HARD DISC in de grande punto ,voor degene met USB aansl.

Gebruikersavatar
Michel
Nuovo Arrivato
Berichten: 130
Lid geworden op: do aug 09, 2007 14:54
Locatie: Delft

Bericht door Michel »

Bedankt voor alle tips. Ik ga het sowieso eerst even proberen met de sigarettenaansteker. Ik wil ook eerst wel eens zien hoe lang het opbouwen van die mediabibl. nu écht duurt.

Ik ben niet van plan om mijn disc er steeds uit te halen en opnieuw weer in te stoppen, dus ik neem aan dat ie dan niet steeds opnieuw zijn bibl. hoeft te maken ?!

Voor de duitse GP site moet ik mij zeker eerst aanmelden alvorens ik bijlagen mag downloaden?
mrhanky

Bericht door mrhanky »

Ik denk het wel. Ik heb hem al gedownload en kan hem je anders wel mailen. Mocht er meer vraag naar zijn dan kan ik hem ook op mijn server zetten en de link hier posten.
Gebruikersavatar
tjetjewatletje
Nuovo Arrivato
Berichten: 35
Lid geworden op: do aug 02, 2007 9:10

Bericht door tjetjewatletje »

Er zijn ook 12gb usb sticks te koop voor 85 euro. Dat is niet super veel geheugen maar wel 3500 mp3-tjes en het duurt geen minuten voor de media library is opgebouwd. Bovendien zijn ze super klein dus als je hem meeneemt om nieuwe muziek op te zetten is dat heel gemakkelijk. En het is flash geheugen wat nooit kapot gaat! Geen draaiende delen zoals in een harde schijf dus als je hem laat vallen geen probleem. Flash heeft ook maar een klein beetje stroom nodig dus werkt altijd.
T-jet Emotion - Canna DF grijs met.
16", side skirts/spoiler, dikke boxen optie.
Gebruikersavatar
Bennink
Dedito
Berichten: 9115
Lid geworden op: wo nov 15, 2006 17:23
Locatie: Deventer

Bericht door Bennink »

Idd, ik heb een 4GB stickje (39euro destijds) maar wil eigenlijk wel meer ;)
12000km GP 1.3 Multijet 16v 75 Active,
162000km GP 1.4 8v 77 Edizione Blue&Me,
2000km GP 1.4 8v 77 Racing+,
125000km Evo 1.3 Multijet 16v 85 Dynamic.
Nu Renault Mégane Estate 1.5 dCi 110 Bose.
mrhanky

Bericht door mrhanky »

Als ik naar een 12gb usb stick zoek dan kom ik alleen die van lacie en adata tegen. Zijn dit wel echt usb sticks? Ze zien er namelijk als usb harddisk uit en dan is weer de vraag gaat dat werken met de GP.
Gebruikersavatar
Michel
Nuovo Arrivato
Berichten: 130
Lid geworden op: do aug 09, 2007 14:54
Locatie: Delft

Bericht door Michel »

mrhanky schreef:Ik denk het wel. Ik heb hem al gedownload en kan hem je anders wel mailen. Mocht er meer vraag naar zijn dan kan ik hem ook op mijn server zetten en de link hier posten.
Tnx voor het aanbod, maar ik heb me gelijk maar even aangemeld. Er staat wel meer handige dingen op die Duitse site! Voorlopig moet ik nog even wachten op mijn GP, maar ik als ik hem heb ga ik eerst wel eens even experimenteren met wat ik nu fijn vind werken. Heb anders ook nog een 4Gb flashstick, mja heb toch het liefst mijn hele collectie bij me :)
Tubby
Berichten: 3
Lid geworden op: vr nov 16, 2007 20:09

Bericht door Tubby »

Er zijn al USB stick's van 16gb, die heb ik er nu 1 in zitten. Maar ondertussen is mijn mp3 collectie groter geworden. Ben me dus aan het orienteren voor 1.8" schijfjes (een 20gb of 40gb).
Sporting raymon
Avere Una Vita
Berichten: 3258
Lid geworden op: do mar 30, 2006 19:44
Locatie: Velserbroek
Contacteer:

Bericht door Sporting raymon »

Stel jezelf ff voor Tubby in het daartoe behorende item
GP-tjet ingeruild voor een Seat Leon Cupra 310 gestolen op 04-11-2011
nu:Alfa Romeo Giulietta 170 pk multi-air ,kleur Argento alfa
Gebruikersavatar
Peli
Junior Stato
Berichten: 437
Lid geworden op: zo jan 21, 2007 10:26
Locatie: Almere

