk best komen.
Het heeft precies twee weken geduurd vanaf het moment dat ik ontdekte dat er 15" onder hing tot het moment dat de dealer de juiste velgen binnen had. Vond de dealer ook lang, maar ja, het is druk met de GP en de aanlevering van onderdelen voor de GP, maar goed ik heb de 17" :lol: en ik vind twee weken voor zoiets in een piekperiode best aanvaardbaar.

en wederom een pluim voor de dealer, ik mocht dezelfde dag nog op een tijdstip dat mij uit kwam langskomen... :D
phantagarow
Nuovo Arrivato
Berichten: 13
Lid geworden op: di apr 11, 2006 23:23
Locatie: Den Haag

Bericht door phantagarow »

Ik vind hem heel heel heel erg mooi :!: :!:
Wat een verschil kunnen een paar velgen maken zeg!!!!

Geniet er maar lekker van. :)
Afbeelding
joedelta

Bericht door joedelta »

Ik vind hem heel heel heel erg mooi :!: :!:
Wat een verschil kunnen een paar velgen maken zeg!!!!

Geniet er maar lekker van. :)

Heel heel heel erg bedankt Phantagarow!!! :D :wink: Jouw zwarte GP mag er ook wezen hoor!!!
Ik zag dat je net als ik bent overgestapt van een Stilo Multiwagon. De ruimte in de kofferbak van de GP valt me vooralsnog niet tegen. Het is natuurlijk wel belangrijk om alles geordend in te laden en niet als ik gewend was bij de Multiwagon om alles er maar gewoon in te gooien, maar het is best te doen. :D
phantagarow
Nuovo Arrivato
Berichten: 13
Lid geworden op: di apr 11, 2006 23:23
Locatie: Den Haag

Bericht door phantagarow »

@joedelta

Ja die overstap hebben we gemeen. :lol:
Wij moeten nog zien of de huidige laadruimte mee of tegen zal vallen. Wij zijn ook nog eens allebei duikers. Je begrijpt dat dat wel wat laadruimte vergt. Maar de achterstoelen kunnen ook nog naar voren worden geklapt. We zien wel........
:lol: Wij waren ook altijd gewend om alles in die Multiwagon achterin te gooien. Dus even wennen. Maar ik denk dat het wel mee zal vallen.
Afbeelding
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

Ik kan er nog één, die alles maar achter in mikkert. In mijn huidige 307 SW gaat dan ook ontzettend veel in. Dus wordt het af en toe een zooite in de laadruimte. Ik zal zo nu en dan mijn vader's Sante Fe moeten lenen als er heel veel in de kofferbak moet, o.a. naar de Mileustraat oid. Maar rijd natuurlijk liever straks in de GP.


Ik zal best moeten wennen aan de kofferbak van de GP, maar natuurlijk went dat HEEL VLUG als je ziet hoe mooi ie is.


idd, die 17" maken de GP nog mooier. Ik krijg ook 17"onder mijn sport. Chrome shadow's.
Moet alleen nog een tijdje wachten, maar dat moeten velen van ons.
Afbeelding
joedelta

Bericht door joedelta »

De kofferbak van de Stilo Multiwagon is even groot als van de Peugeot 307 SW....nadeel van zo'n grote kofferbak is dat je auto al snel een soort gemeenschappelijke vrachtwagen wordt van familie, vrienden en kennissen voor hun bezoekjes aan milieustraat, bouwmarkt, Ikea etcetera.
Daarnaast speel ik in een band en aangezien in mijn Stilo alles paste, was ik dus altijd de ....vul zelf maar in.....om naar optredens te rijden.....daar ben ik nu dus lekker van af. :D
Admin GPC
Junior Stato
Berichten: 464
Lid geworden op: di feb 07, 2006 12:46
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Bericht door Admin GPC »

Wat een mooie wagen!!
Goede keuze :)
Houd het rubber tussen de lijnen en de glimmende kant boven.
joedelta

Bericht door joedelta »

Admin GPC schreef:Wat een mooie wagen!!
Goede keuze :)
Ja, ik vind het echt één van de mooiste GP's die ik ooit gezien heb en het mooiste is....hij is van mij!!!!!!! :D :D :D :D :D
Gesloten