Twee telefoons op 1 Blue & Me?

Gebruikersavatar
Bennink
Dedito
Berichten: 9115
Lid geworden op: wo nov 15, 2006 17:23
Locatie: Deventer

Bericht door Bennink »

Roel_vl schreef:kost gebeld worden nog geld??? dat geldt alleen in het buitenland hoor!
Als jij zelf je eigen telefoon hebt doorgeschakeld kost je dat zelf geld natuurlijk, maar:
Roel_vl schreef:Oproepen ontvangen welke doorgeschakeld zijn kosten je niks!
Correct!
12000km GP 1.3 Multijet 16v 75 Active,
162000km GP 1.4 8v 77 Edizione Blue&Me,
2000km GP 1.4 8v 77 Racing+,
125000km Evo 1.3 Multijet 16v 85 Dynamic.
Nu Renault Mégane Estate 1.5 dCi 110 Bose.
ChemGrey
Nuovo Arrivato
Berichten: 36
Lid geworden op: ma okt 01, 2007 19:29

Bericht door ChemGrey »

hans schreef:Ik heb 2 nokia telefoons aangemeld aan mijn auto (navigator en 6234).
Ik kan niet via het stuur mijn telefoonboek kiezen, want hij weet inderdaad niet welke hij dan moet kiezen.
Wel als een van de twee toestellenuit staat.
Als je met een van de 2 toestellen zelf belt of gebeld wordt, neemt blue & me het wel over bij mijn auto,ook als ze allebij aan staan.
Het is een beetje omslachtig, maar het werkt wel.

Groetjes, Hans.
Ik wist niet eens dat dit kon! Dat ga ik dan maar eens proberen!
ChemGrey
Nuovo Arrivato
Berichten: 36
Lid geworden op: ma okt 01, 2007 19:29

Bericht door ChemGrey »

hmmmz, ik heb dit toch nog niet voor elkaar gekregen. Heb je daarvoor een speciale instelling moeten nemen?
Gebruikersavatar
hans
Nuovo Arrivato
Berichten: 48
Lid geworden op: ma feb 26, 2007 20:48
Locatie: Etten-Leur

Bericht door hans »

ChemGrey schreef:hmmmz, ik heb dit toch nog niet voor elkaar gekregen. Heb je daarvoor een speciale instelling moeten nemen?
Nee, gewoon aanmelden.
Vanmorgen nog getest (mijn vrouw naar het werk gebracht dan heb ik de GP ook een keer ) en het werkt bij alle twee de telefoons.

Groetjes, Hans.
Grande Punto Edizione Blue & Me Guttuso Rood Mica 5-Deurs.
Gebruikersavatar
Maxximum
Membre D'Oro
Berichten: 1553
Lid geworden op: do feb 21, 2008 13:20
Locatie: NL, Sint Jansteen

Bericht door Maxximum »

je zou ook de bluethooth van 1 telefoon uit kunnen zetten.
(dan wel van de bijrijder.... die kan immers gewoon het toestel aan zijn oor nemen!)
GP 1.4 T-Jet 16V Sport 120 - Crossover Black metallic - Cruise-control - Privacy glass
Afbeelding
CHECK MY GP PICTURES! @ PERSONAL TOPIC
Bill Gates (MicroSoft) schreef:If you can't make it good, at least make it look good
ChemGrey
Nuovo Arrivato
Berichten: 36
Lid geworden op: ma okt 01, 2007 19:29

Bericht door ChemGrey »

Blauwe tand uitschakelen van 1 van de telefoons is inderdaad de enige optie, helaas. Ik heb ook gezocht naar een gadget in de sfeer van een bluetoothsplitter o.i.d. Zeg maar 1 bluetooth ingang (die dan draadloos verbind met de B&M) en twee bluetooth uitgangen (voor de twee telefoons), maar zoiets bestaat gewoon niet. Jammer, maar helaas.
Gebruikersavatar
rood
Nuovo Arrivato
Berichten: 104
Lid geworden op: vr mar 07, 2008 8:18

Bericht door rood »

Tsja, wellicht dat dit bij 1 van de volgende updates inbegrepen zit. Ik verwacht het overigens wel hoor. De nieuwe Parrots hebben ook standaard multi-paring. Moet ook wel tegenwoordig, vind ik. Dus kortom: voorlopig is het nog niet mogelijk, wellicht bij toekomstige updates.
Grande Punto 1.4 T-Jet --- Crossover Black - Inox Orange - Blue&Me Nav & Com - Interscope HiFi - Blow Off Valve - Red Brake Calipers
Plaats reactie