Bericht door Peli »

Vandaag de I-pod touch gekocht 16GB werkt die ook?
GP 1.4 STARJET 16V EMOTION CHIARO AZUUR MET.
Gebruikersavatar
Hellfire
Avere Una Vita
Berichten: 2066
Lid geworden op: vr jun 22, 2007 10:26

Bericht door Hellfire »

Zou geen probleem moeten zijn.
Afbeelding Grande Punto 1.4 T-Jet 16v Sport Exotica Red
Afbeelding En een Prius...
Afbeelding Renault Mégane III Estate 1.5 dCi TCE Bose
Gebruikersavatar
Michel
Nuovo Arrivato
Berichten: 130
Lid geworden op: do aug 09, 2007 14:54
Locatie: Delft

Bericht door Michel »

Heb mijn 100G Lacie er aan gekoppeld, met extra voeding via de sigarettenaansteker. Hij begint netjes willekeurig muziek af te spelen en als ik naar het mediaspeler menu ga zegt ie dat ie bezig is met het opbouwen van de mediabibliotheek, maar ik heb hem al eens een uur zo laten staan, maar die mediabibliotheek blijft ie opbouwen. Iemand een idee hoe lang het ongeveer zou moeten duren? En gaat ie automatisch weer verder met mijn volgende rit, of begint ie dan weer overnieuw? Is er trouwens geen manier om de mediabibliotheek op mijn computer alvast op te bouwen?
1.4 T-jet sport | exotica red | sport-leder | skydome | cruise control | getinte achterruiten
Tubby
Berichten: 3
Lid geworden op: vr nov 16, 2007 20:09

Bericht door Tubby »

Met mijn media bibliotheek (16gb) issie maximaal een kwartier bezig. Hij is namelijk klaar ruim voordat ik op mijn werk aan kom en dat is ongeveer 25 min rijden.

Verder bouwt ie 'm maar 1x op want daarna kan ik altijd al meteen browsen.

Misschien ligt het lange opbouwen aan de characterset van je id3 tags, gebruik je iTunes om ze in/aan te vullen?
Gebruikersavatar
Michel
Nuovo Arrivato
Berichten: 130
Lid geworden op: do aug 09, 2007 14:54
Locatie: Delft

Bericht door Michel »

Tubby schreef:Met mijn media bibliotheek (16gb) issie maximaal een kwartier bezig. Hij is namelijk klaar ruim voordat ik op mijn werk aan kom en dat is ongeveer 25 min rijden.

Verder bouwt ie 'm maar 1x op want daarna kan ik altijd al meteen browsen.

Misschien ligt het lange opbouwen aan de characterset van je id3 tags, gebruik je iTunes om ze in/aan te vullen?
Ja ik gebruik over het algemeen iTunes, maar de meeste Mp3's zijn niet meer aangepast na het downloaden. Verschillende charactersets? Zou dat verschil kunnen maken?
1.4 T-jet sport | exotica red | sport-leder | skydome | cruise control | getinte achterruiten
Jacob
Junior Stato
Berichten: 456
Lid geworden op: ma jul 09, 2007 20:38
Locatie: Hengelo

Bericht door Jacob »

Probeer eens je MP3's allemaal up te daten met bijvoorbeeld Tagscanner. Superprogramma waarmee je de tags van heel je muziekcollectie eenvoudig kunt beheren (kan ook vanuit winamp zelf, maar dat is trager en dan kun je niet vanuit filename of van internet updaten).

Als ik dit zo lees ben ik benieuwd hoe lang hij er bij mij over zal doen om de library op te bouwen. Ik heb 'maar' een iPod van 20Gb, maar zo te lezen kan dat ook nog wel even duren ... over een aantal weken zullen we het weten! :)
Gebruikersavatar
Michel
Nuovo Arrivato
Berichten: 130
Lid geworden op: do aug 09, 2007 14:54
Locatie: Delft

Bericht door Michel »

Dat tagscanner ziet eruit als een mooie tool ! Vanavond even proberen.

Ik vond trouwens deze link met een workshopartikel: http://files.computertotaal.nl/2006/11/ ... canner.pdf . Wellicht handig voor meer geïntereseerden.
1.4 T-jet sport | exotica red | sport-leder | skydome | cruise control | getinte achterruiten
Plaats reactie